Hačikó - Příběh psa

81%

Komentáře a recenze 25

9.5
Já to říkám furt,že kdo si domu donese psa,tak si donese jen časované neštěstí. Hačikó dokázal to co zatím žádný film,který jsem viděl. Film ze mě vyždímal všechny emoce a na závěr jsem se neubránil slzám. Tak dojemný film o přátelství mezi psem a člověk nikdo ještě nenatočil a já nemůžu jinak než dát 95 procent
30 008 bodů
7.5
Tento film, který pojednává o silném spojení mezi člověkem psem mě dojal více, než leckterý film, kde se řeší podobné situace mezi lidmi. Jednak to může být tím, že je to podle pravdy, jednak proto, že je to prostě skvěle natočeno a zpracováno. Pěkné .. 75%
22 289 bodů
6
Hallström je další z nekonečné řady "mistrů průměrnosti". A ačkoliv neupírám Hačikově příběhu značnou sílu, film nemá víc. Spíš ji ještě obrušuje přesunutím děje do současné Ameriky.
8.5
Dojemný snímek o pánovi a jeho věrném pejskovi, který ho čekal na nádraží ještě drahnou dobu poté, co zemřel. Film nikdy neběžel v amerických kinech, ale po světě se stal kasaštykem. Švédský internacionál Hallström tyhle filmy umí a pokud u tohohle filmu nevytáhnete kapesník, tak už u ničeho!
8
Možná to vypadá jako naivní útok na divákovy city, ale celé je to natočené s takovou láskou a citem, že jsem byl úplně unešen. Psí hrdina nemá chybu a jeho šíleně smutné oči jsou tím nejvýmluvnějším důkazem toho, jak je ztráta blízkého přítele bolestivou záležitostí.... S odstupem času sice musím uznat, že to citovyděračství nejtvrdšího rázu zkrátka je, ale vysoce uspokojivý první dojem tohle zjištění nijak výrazně neohrožuje. :)
9 364 bodů
9
S očekáváním lecčeho jsem okusil legendární zfilmovaný příběh o původu jedné z nejslavnějších soch na světě.. Jak tradičně tyhle psí filmy tolik nenabízí, tak něco na těch čtyřnohých štístkách je. A Hačikó je vedle tradičních žánrových filmů ve stylu "Marley a já" naprostým vrcholem.. Richard Gere byl jednou z předních hvězd filmu v devadesátých letech a vlastně se ani nechci pouštět do debaty, jestli je lepší kultovní Pretty Woman nebo soudní drama Prvotní strach, v obou dvou kusech sehrává Richard Gere nezapomenutelné charaktery.. Ovšem nakonec to možná bude role vysokoškolského profesora Parkera Wilsona, kde tenhle americký herec zahrál svůj neuvěřitelnější a nejpřirozenější výkon, co jsem měl možnost vidět... Vtipný a roztomilý příběh s mistrně vyrovnanou stopáži, který ctí veškeré pravidla podobně laděných snímků. Akorát, že z tohohle jsem měl nejvíce pocit plnohodnotného psího příběhu, kdy se tvůrcům opravdu povedlo zachytit a na diváka přenést poutu jaké mezi sebou má pes a jeho pán. Stačí málo a tragédie přetrhne něco krásného v něco naopak tolik lidského.. Tolikrát je divákovi předkládána statičnost některých opěrných bodů jejich vztahu, které jsou nakonec tak moc omláceny o divákovu rovnováhu.. Finální třetina je opravdu silným zážitkem vrcholící zrodem legendy. Dokonalé provedení psí lásky, jež mě v samotném závěru emočně více a více rozebíralo... Navíc díky perfektně zvolené hudbě je pokaždé emoce postav o to více umocněna. Film o emocích a o lásce mezi člověkem a psem. Hači Hachi! 90%
9 035 bodů
8
Cílená podpásovka, která i přes velmi prostý děj dokáže vykreslit emoce tak přesvědčivě, že jí dáte šanci. Je to velmi silné a tvůrci vás v tom nechají vyždímat co nejvíc. Je úplně jedno, že film končí zhruba 30 minut před skutečným koncem. Zbytek je totiž ten nejdojemnější epilog, jaký jsem kdy viděl.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 349 bodů
7.5
Těžký útok na emocionální soustavu pejskařů (a nejen jejich). Pokud o filmu moc nevíte, je dobré u toho zůstat (neuškodí nicméně fakt, že byl snímek inspirován skutečným příběhem). Jedině tak se vám totiž dostane v jinak standardně vystavěné historce o lásce člověka a psa poměrně originálního (i když bolestivého) dějového zvratu, který změní celý tón filmu. Do té doby komediální ladění odezní a vše, co následuje, je čistý emocionální teror. Někdo to může vnímat jako ránu pod pás, jiný se tomu poddat. Já jsem udělal to druhé, aniž bych to plánoval. Poetický styl Lasse Hallströma mě zkrátka zase dostal. A pochvalu si zaslouží i Richard Gere, který je patřičně sympatický, aby to celé fungovalo. Hezký „smutný“ film, na který padlo až nezvyklé množství kapesníčků. P.S. Původní snímek jsem neviděl.
Standa.
Standa.
6 180 bodů
8
Filmy, které mě přivedli k slzám bych spočítal na prstech mých rukou, ale tenhle to zvládl se vší parádou. I když si připustím fakt, že psi nejsou zrovna moje nejoblíbenější domácí mazlíčci, tak mě tenhle příběh psa emotivně vyždímal. Daleko lepší, než Marley a já.
blazma
blazma
4 928 bodů