81%

Komentáře a recenze 25

saboter
saboter
3 564 bodů
9.5
Filmy tak impozantí až dokážou rozbrečet je tak málo že by se mohly zapsat jako ohroženej druh a tento je pravě ten případ.Příběh vypovídá o skutečném příběhu psa Richard Gere je zde naprosto impozantní.Hudba která nadherně dotváří atmosféru a stejně nádherné finále.Tohle je jeden zmála berte.
výfuk
výfuk
2 975 bodů
9.5
Hačiko je nejdojemnější příběh všech dob! Asi desetkrát jsem se rozbrečel. Vždy když jde ve filmu o psy, který zemřou nebo se jim něco stane - dojímá mě to. Je to opravdu velice smutný příběh, na který nikdy nezapomenu. Podruhé ho vidět už bych asi nesnesl. Chtěl bych v tomto komentáři co nejvíce vyjádřit svůj smutek, ale nejde to. Kombinace předojemného pravdivého příběhu a dojemné hudby mě pláčem přímo ubíjí. Navíc to, že je to pravdivé mě ještě víc ubíjí. Opravdu! Na to nikdy nezapomenu!
hp24
2 833 bodů
9.5
Zadny velky pribeh - a presto nadherny film. Rekneme, ze jde o lyricky pribeh, kde jde o emoce! Neuveritelna vernost, doslova az za hrob, nalady, postoje.... Do toho naprosto jedinecna hudba - pritom nenapadna, jednoducha, v podstate vetsinu filmu jen klavir, jeden motiv, ale dokonale podbarvuje film a katalyzuje zminene emoce... Pro ty z nas, kteri jsme meli psa, by se film mohl (a mel) stat kultovnim, uz jen proto, abychom dokazali tem vernym ctyrnohym partakum vratt alespon 1 promile z toho, co nam davaji oni. Filmu hodne pomaha, ze nejde o fikci scenaristy, ale ze je natocen podle skutecne udalosti, i kdyz uplne na jinem kontinentu...
Ombak_Penari
2 764 bodů
6.5
Lasse Hallström, kýčař století! Ano, i tak by se dal nazvat. Jeho filmy jsou pohádky pro dospělé. Ani svatý Petr to nemá za nebeskou bránou tak přesně rozškatulkované jako Hallström ve svých filmech. To mu prostě nikdo neodpáře. A tak se to taky musí brát. Já bych ho nazval cíťou a romantikem a je mi to na něm značně sympatické. Hačikó je jeden z jeho nejlépe hodnocených filmů tady, ale tentokrát si myslím, že je to hodně přeceněné. Je to totiž ryzí ždímačka na city a nic jiného ani nemůže nabídnout. Děj je jinak nekonečně plytký, první polovina filmu je jen obyčejné čekání na něco, co stále ne a ne přijít. Vem to čert. Mnohem horší je fakt, že veškeré city produkuje rozkošný pejsek a jinak nikdo. Ani ten Richard Gere mi nepřipadal, že by k psovi měl tak hluboký vztah, aby člověk pochopil, proč ho pes zbožňuje až za hrob. Zbytek rodiny se omezil na občasné "drby drby za ouško" a to je celý citový základ příběhu. A to mě připadá jako naprosto promarněný potenciál. Samozřejmě, když se snímek překlopí do druhé poloviny, tak by slzu neuronil snad jen verbal. Ale to není s tak věrným psem v popředí a klavírním doprovodem na pozadí absolutně žádný problém a spíš mi to přijde neskutečně laciné. Hallström umí chytit za srdce mnohem důmyslněji a lépe než tady. Film se nedá odkopnout jako špatný a psa musí všichni zbožňovat, ale chválit to kvůli tomu nebudu. Škoda.
Pavlína81
Pavlína81
1 576 bodů
8.5
Hodně, hodně smutný film ale pěkný.
Michudy
Michudy
1 291 bodů
7
Příspěvek obsahuje spoiler!
Fricino
Fricino
501 bodů
8.5
Hachiko je film natočený komorním, citlivým způsobem a ukazuje lásku a přátelství mezi psem a člověkem a bezbřehou psí oddanost. Je to film, který určitě ocení každý člověk, který měl, nebo má doma zvíře, protože bude schopen pochopit, že to pouto je skutečné, že existuje i v reálném životě a ne jen na filmovém plátně. Čehož důkazem je samozřejmě i ten fakt, že inspirací byl skutečný příběh.
Stoupa34
270 bodů
8
Milý příběh plnbý emocí. I já jako chlap přiznávám, že jsem zamáčkl slzu a netrousil jsem poznámky jako u jiných dojáků. Krásný film - doporučuji
Mikulda11
Mikulda11
183 bodů
10
pro mě ten film nemá chybu. Plno emocí,slz!
Elvika
Elvika
121 bodů
8
Jeden z mých nejoblíbenějších dojemných příběhů o psech s hvězdným Richardem Gerem v hlavní roli. Příběh pejska Hachika je velmi známý a byl adaptován už několikrát, tento film mi ale připadal nejhezčí. Po tomhle filmu si vždycky uvědomím, proč tak miluji psy - pro jejich věrnost.