82%

Komentáře a recenze 70

p.a.douch
p.a.douch
8 380 bodů
8
Guy Ritchie mě teda dost příjemně překvapil. Mám rád filmy u kterých se vžiju do děje a utečou jako voda. Tady nenajdete žádný přemejšlení o původu ducha a smyslu života. Herci vědí co maj hrát, kamera dobrá, hudba taky. Triky jsou v pohodě. Dobrá zábava.
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
8
Několik zpracování postavy Sherlocka Holmese jsem měl možnost vidět, ale nikdy jsem tomu nepřišel na chuť, a to z důvodu nesympatické hlavní postavy a především jejich představitelů. Ovšem Guy Ritchie si tuto látku natočil po svém, se svou originální režií a kamerou, tak jak to od něj známe, a co se mu povedlo nejvíce, bylo obsazení. Downey Jr. je pro mě od teď Mr. Holmes a na ostatní představitele si už ani nevzpomenu, opravdu to zahrál famózně a Jude Law, který mi vždy přišel nemastný, neslaný mě zde také mile překvapil a Downeymu bravůrně sekundoval. Škoda jen, že Mark Strong, jakož hlavní záporák filmu zde měl méně prostoru, a tedy i celková dějová stránka není nijak převratná, ale zkrátka se na to dobře kouká a Ritchie to natočil tak skvěle, že sem se ani po tu dlouhou stopáž nenudil a doufám v pokračování pod stejnou režisérskou taktovkou a taktéž i s obsazením.
Pas
Pas
6 225 bodů
9
Pro někoho možná zneuctění legendy Sherlocka Holmese a rouhačský tanec na hrobě A.C. Doyla, pro většinu ale v prvé řadě hodně solidní zábava. Atmosféra starého Londýna dýchne z plátna/televize/displeje (nehodící se škrtněte) až k divákovi, Holmes krom pro něj typické geniality okouzlí i bojovými schopnostmi, Watson je mu zde určitě rovnocennějším partnerem, než v knihách a navíc se kolem obou točí pohledné ženy... Příběh má napětí, odpovídající době, kdy se příběh odehrává, celé je to dobře podkresleno Zimmerovou hudbou (byť od něj známe lepší majstrštyky), herci nepřehrávají, scénář nemá díry, navíc obsahuje i pár povedených vtípků - prostě taková pohodová detektivka nejen na příjemný večer.
Standa.
Standa.
6 180 bodů
8
Sherlock Holmes byl pro mě jedno z největších filmových překvapení roku 2009. Guy Ritchie udělal z toho nudného dýmku kouřícího detektivního "nerda" naprosto geniálního detektiva se schopnostmi MacGyvera. Navíc ta skvělá hudba, prostě paráda.
Alaitos
Alaitos
5 367 bodů
6
Zručně natočená zábavná taškařice, jejíž hlavní devizou je mimo samotného Sherlocka Holmese vynikající Zimmerova hudba.
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
4
Dlouho jsem se Houmlesovi vyhýbal a asi jsem věděl proč. Všude samá chvála na to, jak je to skvělý a má to tak boží příběh a další blbosti. Když jsem slyšel asi stou nadšenou reakci, tak jsem si řekl, že to asi bude vážně dobrý, a to jsem neměl dělat. Upřímě lidi, co na tom vidíte? Ten příběh je prvoplánovej a od začátku víte, jak bude pokračovat. Efekty jsou celkem povedené, to je pravda ale film v celku dost nudí, dokonce mi to přišlo jako nějakej pilot k seriálu. Prostě mi to vůbec nesedlo. Čekal jsem propracovanější příběh a trochu víc akce, nemyslim střílení honičky atd, ale aby to tolik nenudilo. Je tam hromada zbytečnejch scén, které nijak nepřispívají v ději a nic se tam neděje. Jedna hvězda za Downeyho, kterej prostě umí hrát, to musím uznat a druhá za McAdams, které to ve filmu příšerně sluší, a taky nehraje úplně špatně.
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
9.5
Ze všech zpracování známého detektiva Sherlocka Holmese se tento zdá jako nejvydařenější. Kromě humorného způsobu zpracování, které podtrhují herci Jude Law a Robert Downey Jr., jsou zde i akce, ve kterých jsem se opravdu chvěla nad tím, co se teď zrovna stane.
Floridsky
4 376 bodů
6