59%

Komentáře a recenze 37

salisbury
salisbury
1 101 bodů
8
Coenovi se vrhli tématem na filmový průmysl a jejich zvolání Ave, Caesar! má ve své paletě malířských barev co nabídnout. Neřikám, že je to pecka ve velikosti medicinbalu, ale rozhodně nějakou váhu to přeci jen má. Pár skvělých scének se rychle vmáčkne do paměti a herecké výkony jsou nadmíru špicoidní. Škoda jen, že někteří dostávají štěky, které rezonují éterem jen nepatrnou chvilku. Kmnsms je svinstvo, navíc pokud svírá ve svých rudě prokřehlých pařátech Clooneyho, u čehož jsem si opravdu nesmírně polochtal bránici. Pohodový snímek, který neurazí ani bolševikovu nataženou levici.
tedoun
tedoun
923 bodů
6.5
Jsem původně myslel, že je to film jako scary movie (parodie) ale ani jednu minutu jsem se nezasmál. Upřimně jsem odešel během filmu. Nechápu, že mister filmu jako George Clooney se nechal zaměstnat u braku...
Lukreczia
Lukreczia
784 bodů
7
Film, který si dělá srandu úplně že všeho: náboženství, kapitalismu, komunismu i filmových hvězdiček :-)
EXpenzza
EXpenzza
747 bodů
7.5
Coenovci mrkají na pánbíčkáře, ukazují dlouhý nos hollywoodský mašinérii a hážou laso potenciálnim Tatumovym obdivovatelkám (a, heck, obdivovatelum jakbysmet). Snad poprvé se dá roztříštěnost považovat za regulérně silnou stránku filmu. Je to spíš soubor skečů než cokoliv jinýho (což našemu publiku očividně nevoní), ale já si v rámci možností smlsnul.
Sheemas
Sheemas
737 bodů
6
Velmi stylový kousek Ceonových, představující éru filmografie 50. let, tedy především béčkových westernů a naivních milostných příběhů. Film stojí na velmi kvalitních hercích, ale příběh je jednoduše podivný. Film si dělá srandu sám ze sebe, z náboženství i z herců samotných, ale nejedná se o čistou komedii. Ve výsledku drží poměrně slušně pohromadě, ale určitě není určený široké obecenstvu, ne každého bude bavit.
michal-bernard
565 bodů
8
Nuda? Rozhodně ne. Jen to zřejmě není pro každého. Ale i tak nechápu, že bylo v Plzni na předpremiéře celkem 5 lidí je celkem ostuda. Já jsem si to však nemohl nechat ujít a jsem naprosto spokojen. Je zde celá řada vtipných scén, při kterých se bude smát úplně každý. Pak zde byli dvě sice zajímavé, ale zbytečně dlouhé scény (Scarlett Johanson s akvabelama a Tatum s námořníky). Zajímavé je, že zde nikdo nezemřel, pokud jsem si toho teda nevšiml, což je nevídané. Opět skvělá hudba od Cartera Burwella dala filmu dramatičnost ve správných chvíli. Opravdu výborný je herecké obsazení, které musí uspokojit každého. Jen je škoda, že Finnes nedostal více prostoru, protože byl skvělý i na té chvíli. Rozhodně doporučuji zajít na nové Coeny do kina... 80%.
machetetete
machetetete
464 bodů
7.5
Zábavná mozaika ze zákulisí továrny na sny. Stepující Tatum v námořnickém oblečku, scény s Hobiem (špageta jako laso byla top) nebo třeba novinářky dvojčata, to všechno sice netvoří žádný převratný příběh, ale minimálně vám vykouzlí úsměv na tváři. A mně to stačilo.
Mr.T
246 bodů
3
Fantasmagorický příběh, který nabízel slušný potenciál, už kvůli hercům. Bohužel vás tento film utvrdí ve 2 věcech. Že Coenům prostě komedie moc nejdou (čestná výjimka Dude) a kariéra Cloonyho je v posledních pár letech slušně v háji. Najde se pár vtipných okamžiků, ty jsou ale zašlapány do země tunou nevtipných nudných keců o komunismu a cigaretách. Nic na tom nezmění ani herci, z nichž někteří si to hodně dávají (Frances, Ralph, Brolin). Celkově ale slabé, bohužel.
veronika-novotna
67 bodů
5.5
Asi největším tahákem je pro tento snímek obsazení George Clooneyho, který ale evidentně hrál podobnou roli poprvé. Za mě to nebyl "film roku", ale spíš oddechovka, od které není třeba čekat žádný duchaplný děj. Někdy by mohl mít děj trochu rychlejší spád.