Špatnej polda

66%

Komentáře a recenze 24

22 296 bodů
8
Natripovaná herzogovská ujetost, která nepřipraveného diváka musí nutně otrávit. připraveného naopak dostat do kolen. Každopádně je to "jiný" a "svůj", aniž by se v těch atributech arogantně vyžíval. A toho já si cením.
8
Věčně sjetý Cage jako policejní poručík, jenž si takhle užívá všech "skrytých" výhod, které tahle práce přináší, je přímo boží. A když se to na něj začlo v 2. půlce všechno sypat ve stylu Murphyho zákonů, nešlo mu prostě nefandit. A to, že ten jeho ksicht vpodstatě nesleze z plátna, je kupodivu jen dobře, protože starý dobrý Niky tady rozjíždí svůj možná nejlepší herecký part za poslední roky...P.s. Eva Mendes je neskutečně hot..7.5/10
8 642 bodů
7
Tenhle film má pár skvělých scén, na nichž to docela stojí. Kvalita Bad Lieutenant není tažena silným detektivním příběhem, úchvatnou režií nebo čímkoliv dalším, ale sjetými výlevy Nicolase Cage, který v roli poručíka s bolavými zády obírá fetky o kokeš a herák, aby onu bolest otupil. To je sice škoda, protože kdyby film měl víc, byl by možná šíleně dobrej a Cage by podal svou životní roli. Přesto mám ten film rád, páč ony skvělé scény, jsou tak bizarně zábavné, že se mi z hlavy nevypaří. Jako celek je to ale bad-cop thrilleru s takové poněkud staromilské formy.
kOCOUR
kOCOUR
7 093 bodů
8
Herzog má rád oldschool, my máme rádi oldschool, není co řešit. Temný úsvit nebyl jenom příjemný omyl. Dál po stejně vlně, Wernere, kdykoliv a v jakémkoliv množství. A co se týče Cage: 10% ublíženého hledění do prázdna, 10% přehrávání, 80% herectví. Ztracená forma je tu. Welcome back. P.S. Eva Mendes byla víc sexy už jenom v Noc patří nám.
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
8
Spíše hodně ukecaný film, přivítal bych více akce. Ovšem co z toho filmu dělá to, proč jsem se na to koukal a skvěle bavil je Nicolas Cage. Je sice pravda, že tento týpek vleze do každé kraviny, kterou mu nabídnou, ale on to vždycky pozvedne o nějakou tu úroveň vejš a zde se nám vrátil starej dobrej Cage, kterej předvedl, že je sakra dobrej herec. Samozřejmě, že to na plný počet není, protože tento snímek má zbytečně dlouhou stopáž a kopu nudných míst, ale čtyři * dávám bez jakékoli připomínky.
Kamil Fila
Kamil Fila
4 112 bodů
10
Originál od Abela Ferrary je taková katolická depka o hříchu a prozření. Tohle je brutálně černá "egodeistická" komedie. Zatím nejzábavnější film roku. Má to podobné grády jako pozdní filmy od Cronenberga.
marie-kolarova
marie-kolarova
2 835 bodů
6.5
Po formální stránce slušné, z hlediska věrohodnosti a síly příběhu slabší. Obsahuje řadu míst, kterým se nedá moc věřit, protože Almodóvar si nedal moc práce s psychologií postav. Ne, že by neexistovalo zneužívání dětí, homosexuální vztahy a transvestité, ale zde je to všechno naplácané bez ladu a kladu jedno na druhé. Není propracované silné osobní drama, no a detektivka nebo thriller to také není.
sporkaska
sporkaska
2 358 bodů
4.5
Fantasmagorické spiknutie skupiny feťákov... Možno, keby som si šňupla, tak pochopím, ale zatiaľ asi niesom pripravená na tancujúcich duchov a spievajúce leguány.. Film stráca kompaktnosť a je preplácaný zbytočnosťami. Nezachránil to ani kulhajúci Cage s rozšírenými zreničkami, ani Xzibit so svojím tuningom.
hroufie
1 416 bodů
8.5