tržby milion 695 tisíc Kč / návštěvnost 8216 diváků / 77 kin
Tříapůlhodinové historické drama pojednávající o vyvražďování příslušníků kmene Osedžů kvůli ropě skončilo páté. V žebříčku tržeb a návštěvnosti českých kin se novinka Martina Scorseseho drží třetí víkend. Za tu dobu na ni přišlo 47 tisíc platících, kteří za vstupenky utratili 9 milionů korun. V rámci Scorseseho filmografie uvedené v tuzemských kinech zatím snímku patří šesté místo za celkovou návštěvnost. Zabijáci rozkvetlého měsíce mají před sebou oscarovou Skrytou identitu, na kterou přišly 54 tisíce platících.
Na dosažené tržby sice patří páté místo Zabijákům rozkvetlého měsíce, pokud bychom však zohledňovali návštěvnost, přeskočil by Scorseseho drama tuzemský rodinný snímek Tonda, Slávka a kouzelné světlo. Rodinný film natočený náročnou metodou loutkové stop motion animace vidělo 8255 divaček a diváků. Snímek obdržel cenu na prestižním žánrovém festivalu v Annency, ovšem v silné zahraniční konkurenci zavedených značek se zatím lépe neumístil.
tržby 2 miliony 431 tisíc Kč / návštěvnost 13 611 diváků / 90 kin
Šestý víkend se u nás promítá Tlapková patrola ve velkofilmu, animák pro nejmenší, který svádí spolu s pixarovkou Mezi živly souboj o komerčně nejúspěšnější žánrovku premiérovanou letos v tuzemských kinech. Tlapkáči mají prozatím na kontě 290 tisíc platících, Mezi živly o necelých 10 tisíc víc. Vzhledem k tomu, že Tlapková patrola má k dispozici větší množství kin a je aktuálnější, již brzy zdařilý snímek od Pixaru předežene. Pořád však nebude stačit na Kocoura v botách: Poslední přání, který sice měl premiéru v prosinci loňského roku, v kinech se nicméně zdržel přes půl roku a přišlo na něj více než 535 tisíc divaček a diváků.
tržby 3 miliony 284 tisíce Kč / návštěvnost 19 701 divák / 129 kin
Před týdnem šla Kouzelná Beruška a Černý kocour do kin v předpremiérovém uvedení a skončila pátá díky zájmu 9 tisíců platících. O uplynulém víkendu se celovečerák inspirovaný populárním seriálem objevil ve 129 kinech a přišlo na něj téměř 20 tisíc divaček a diváků. Vzhledem k tomu, že se aktuálně v tuzemských sálech promítá hned šest animovaných rodinných filmů, zájem se mezi ně rozmělní.
tržby 3 miliony 701 tisíc Kč / návštěvnost 19 578 diváků / 154 kina
Historické drama Bratři pojednávající o kontroverzních činech odbojové skupiny bratří Mašínových zaznamenalo od premiérového uvedení pokles zájmu o 45 procent. Za necelé dva týdny film Tomáše Mašína zhlédlo 67 tisíců divaček a diváků, kteří za vstupenky zaplatili 12 milionů korun. Pokud by tak výrazně sestupná tendence (ne)zájmu o snímek pokračovala, zastavily by se statistiky někde na 100 tisících platících. Pro srovnání, žánrově a tematicky podobný film o Miladě Horákové vidělo celkem 113 tisíc divaček a diváků, na Havla přišly 154 tisíce platících. O poznání lépe v kategorii zfilmovaných životopisných děl pojednávajících o výrazných československých osobnostech dopadl Zátopek, kterého viděly 482 tisíce divaček a diváků.
tržby 14 milionů 68 tisíc Kč / návštěvnost 76 710 diváků / 134 kina
Horor Pět nocí u Freddyho již týden provází pověst mimořádné události. Ze severoamerických kin si adaptace videoherní předlohy odnáší 113 milionů dolarů v rámci tržeb, z celého světa prozatím producentům a distributorům připlulo 217 mega. U nás se snímek začal promítat ve čtvrtek 2. listopadu a postaral se o historický rekord, přišlo na něj vůbec nejvíc platících v rámci premiérového víkendu a hororového žánru. Videoherní survival z roku 2014 Five Nights at Freddy's má evidentně silnou fanouškovskou základnu i v našich končinách. Komerční úspěch snímku v kinech je zajímavý i proto, že film byl souběžně uvedený rovněž na streamovací službě Peacock a najdete ho i na internetu.