Top kina ČR: Tlapková patrola si drží prvenství. Překvapila Taylor Swift

Top kina ČR: Tlapková patrola si drží prvenství. Překvapila Taylor Swift
Tlapková patrola ve velkofilmu | Nickelodeon Animation Studios

5. místo

Bod obnovy
Bod obnovy
  • Netflix
  • iTunes
  • Google Play
  • +2
74%
Bod obnovy: trailer | Bioscop
tržby milion 627 tisíc Kč / návštěvnost 8486 diváků / 105 kin
Z českých filmů je na tom nejlépe sci-fi Roberta Hloze Bod obnovy. Snímek si získal pozornost především díky žánru, který se u nás často netočí. Za necelý měsíc od premiéry má Bod obnovy na kontě 13 milionů korun v rámci tržeb, přišlo na něj 75 tisíc platících. To jsou v žebříčku top 20 nejlepší výsledky pro tuzemský film. Druhý v pořadí byl Úsvit, který se promítá dva týdny. Vidělo ho 28 tisíc divaček a diváků.
Bod obnovy prolamuje prokletí české sci-fi. Po úspěchu ve Varech jde do kin
Recenze21. 9. 2023
Bod obnovy prolamuje prokletí české sci-fi. Po úspěchu ve Varech jde do kin

4. místo

Taylor Swift: The Eras Tour
Taylor Swift: The Eras Tour
  • Disney+
85%
Taylor Swift: The Eras Tour: trailer | Aerofilms
tržby 2 miliony 185 tisíc Kč / návštěvnost 6912 diváků / 27 kin
Herečka a zpěvačka Taylor Swift vtrhla do kin po celém světě se záznamem The Eras Tour. U nás obsadila čtvrté místo díky necelým sedmi tisícovkám platících, je však třeba si uvědomit, že mu na to stačilo necelých třicet kin. Mimořádné jsou však statistiky ze světa. Taylor Swift jen v USA utržila o premiérovém víkendu 96 milionů dolarů, celosvětově 128 mega. Pro srovnání, populární animák Tlapková patrola ve velkofilmu v USA otevíral za 23 miliony dolarů a po třech týdnech od premiéry má celosvětově na kontě 126 mega, tedy méně, než kolik dokázalo utržit The Eras Tour za jediný víkend. Zkrátka fenomén, který Českou republiku minul.
Největší film všech dob? Taylor Swift míří do kin a ostatní premiéry kvapně prchají
Téma4. 9. 2023
Největší film všech dob? Taylor Swift míří do kin a ostatní premiéry kvapně prchají

3. místo

Esa z pralesa 2: Světové dobrodružství
Esa z pralesa 2: Světové dobrodružství
  • HBO Max
  • O2 TV
59%
Esa z pralesa 2: Světové dobrodružství | Bioscop
tržby 2 miliony 321 tisíc Kč / návštěvnost 14 506 diváků / 197 kin
Ve čtvrtek vstoupil do českých kin nový francouzský animák Esa z pralesa 2, který doplatil na fakt, že tuzemskými sály se již několik týdnů úspěšně prohání jiná podívaná pro nejmenší – Tlapková patrola ve velkofilmu. Evropský animovaný film se tak co do komerčních statistik může rovnat svému předchůdci; před šesti lety se u nás promítala první Esa z pralesa, na která o premiérovém víkendu přišlo 16 tisíc platících.
Esa z pralesa 2 se vydávají na cestu kolem světa. Fungují jako jednoduchá akční týmovka
Recenze16. 10. 2023
Esa z pralesa 2 se vydávají na cestu kolem světa. Fungují jako jednoduchá akční týmovka

2. místo

Vymítač ďábla: Znamení víry
Vymítač ďábla: Znamení víry
  • iTunes
  • Google Play
  • O2 TV
  • +1
52%
Vymítač ďábla: Znamení víry: 2. trailer | CinemArt
tržby 2 miliony 463 tisíce Kč / návštěvnost 13 001 divák / 138 kin
Horor Vymítač ďábla: Znamení víry, který promítají od čtvrtka i tuzemská kina, navazuje na kultovní snímek z roku 1973. O hororový žánr je pravidelně zájem, u nás však tentokrát tvůrcům stačilo na druhé místo pouhých 13 tisíc divaček a diváků. To jsou čísla srovnatelná se statistikami jiného žánrového filmu – Saw X, který měl v českých kinech premiéru před třemi týdny. Ve světě je o Znamení víry o poznání výraznější zájem. Ze severoamerických kin hlásí tržby 45 milionů dolarů a celosvětové statistiky jsou zatím na 85 mega. Snímek tvůrce vyšel na 30 milionů dolarů, už nyní jsou tedy v zisku.
Nový Vymítač ďábla by měl skončit v pekle. Nestřídmého filmaře asi posedli démoni
Recenze13. 10. 2023
Nový Vymítač ďábla by měl skončit v pekle. Nestřídmého filmaře asi posedli démoni

1. místo

Tlapková patrola ve velkofilmu
Tlapková patrola ve velkofilmu
  • SkyShowtime
  • iTunes
  • Google Play
  • +2
64%
Tlapková patrola ve velkofilmu: trailer | CinemArt
tržby 6 milionů 56 tisíc Kč / návštěvnost 34 220 diváků / 121 kino
Oproti předchozímu víkendu se zájem o Tlapkovou patrolu snížil o 39 procent, i tak to však stačilo na bezkonkurenční komerční prvenství. Druhý animovaný celovečerák z Adventure City prozatím vidělo 214 tisíc platících, kteří za vstupenky utratili 36 milionů korun. Na Tlapkáče se přestává chodit a ve výsledku budou rádi, když dorovnají statistiky zajímavé pixarovky Mezi živly, která se v českých kinech drží čtyři měsíce a na kontě má 289 tisíc platících.
Tlapková patrola ve velkofilmu je generickou marvelovkou pro nejmenší
Recenze29. 9. 2023
Tlapková patrola ve velkofilmu je generickou marvelovkou pro nejmenší
zdroje: Kinobox, Unie filmových distributorů, Box Office Mojo, Kinomaniak, CNBC

Čtete nás rádi? Podpořte nás, prosím, v hlasování o Křišťálovou lupu. Děkujeme.