?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Nicholas Zourabichvili: Filmy a seriály

  • Sbohem, můj sladký domove
    Sbohem, můj sladký domove (1999)
    Film
    Nicholas je nejstarší syn zámožné rodiny z předměstí. Jeho matka, podnikatelka, uzavírá obchody z helikoptéry a má poměr se svým obchodním partnerem. Jeho veselý otec, alkoholik, je naopak uvězněn ve svém pokoji se svým oddaným psem a elektrickou vláčkodráhou. Aniž by to jeho rodiče tušili, Nicholas pracuje jako umývač oken a nádobí v pařížské kavárně. Je také zamilovaný do dcery majitele jiné kavárny, která má ale násilnického přítele. Jedné noci Nicholas propašuje do rodinného vinného sklípku pár opilých povalečů a jeho otec si nečekaně oblíbí jednoho z nich.
    Žánry:DramaKomedie
    70%
    Nicholas je nejstarší syn zámožné rodiny z předměstí. Jeho matka, podnikatelka, uzavírá obchody z helikoptéry a má poměr se svým obchodním partnerem. Jeho veselý otec, alkoholik, je naopak uvězněn ve svém pokoji se svým oddaným psem a elektrickou vláčkodráhou. Aniž by to jeho rodiče tušili, Nicholas pracuje jako umývač oken a nádobí v pařížské kavárně. Je také zamilovaný do dcery majitele jiné kavárny, která má ale násilnického přítele. Jedné noci Nicholas propašuje do rodinného vinného sklípku pár opilých povalečů a jeho otec si nečekaně oblíbí jednoho z nich.
    Žánry:DramaKomedie
    1
  • Chasse aux papillons, La
    Chasse aux papillons, La (1992)
    Film
    70%
    2
  • Et la lumière fut
    Et la lumière fut (1989)
    Film
    Film detailně ukazuje události v jedné idylické africké vesnici v období těsně před tím, než do oblasti přijedou dřevařské kamiony a pokácí okolní lesy. To donutí vesničany k přesunu do ubohých chatrčových měst, které obklopují velká města v rozvojovém světě. I přes známý námět má tento překvapivě nesentimentální film gruzínského režiséra Otara Iosellianiho několik silných stránek, počínaje kamerou a konče přirozenými a civilními výkony (neherců) vesničanů.
    Žánry:DramaKomedie
    70%
    Film detailně ukazuje události v jedné idylické africké vesnici v období těsně před tím, než do oblasti přijedou dřevařské kamiony a pokácí okolní lesy. To donutí vesničany k přesunu do ubohých chatrčových měst, které obklopují velká města v rozvojovém světě. I přes známý námět má tento překvapivě nesentimentální film gruzínského režiséra Otara Iosellianiho několik silných stránek, počínaje kamerou a konče přirozenými a civilními výkony (neherců) vesničanů.
    Žánry:DramaKomedie
    3
  • Brigands, chapitre VII
    Brigands, chapitre VII (1996)
    Film
    69%
    4
  • Favoris de la lune, Les
    Favoris de la lune, Les (1985)
    Film
    64%
    5
  • Ráno v Benátkách
    Ráno v Benátkách (2002)
    Film
    Pondělí ráno. Vincent vstává v pět hodin, nasedá do svého opotřebovaného auta a hodinu a půl jede do továrny, kde se celý den věnuje tupé a monotónní práci, při které si nesmí ani zakouřit. Po návratu domů by nejraději maloval, samotu jeho ateliéru však permanentně narušují rodinné povinnosti. Práce, žena i děti mu ze života dělají peklo, a tak si jednoho dne koupí lístek do Benátek a bez varování odjíždí. Po dlouhé době se dokáže radovat z obyčejného dne, prochází se městem a potkává jistého Carla, který mu nabídne nocleh. Ráno je oba nezvykle brzo probouzí budík. Je pondělí a Carlo musí do továrny, kde se nesmí kouřit a kde se hodně a jednotvárně pracuje. Vincent raději cestuje dál, neznámo kam, a když se po zhruba osmi měsících jednoho večera opět ukáže ve svém stavení kdesi na francouzském venkově, zjišťuje, že rodina si jeho nepřítomnosti málem ani nevšimla. Ráno tedy v pět hodin vstane, nasedne do svého opotřebovaného auta a hodinu a půl jede do továrny, kde se celý den věnuje tupé a monotónní práci, při které si nesmí ani zakouřit. Snímek byl na Berlinale 2002 oceněn Stříbrným medvědem za nejlepší režii.
    63%
    Pondělí ráno. Vincent vstává v pět hodin, nasedá do svého opotřebovaného auta a hodinu a půl jede do továrny, kde se celý den věnuje tupé a monotónní práci, při které si nesmí ani zakouřit. Po návratu domů by nejraději maloval, samotu jeho ateliéru však permanentně narušují rodinné povinnosti. Práce, žena i děti mu ze života dělají peklo, a tak si jednoho dne koupí lístek do Benátek a bez varování odjíždí. Po dlouhé době se dokáže radovat z obyčejného dne, prochází se městem a potkává jistého Carla, který mu nabídne nocleh. Ráno je oba nezvykle brzo probouzí budík. Je pondělí a Carlo musí do továrny, kde se nesmí kouřit a kde se hodně a jednotvárně pracuje. Vincent raději cestuje dál, neznámo kam, a když se po zhruba osmi měsících jednoho večera opět ukáže ve svém stavení kdesi na francouzském venkově, zjišťuje, že rodina si jeho nepřítomnosti málem ani nevšimla. Ráno tedy v pět hodin vstane, nasedne do svého opotřebovaného auta a hodinu a půl jede do továrny, kde se celý den věnuje tupé a monotónní práci, při které si nesmí ani zakouřit. Snímek byl na Berlinale 2002 oceněn Stříbrným medvědem za nejlepší režii.
    6
  • Zimní píseň
    Zimní píseň (2015)
    Film
    Podoba může být zdrcující. Jako například ta mezi vikomtem, který během jakobínského teroru pokuřuje dýmku i cestou na gilotinu, armádním kaplanem s tetováním zbojníka na hrudi a posláním křtít vojáky, lupiče i násilníky, pařížským tulákem placatým jako palačinka poté, co ho přejel parní válec a v neposlední řadě také kultivovaným domovníkem – příležitostným prodejcem zbraní – luxusního domu. Právě v tomto domě se protnou osudy takřka všech postav filmu. Samozřejmě s výjimkou bezdomovců, které policisté nemilosrdně převážejí z místa na místo. Ale i přes všechen ten chaos se najde místo pro sny, lásku a přátelství, což nám dává naději, že zítřek bude lepší než dnešek. (Ostrava Kamera Oko)

    Žánry:DramaKomedie
    61%
    Podoba může být zdrcující. Jako například ta mezi vikomtem, který během jakobínského teroru pokuřuje dýmku i cestou na gilotinu, armádním kaplanem s tetováním zbojníka na hrudi a posláním křtít vojáky, lupiče i násilníky, pařížským tulákem placatým jako palačinka poté, co ho přejel parní válec a v neposlední řadě také kultivovaným domovníkem – příležitostným prodejcem zbraní – luxusního domu. Právě v tomto domě se protnou osudy takřka všech postav filmu. Samozřejmě s výjimkou bezdomovců, které policisté nemilosrdně převážejí z místa na místo. Ale i přes všechen ten chaos se najde místo pro sny, lásku a přátelství, což nám dává naději, že zítřek bude lepší než dnešek. (Ostrava Kamera Oko)

    Žánry:DramaKomedie
    7
  • Podzimní zahrady
    Podzimní zahrady (2006)
    Film
    Vincent je ministrem, ale šlapou mu na paty. Nikoho tedy příliš nepřekvapí, když musí z úřadu odejít a ponořit se zpátky do obyčejného života. Tam se na něj sesypou staré známosti a matka. Přesto Vincent pomalu začíná zjišťovat, že život „tam dole“ je vlastně krásný. Ioseliani natočil břitkou politickou satiru, kdy se mu výborně daří dramatizovat takové věci jako korupci, touhu po penězích a maloměšťáctví, a to prostřednictvím situačních gagů. Mezi ty nejdůslednější pak patří obsazení Michela Piccoliho do role Vincentovy matky. S takovou chutí zahranou stařenku v současném filmu tak snadno nenalezneme. Za kameru se postavil spolupracovník slavných (J. Rivette, A. Varda, F. Truffaut) William Lubtchansky. (FEBIOFEST 2007)
    Žánry:Komedie
    59%
    Vincent je ministrem, ale šlapou mu na paty. Nikoho tedy příliš nepřekvapí, když musí z úřadu odejít a ponořit se zpátky do obyčejného života. Tam se na něj sesypou staré známosti a matka. Přesto Vincent pomalu začíná zjišťovat, že život „tam dole“ je vlastně krásný. Ioseliani natočil břitkou politickou satiru, kdy se mu výborně daří dramatizovat takové věci jako korupci, touhu po penězích a maloměšťáctví, a to prostřednictvím situačních gagů. Mezi ty nejdůslednější pak patří obsazení Michela Piccoliho do role Vincentovy matky. S takovou chutí zahranou stařenku v současném filmu tak snadno nenalezneme. Za kameru se postavil spolupracovník slavných (J. Rivette, A. Varda, F. Truffaut) William Lubtchansky. (FEBIOFEST 2007)
    Žánry:Komedie
    8

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.