Iaso Tsuge: Nejlepší filmy a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Iaso Tsuge: Filmy a seriály

  • Shiki-Jitsu
    Shiki-Jitsu (2000)
    Film
    75%
    1
  • Yoru no shanghai
    Yoru no shanghai (2007)
    Film
    V této romantické komedii, která obrací tradiční role naruby tím, že z odborníka na krásu dělá muže a z taxikářky ženu, se střetává úspěšný japonský maskér s drsnou šanghajskou taxikářkou. Naoki Mizushima sice pracuje v okouzlujícím oboru, ale nemůže si pomoct, jeho život je všechno, jen ne krásný. Může mu nevychovaná Lin Xi pomoct vylepšit jeho život k lepšímu?
    Žánry:DramaRomantický
    73%
    V této romantické komedii, která obrací tradiční role naruby tím, že z odborníka na krásu dělá muže a z taxikářky ženu, se střetává úspěšný japonský maskér s drsnou šanghajskou taxikářkou. Naoki Mizushima sice pracuje v okouzlujícím oboru, ale nemůže si pomoct, jeho život je všechno, jen ne krásný. Může mu nevychovaná Lin Xi pomoct vylepšit jeho život k lepšímu?
    Žánry:DramaRomantický
    2
  • Electric Dragon 80.000 V
    Electric Dragon 80.000 V (2001)
    Film
    69%
    3
  • Tokio!
    Tokio! (2008)
    Film
    • Filmbox+
    Tři krátké fantastické filmy volně inspirované Tokiem. Tokio! je symfonií tří odlišných rytmů reflektujících obraz této jedinečné metropole. INTERIOR DESIGN – Surrealistická bajka mladého páru, který se přistěhoval do Tokia, aby našel svou budoucnost. Chlapcovy ambice jsou jasné – chce točit filmy. Dívka pluje bez kontroly svým životem. Oba se pomalu potápějí do tohoto obrovského velkoměsta. Vše se změní, když se osamocená dívka začne měnit v … HOVNO – Záhadný muž šíří svými iracionálními a provokativními činy paniku na ulicích Tokia. „Nestvůra kanálů“, jak mu říkají média, zvedla vlnu odporu. Nakonec je polapen a souzen soudem stejně podivným, jako je on sám. TŘESOUCÍ SE TOKIO - Hrdinou snímku je hikikomori – jako mnoho dalších Japonců se rozhodl zrušit kontakt s venkovním světem. Když však v jeho bytě omdlí dívka, která mu donáší pizzu, stane se něco neuvěřitelného – zamiluje se. Dokáže překročit hranici, jež ho dělí od okolního světa?
    Žánry:DramaKomedieFantasy
    67%
    Tři krátké fantastické filmy volně inspirované Tokiem. Tokio! je symfonií tří odlišných rytmů reflektujících obraz této jedinečné metropole. INTERIOR DESIGN – Surrealistická bajka mladého páru, který se přistěhoval do Tokia, aby našel svou budoucnost. Chlapcovy ambice jsou jasné – chce točit filmy. Dívka pluje bez kontroly svým životem. Oba se pomalu potápějí do tohoto obrovského velkoměsta. Vše se změní, když se osamocená dívka začne měnit v … HOVNO – Záhadný muž šíří svými iracionálními a provokativními činy paniku na ulicích Tokia. „Nestvůra kanálů“, jak mu říkají média, zvedla vlnu odporu. Nakonec je polapen a souzen soudem stejně podivným, jako je on sám. TŘESOUCÍ SE TOKIO - Hrdinou snímku je hikikomori – jako mnoho dalších Japonců se rozhodl zrušit kontakt s venkovním světem. Když však v jeho bytě omdlí dívka, která mu donáší pizzu, stane se něco neuvěřitelného – zamiluje se. Dokáže překročit hranici, jež ho dělí od okolního světa?
    Žánry:DramaKomedieFantasy
    4
  • Gau ji
    Gau ji (2004)
    Film
    66%
    5
  • Gonin
    Gonin (1995)
    Film
    65%
    6
  • Blíženci
    Blíženci (1999)
    Film
    Autorský snímek mezinárodně proslulého japonského režiséra Shinyi Tsukamota vznikl podle populárního mysteriózního románu Edogawy Rampa, jehož jméno (pseudonym) je v japonštině slovní hříčkou a vyslovuje se podobně jako jméno Edgara Allana Poea. Tsukamoto, který se doma i v zahraničí prosadil kultovními nezávislými technothrillery, natočil film jako svou první produkci pro velké studio. Kromě režie na filmu pracoval i jako scenárista, kameraman a střihač. Příběh dvou bratrů - dvojčat, kteří byli v dětství odděleni a z nichž jeden je úspěšný lékař a druhý přichází jako tajemný přízrak z nedaleké chudinské čtvrti, se odehrává v Tokiu v roce 1910. Jukio Dajtokudži žije v domě s rodiči a s partnerkou Rin, která trpí amnézií a neví nic o své minulosti. Zvrat do poklidného rodinného života přinese záhadný muž Sutekiči, jenž se v domě tajně objevuje již delší dobu. Ten přivodí nejprve smrt rodičů a posléze odstraní Jukia a zaujme jeho místo v práci i v rodině. Jak se ukáže, nešťastná Rin neutrpěla ztrátu paměti, před svým mužem jen skrývala velké tajemství. Námět, sám o sobě poněkud pokleslý, posloužil Shinyu Tsukamotovi k originální filmové hádance, v níž se minulost postav i pravý stav věcí vynořují postupně z přízračné atmosféry. Snímek začíná jako tradiční japonský duchařský příběh, avšak ani následné racionální, realistické vyústění okolností nepřináší úplné vysvětlení: ve hře je ještě podivné chování zúčastněných (Sutekiči stále vystupuje jako Jukio i před Rin, která dávno odhalila záměnu, v Jukiovi zůstává po jeho vítězství duše jeho zločineckého bratra). Tsukamoto pracuje s expresivními výrazovými prostředky, mezi něž patří mj. silná divadelní stylizace kostýmů, retrospektivní struktura vyprávění či výrazná dramatická role hudby, jež ve vypjatých scénách často nahrazuje ruchy.
    64%
    Autorský snímek mezinárodně proslulého japonského režiséra Shinyi Tsukamota vznikl podle populárního mysteriózního románu Edogawy Rampa, jehož jméno (pseudonym) je v japonštině slovní hříčkou a vyslovuje se podobně jako jméno Edgara Allana Poea. Tsukamoto, který se doma i v zahraničí prosadil kultovními nezávislými technothrillery, natočil film jako svou první produkci pro velké studio. Kromě režie na filmu pracoval i jako scenárista, kameraman a střihač. Příběh dvou bratrů - dvojčat, kteří byli v dětství odděleni a z nichž jeden je úspěšný lékař a druhý přichází jako tajemný přízrak z nedaleké chudinské čtvrti, se odehrává v Tokiu v roce 1910. Jukio Dajtokudži žije v domě s rodiči a s partnerkou Rin, která trpí amnézií a neví nic o své minulosti. Zvrat do poklidného rodinného života přinese záhadný muž Sutekiči, jenž se v domě tajně objevuje již delší dobu. Ten přivodí nejprve smrt rodičů a posléze odstraní Jukia a zaujme jeho místo v práci i v rodině. Jak se ukáže, nešťastná Rin neutrpěla ztrátu paměti, před svým mužem jen skrývala velké tajemství. Námět, sám o sobě poněkud pokleslý, posloužil Shinyu Tsukamotovi k originální filmové hádance, v níž se minulost postav i pravý stav věcí vynořují postupně z přízračné atmosféry. Snímek začíná jako tradiční japonský duchařský příběh, avšak ani následné racionální, realistické vyústění okolností nepřináší úplné vysvětlení: ve hře je ještě podivné chování zúčastněných (Sutekiči stále vystupuje jako Jukio i před Rin, která dávno odhalila záměnu, v Jukiovi zůstává po jeho vítězství duše jeho zločineckého bratra). Tsukamoto pracuje s expresivními výrazovými prostředky, mezi něž patří mj. silná divadelní stylizace kostýmů, retrospektivní struktura vyprávění či výrazná dramatická role hudby, jež ve vypjatých scénách často nahrazuje ruchy.
    7
  • Kyûteî Hanî
    Kyûteî Hanî (2004)
    Film
    Když je strýc Honey unesen zlou zločineckou skupinou známou jako "Panther Claw" (Panterí Dráp), musí Honey použít své magické schopnosti transformace, aby ho zachránila. Mezitím je stejná zločinecká skupina zodpovědná za řadu dalších zločinů po celém Tokiu. Honey se spojí s chladnou policistkou Natsuko Aki a ambiciózním novinářem Seijim Hayamim a bojuje se čtyřmi "drápy" gangu Panterí Dráp, aby zachránila strýce a zbytek města.
    Žánry:AkčníKomedieSci-fi
    62%
    Když je strýc Honey unesen zlou zločineckou skupinou známou jako "Panther Claw" (Panterí Dráp), musí Honey použít své magické schopnosti transformace, aby ho zachránila. Mezitím je stejná zločinecká skupina zodpovědná za řadu dalších zločinů po celém Tokiu. Honey se spojí s chladnou policistkou Natsuko Aki a ambiciózním novinářem Seijim Hayamim a bojuje se čtyřmi "drápy" gangu Panterí Dráp, aby zachránila strýce a zbytek města.
    Žánry:AkčníKomedieSci-fi
    8
  • Drawing Restraint 9
    Drawing Restraint 9 (2006)
    Film
    Barneyho „japonský“ film se soundtrackem Björk je první (a velmi komplexní) spoluprací obou tvůrčích a osobních partnerů. Ztvárnili tu také ústřední role „Hostů“ na palubě velrybářské lodi Nissin Maru. Barney je i zde fascinován rituály různých kultur a vypráví vláčným tempem. Zároveň se od cyklu Cremaster posunul – třeba k emotivnímu vyznění druhé poloviny snímku. Hlavním tématem filmu, natáčeného v zátoce u Nagasaki, je vztah mezi dobrovolným sebeomezováním a kreativitou. Na palubě lodi je vytvářeno a přeměňováno „Pole“, objekt z vazelíny – symbolické ztělesnění tématu. To se však odráží i v postavách dvojice Hostů, kteří se nalodí, podstoupí svatební obřad a lázeň. Jejich kostýmy ze zvířecích kůží mají původ v šintoistickém svatebním oděvu. Během čajového obřadu se dočkáme (u Barneyho výjimečně) mluvené řeči: pár se dovídá o historii lodě. Jejich kajutu pak během bouře zalije hmota, kterou zřejmě uvolnilo Pole. Vrcholem filmu je společná milenecká přeměna-sebevražda: pár si navzájem uřeže nohy. Na Hostech opakovaně shledáváme znaky, jež přísluší vodním tvorům. V posledním záběru tedy lze myslet na znovuzrození – v moři vidíme dvojici velryb plujících za lodí směrem k Antarktidě. (MFF Karlovy Vary 2006)
    Žánry:DramaFantasy
    61%
    Barneyho „japonský“ film se soundtrackem Björk je první (a velmi komplexní) spoluprací obou tvůrčích a osobních partnerů. Ztvárnili tu také ústřední role „Hostů“ na palubě velrybářské lodi Nissin Maru. Barney je i zde fascinován rituály různých kultur a vypráví vláčným tempem. Zároveň se od cyklu Cremaster posunul – třeba k emotivnímu vyznění druhé poloviny snímku. Hlavním tématem filmu, natáčeného v zátoce u Nagasaki, je vztah mezi dobrovolným sebeomezováním a kreativitou. Na palubě lodi je vytvářeno a přeměňováno „Pole“, objekt z vazelíny – symbolické ztělesnění tématu. To se však odráží i v postavách dvojice Hostů, kteří se nalodí, podstoupí svatební obřad a lázeň. Jejich kostýmy ze zvířecích kůží mají původ v šintoistickém svatebním oděvu. Během čajového obřadu se dočkáme (u Barneyho výjimečně) mluvené řeči: pár se dovídá o historii lodě. Jejich kajutu pak během bouře zalije hmota, kterou zřejmě uvolnilo Pole. Vrcholem filmu je společná milenecká přeměna-sebevražda: pár si navzájem uřeže nohy. Na Hostech opakovaně shledáváme znaky, jež přísluší vodním tvorům. V posledním záběru tedy lze myslet na znovuzrození – v moři vidíme dvojici velryb plujících za lodí směrem k Antarktidě. (MFF Karlovy Vary 2006)
    Žánry:DramaFantasy
    9
  • Lorelei: The Witch of the Pacific Ocean
    Lorelei: The Witch of the Pacific Ocean (2005)
    Film
    52%
    10

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.