Sergei Urusevsky: Nejlepší filmy a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Sergei Urusevsky: Filmy a seriály

  • Soy Cuba
    Soy Cuba (1964)
    Film
    81%
    1
  • Člověk a kůň
    Člověk a kůň (1969)
    Film
    81%
    2
  • Neodeslaný dopis
    Neodeslaný dopis (1960)
    Film
    Geologická výprava, po dobu vyčerpávající tvrdé práce v nehostinných krajích tajgy, začíná pociťovat nedostatek potravin. Zásoby pomalu mizí a na geology začínají útočit první podzimní chladné dny. Nebude to trvat dlouho a přijde zima, a ta je tady nemilosrdná. A oni, výzkumníci, již pozbývají naději, že by našli to, co se vydali hledat - diamanty. Najednou to přišlo! Konečně neočekávaný nález diamantů. Bezmezná radost. Ale ráno zachvátí tajgu oheň a ten odřízne geology od člunů s jídlem a veškerým vybavením. A tak tam zůstali čtyři, obklopeni planoucí tajgou. Ale naši geologové musí zachránit nejen sebe, ale také důležité poznatky o nalezišti, jeho lokalizaci a rozšíření výskytu diamantů. A tyto zprávy dovést do Velké země a v Moskvě je předat na příslušná místa... Podaří se jim to? Autor: Asmodej
    Žánry:DramaRomantický
    77%
    Geologická výprava, po dobu vyčerpávající tvrdé práce v nehostinných krajích tajgy, začíná pociťovat nedostatek potravin. Zásoby pomalu mizí a na geology začínají útočit první podzimní chladné dny. Nebude to trvat dlouho a přijde zima, a ta je tady nemilosrdná. A oni, výzkumníci, již pozbývají naději, že by našli to, co se vydali hledat - diamanty. Najednou to přišlo! Konečně neočekávaný nález diamantů. Bezmezná radost. Ale ráno zachvátí tajgu oheň a ten odřízne geology od člunů s jídlem a veškerým vybavením. A tak tam zůstali čtyři, obklopeni planoucí tajgou. Ale naši geologové musí zachránit nejen sebe, ale také důležité poznatky o nalezišti, jeho lokalizaci a rozšíření výskytu diamantů. A tyto zprávy dovést do Velké země a v Moskvě je předat na příslušná místa... Podaří se jim to? Autor: Asmodej
    Žánry:DramaRomantický
    3
  • Jedenačtyřicátý
    Jedenačtyřicátý (1956)
    Film
    Sovětský barevný film z občanské války. — Zbytek rozprášeného rudoarmějského oddílu se vydal na pochod pouští Karakum k svému štábu. Mezi nimi jde i nejlepší střelkyně oddílu Marjutka, která zastřelila už čtyřicet bělogvardějců. Po cestě zajali mladého poručíka, kterého Marjutka dostala za úkol střežit. Po velkých ztrátách dorazili k Aralskému jezeru. Marjutka se vydala na lodi s poručíkem do štábu. Bouře je však zahnala na pustý ostrov. Oba mladí lidé se zde do sebe zamilovali a prožili šťastné dny. Bělogvardějci, kteří usilovně hledali poručíka, se přiblížili k ostrovu. Poručík poznal své druhy, rázem zapomněl na Marjutku a vrhl se jim radostně vstříc. Statečná Marjutka, jejíž vlastenecký cit zvítězil nad láskou, bere pušku a jedenáctý nepřítel padl mrtev do vln jezera. (FILMOVÝ PŘEHLED 47 / 1956)
    69%
    Sovětský barevný film z občanské války. — Zbytek rozprášeného rudoarmějského oddílu se vydal na pochod pouští Karakum k svému štábu. Mezi nimi jde i nejlepší střelkyně oddílu Marjutka, která zastřelila už čtyřicet bělogvardějců. Po cestě zajali mladého poručíka, kterého Marjutka dostala za úkol střežit. Po velkých ztrátách dorazili k Aralskému jezeru. Marjutka se vydala na lodi s poručíkem do štábu. Bouře je však zahnala na pustý ostrov. Oba mladí lidé se zde do sebe zamilovali a prožili šťastné dny. Bělogvardějci, kteří usilovně hledali poručíka, se přiblížili k ostrovu. Poručík poznal své druhy, rázem zapomněl na Marjutku a vrhl se jim radostně vstříc. Statečná Marjutka, jejíž vlastenecký cit zvítězil nad láskou, bere pušku a jedenáctý nepřítel padl mrtev do vln jezera. (FILMOVÝ PŘEHLED 47 / 1956)
    4
  • Vesnická učitelka
    Vesnická učitelka (1947)
    Film
    Celý životní příběh romantické učitelky, která opustila imperiální Petrohrad, aby učila děti na venkově. Mladá žena, hnána ušlechtilými úmysly osvěcovat lidi a inspirována příkladem učitelů z revoluční organizace "Narodnaja volja" z 80. let 19. století, strávila život na vesnici a byla svědkem proměn, kterými ruská vesnice prošla od předrevolučních carských dob až do konce 40. let 20. století.
    Žánry:DramaRodinný
    65%
    Celý životní příběh romantické učitelky, která opustila imperiální Petrohrad, aby učila děti na venkově. Mladá žena, hnána ušlechtilými úmysly osvěcovat lidi a inspirována příkladem učitelů z revoluční organizace "Narodnaja volja" z 80. let 19. století, strávila život na vesnici a byla svědkem proměn, kterými ruská vesnice prošla od předrevolučních carských dob až do konce 40. let 20. století.
    Žánry:DramaRodinný
    5
  • Pervyy eshelon
    Pervyy eshelon (1955)
    Film
    62%
    6
  • Žatva
    Žatva (1953)
    Film
    Základem příběhu, který byl zfilmován podle stejnojmenného románu sovětské spisovatelky Galiny Nikolajevové, je krize rodiny Bortnikovových. Vasilij, těžce raněný ve válce, se navrací po několika letech domů a nalézá ve svém domě traktoristu Stěpana Mochova, k němuž Vasilijova žena Avdoťja přilnula. Při řešení tohoto konfliktu tří lidí je na širokém pozadí kolchozního života ukázán vliv kolektivu na soukromé vztahy lidí, nová socialistická morálka, rodící se z práce zaměřené ke společnému cíli. (FILMOVÝ PŘEHLED 44 / 1953)
    Žánry:Drama
    55%
    Základem příběhu, který byl zfilmován podle stejnojmenného románu sovětské spisovatelky Galiny Nikolajevové, je krize rodiny Bortnikovových. Vasilij, těžce raněný ve válce, se navrací po několika letech domů a nalézá ve svém domě traktoristu Stěpana Mochova, k němuž Vasilijova žena Avdoťja přilnula. Při řešení tohoto konfliktu tří lidí je na širokém pozadí kolchozního života ukázán vliv kolektivu na soukromé vztahy lidí, nová socialistická morálka, rodící se z práce zaměřené ke společnému cíli. (FILMOVÝ PŘEHLED 44 / 1953)
    Žánry:Drama
    7

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.