Robert Eyer: Nejlepší filmy a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Robert Eyer: Filmy a seriály

  • Cavalcade of America
    Cavalcade of America (1952)
    Seriál
    Cavalcade of America byla dramatická antologie sponzorovaná společností DuPont. Občas se v ní objevilo i hudební dílo, například adaptace Show Boat, a zhuštěné životopisy populárních skladatelů. Původně se vysílala v rádiu v letech 1935 až 1953 a později v televizi v letech 1952 až 1957. Seriál, který původně vysílala stanice CBS, byl průkopníkem v používání antologického dramatu pro firemní audio reklamu. Cavalcade of America dokumentovala historické události pomocí příběhů o osobní odvaze, iniciativě a úspěších, často s optimistickými dramatizacemi vítězství lidského ducha nad nepřízní osudu. To bylo v souladu s celkovou konzervativní filozofií společnosti DuPont a jejím odkazem americké společnosti, který sahá až do roku 1802. Motto společnosti „Vyrábíme lepší věci pro lepší život prostřednictvím chemie“ bylo čteno na začátku každého programu a dramata zdůrazňovala humanitární pokrok, zejména zlepšení života žen, často prostřednictvím technologických inovací.
    Žánry:Drama
    80%
    Cavalcade of America byla dramatická antologie sponzorovaná společností DuPont. Občas se v ní objevilo i hudební dílo, například adaptace Show Boat, a zhuštěné životopisy populárních skladatelů. Původně se vysílala v rádiu v letech 1935 až 1953 a později v televizi v letech 1952 až 1957. Seriál, který původně vysílala stanice CBS, byl průkopníkem v používání antologického dramatu pro firemní audio reklamu. Cavalcade of America dokumentovala historické události pomocí příběhů o osobní odvaze, iniciativě a úspěších, často s optimistickými dramatizacemi vítězství lidského ducha nad nepřízní osudu. To bylo v souladu s celkovou konzervativní filozofií společnosti DuPont a jejím odkazem americké společnosti, který sahá až do roku 1802. Motto společnosti „Vyrábíme lepší věci pro lepší život prostřednictvím chemie“ bylo čteno na začátku každého programu a dramata zdůrazňovala humanitární pokrok, zejména zlepšení života žen, často prostřednictvím technologických inovací.
    Žánry:Drama
    1
  • Millionaire, The
    Millionaire, The (1955)
    Seriál
    78%
    2
  • Whirlybirds
    Whirlybirds (1957)
    Seriál
    78%
    3
  • Wagon Train
    Wagon Train (1957)
    Seriál
    V původním obsazení seriálu hrál zkušený herec Ward Bond roli vedoucího kolony. Po jeho smrti ho nahradil John McIntire a Roberta Hortona v roli zvěda později nahradil Robert Fuller, který se mu podobal. Fuller nastoupil rok poté, co se Horton rozhodl ze seriálu odejít. Seriál byl inspirován filmem Wagon Master z roku 1950, který režíroval John Ford a v němž hráli Ben Johnson, Harry Carey Jr. a Ward Bond. Vrací se k epickému snímku The Big Trail s Johnem Waynem v hlavní roli. Bond si v tomto filmu zahrál vedlejší roli a byla to jedna z jeho prvních velkých rolí. Hortonův obleček z jelenice v první sérii televizního seriálu připomíná Wayneův kostým, který ve starším filmu také hrál zvěda.
    Žánry:Western
    76%
    V původním obsazení seriálu hrál zkušený herec Ward Bond roli vedoucího kolony. Po jeho smrti ho nahradil John McIntire a Roberta Hortona v roli zvěda později nahradil Robert Fuller, který se mu podobal. Fuller nastoupil rok poté, co se Horton rozhodl ze seriálu odejít. Seriál byl inspirován filmem Wagon Master z roku 1950, který režíroval John Ford a v němž hráli Ben Johnson, Harry Carey Jr. a Ward Bond. Vrací se k epickému snímku The Big Trail s Johnem Waynem v hlavní roli. Bond si v tomto filmu zahrál vedlejší roli a byla to jedna z jeho prvních velkých rolí. Hortonův obleček z jelenice v první sérii televizního seriálu připomíná Wayneův kostým, který ve starším filmu také hrál zvěda.
    Žánry:Western
    4
  • New Breed, The
    New Breed, The (1961)
    Seriál
    74%
    5
  • Leave It to Beaver
    Leave It to Beaver (1957)
    Seriál
    72%
    6
  • Matinee Theatre
    Matinee Theatre (1955)
    Seriál
    Matinee Theater byl americký antologický seriál vysílaný na NBC v Zlaté éře televize, v letech 1955 až 1958. Seriál, který se vysílal denně odpoledne, byl často živý. Produkovali jej Albert McCleery, Darrell Ross, George Cahan a Frank Price, výkonným producentem byl George Lowther. McCleery dříve produkoval živý seriál Cameo Theatre, který do televize zavedl koncept divadla v kruhu, televizní hry inscenované s minimálními kulisami. Jim Buckley z Pewter Plough Playhouse vzpomínal: Když se Al McCleery vrátil do Států, vytvořil pro NBC velmi ambiciózní divadelní televizní seriál nazvaný Matinee Theater: živě vysílat pět různých divadelních her týdně, vysílaných kolem poledne, aby se americké ženě v domácnosti propagovala barevná televize, zatímco se trápila s žehlením. Al byl producentem. Najal pět režisérů a pět scénografů. Richard Bennett, jeden z našich prvních prezidentů Pewter Plough Corporation, byl jedním z režisérů a já jsem byl jedním ze scénografů, a jakmile jsme skončili s natáčením jedné hry, šli jsme na oběd a pak jsme se sešli, abychom naplánovali příští týdenní představení. To bylo před více než 50 lety a snažím se vzpomenout; myslím, že televizní scénograf je zároveň dekoratérem kulis – ano, samozřejmě! Muselo to tak být, protože jedním z hlavních důvodů, proč McCleery získal přízeň producentů, byla jeho eliminace samotného prostředí a prosté zdobení scény s minimem rekvizit. Vyžadovalo to trochu vynalézavosti.
    70%
    Matinee Theater byl americký antologický seriál vysílaný na NBC v Zlaté éře televize, v letech 1955 až 1958. Seriál, který se vysílal denně odpoledne, byl často živý. Produkovali jej Albert McCleery, Darrell Ross, George Cahan a Frank Price, výkonným producentem byl George Lowther. McCleery dříve produkoval živý seriál Cameo Theatre, který do televize zavedl koncept divadla v kruhu, televizní hry inscenované s minimálními kulisami. Jim Buckley z Pewter Plough Playhouse vzpomínal: Když se Al McCleery vrátil do Států, vytvořil pro NBC velmi ambiciózní divadelní televizní seriál nazvaný Matinee Theater: živě vysílat pět různých divadelních her týdně, vysílaných kolem poledne, aby se americké ženě v domácnosti propagovala barevná televize, zatímco se trápila s žehlením. Al byl producentem. Najal pět režisérů a pět scénografů. Richard Bennett, jeden z našich prvních prezidentů Pewter Plough Corporation, byl jedním z režisérů a já jsem byl jedním ze scénografů, a jakmile jsme skončili s natáčením jedné hry, šli jsme na oběd a pak jsme se sešli, abychom naplánovali příští týdenní představení. To bylo před více než 50 lety a snažím se vzpomenout; myslím, že televizní scénograf je zároveň dekoratérem kulis – ano, samozřejmě! Muselo to tak být, protože jedním z hlavních důvodů, proč McCleery získal přízeň producentů, byla jeho eliminace samotného prostředí a prosté zdobení scény s minimem rekvizit. Vyžadovalo to trochu vynalézavosti.
    7
  • Back Street
    Back Street (1961)
    FilmRole: Paul Saxon Jr.
    Rae Smithová je ctižádostivá, ale osud jí hází klacky pod nohy. V Lincolnu v Nebrasce potkává Paula Saxona, pohledného mariňáka a dědice obchodního impéria Saxon, který se vrací z druhé světové války. Mezi nimi to zajiskří, ale okolnosti zasáhnou a Paul odjíždí, aniž by se s Rae sblížil. Později se Rae dozví, že je ženatý. Rae se rozhodne prosadit jako módní návrhářka a stěhuje se do New Yorku, kde slaví velké úspěchy. Jednoho dne se náhodou znovu setkává s Paulem a jiskra přeskočí znovu. Paul je ale stále ženatý, a tak Rae utíká do Říma, kde si zakládá vlastní ateliér. I tam Paula potkává a konečně spolu začnou mít poměr, protože Paulova zlá a opilecká manželka Liz se s ním nechce rozvést. Čas plyne a aféra pokračuje, kdykoli to čas a místo dovolí. Pak ale Paulův mladý syn zjistí o Rae a její svět se začíná hroutit.
    65%
    Rae Smithová je ctižádostivá, ale osud jí hází klacky pod nohy. V Lincolnu v Nebrasce potkává Paula Saxona, pohledného mariňáka a dědice obchodního impéria Saxon, který se vrací z druhé světové války. Mezi nimi to zajiskří, ale okolnosti zasáhnou a Paul odjíždí, aniž by se s Rae sblížil. Později se Rae dozví, že je ženatý. Rae se rozhodne prosadit jako módní návrhářka a stěhuje se do New Yorku, kde slaví velké úspěchy. Jednoho dne se náhodou znovu setkává s Paulem a jiskra přeskočí znovu. Paul je ale stále ženatý, a tak Rae utíká do Říma, kde si zakládá vlastní ateliér. I tam Paula potkává a konečně spolu začnou mít poměr, protože Paulova zlá a opilecká manželka Liz se s ním nechce rozvést. Čas plyne a aféra pokračuje, kdykoli to čas a místo dovolí. Pak ale Paulův mladý syn zjistí o Rae a její svět se začíná hroutit.
    8

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.