Victor Deiß: Nejlepší filmy a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Victor Deiß: Filmy a seriály

  • Leichensache Zernik
    Leichensache Zernik (1972)
    Film
    67%
    1
  • Väter
    Väter (2002)
    FilmRole: Dr. Schmidt
    Marco a Melanie, mladý manželský pár, žijí životem plným vášně, chaosu a drobných každodenních frustrací. Jejich láska k sobě navzájem se zdá být majákem na rozbouřeném moři. Jenže pracovní tlak, spálené toasty a špinavé prádlo narušují veškerou něhu a zdá se, že nikdy nemají dost času na svého šestiletého syna Bennyho. Jejich svět se začne hroutit, když se Melanie odstěhuje a vezme s sebou i Bennyho. Podá žádost o rozvod a Marco učiní rozhodnutí, které změní nejen jeho život. Náhle objeví svůj vlastní, jedinečný způsob, jak být otcem… *Já jsem táta* je moderní portrét generace, která zjevně selhává ve svých vlastních ambicích: Jak koneckonců skloubit práci, děti, lásku a všechny ostatní výzvy každodenního života – aniž by se člověk přitom vzdal sám sebe? A co se stane, když se pozice zakonzervují a rozvod se zdá být nevyhnutelný?
    Žánry:Drama
    Režie:Dani Levy
    65%
    Marco a Melanie, mladý manželský pár, žijí životem plným vášně, chaosu a drobných každodenních frustrací. Jejich láska k sobě navzájem se zdá být majákem na rozbouřeném moři. Jenže pracovní tlak, spálené toasty a špinavé prádlo narušují veškerou něhu a zdá se, že nikdy nemají dost času na svého šestiletého syna Bennyho. Jejich svět se začne hroutit, když se Melanie odstěhuje a vezme s sebou i Bennyho. Podá žádost o rozvod a Marco učiní rozhodnutí, které změní nejen jeho život. Náhle objeví svůj vlastní, jedinečný způsob, jak být otcem… *Já jsem táta* je moderní portrét generace, která zjevně selhává ve svých vlastních ambicích: Jak koneckonců skloubit práci, děti, lásku a všechny ostatní výzvy každodenního života – aniž by se člověk přitom vzdal sám sebe? A co se stane, když se pozice zakonzervují a rozvod se zdá být nevyhnutelný?
    Žánry:Drama
    Režie:Dani Levy
    2
  • Místo činu
    Místo činu (1970)
    Seriál
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Kommissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charismatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charisma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    63%
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Kommissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charismatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charisma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    3
  • Polizeiruf 110
    Polizeiruf 110 (1971)
    Seriál
    62%
    4
  • Lota ve Výmaru
    Lota ve Výmaru (1975)
    FilmRole: Stephan Schütze
    Johann Wolfgang von Goethe (1749-1832) byl autorem románu Utrpení mladého Werthera, který se za Goetheho života dočkal dramatizace a odstartoval německé romantické hnutí. Kniha vypráví o mladé lásce a sebevraždě. V tomto východoněmeckém filmu, natočeném podle knihy Thomase Manna, je Lotte (Lilli Palmer) ženou, která posloužila jako předloha pro hrdinku románu Werther. Přijíždí na návštěvu do Goetheho rodného města a její zážitky zde strašidelně kopírují epizody z knihy. Goethe je v tomto velmi korektním, komunistickou stranou sponzorovaném, antihrdinském filmu vykreslen jako pompézní starý nudný člověk a jeho přátelé jako podlézaví pochlebovači.
    Žánry:Drama
    62%
    Johann Wolfgang von Goethe (1749-1832) byl autorem románu Utrpení mladého Werthera, který se za Goetheho života dočkal dramatizace a odstartoval německé romantické hnutí. Kniha vypráví o mladé lásce a sebevraždě. V tomto východoněmeckém filmu, natočeném podle knihy Thomase Manna, je Lotte (Lilli Palmer) ženou, která posloužila jako předloha pro hrdinku románu Werther. Přijíždí na návštěvu do Goetheho rodného města a její zážitky zde strašidelně kopírují epizody z knihy. Goethe je v tomto velmi korektním, komunistickou stranou sponzorovaném, antihrdinském filmu vykreslen jako pompézní starý nudný člověk a jeho přátelé jako podlézaví pochlebovači.
    Žánry:Drama
    5
  • Liebe deine Nächste!
    Liebe deine Nächste! (1998)
    FilmRole: Ehemann Chinarestaurant
    Komédia o nevšednej dvojici pekných dôstojníčok Armády spásy Jozefíny a Izoldy, ktoré sú nasadené do prvej veľkej akcie. Majú riadiť berlínsky útulok pre bezdomovcov. Kontakt týchto naivných dievčat s mužmi tohto prostredia im prinesie kruté poznanie, ale sú odhodlané, napriek ťažkostiam, priniesť týmto ľuďom lásku a materiálny dostatok. Ich život sa zmení, keď spoznajú Tristana, tvrdého obchodníka, ktorý bez zábran vyhadzuje menej schopných zamestnancov na dlažbu. Za peniaze si môže dovoliť všetko, len Jozefínu, bojovníčku Armády spásy nie. Tá tvrdo odoláva až do chvíle, keď Tristan zistí, že pre svojich biednych zverencov je možno schopná urobiť všetko.
    52%
    Komédia o nevšednej dvojici pekných dôstojníčok Armády spásy Jozefíny a Izoldy, ktoré sú nasadené do prvej veľkej akcie. Majú riadiť berlínsky útulok pre bezdomovcov. Kontakt týchto naivných dievčat s mužmi tohto prostredia im prinesie kruté poznanie, ale sú odhodlané, napriek ťažkostiam, priniesť týmto ľuďom lásku a materiálny dostatok. Ich život sa zmení, keď spoznajú Tristana, tvrdého obchodníka, ktorý bez zábran vyhadzuje menej schopných zamestnancov na dlažbu. Za peniaze si môže dovoliť všetko, len Jozefínu, bojovníčku Armády spásy nie. Tá tvrdo odoláva až do chvíle, keď Tristan zistí, že pre svojich biednych zverencov je možno schopná urobiť všetko.
    6
  • Abschnitt 40
    Abschnitt 40 (2001)
    Seriál
    24%
    7

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.