?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Lucille Cristaldi: Filmy a seriály

  • Dobrý den, noci
    Dobrý den, noci (2003)
    Film
    Dvojice lidí, jež se zajímá o pronajmutí prostorného bytu, vypadá jako zamilovaný mladý pár. Ale hned vzápětí je zřejmé, čemu byt bude sloužit: muž i žena jsou členy italské Rudé brigády a jejich momentálně vyhlédnutou obětí je politik Aldo Moro, jehož budou po únosu dlouze věznit v jednom z pokojů. Režisér rekonstruuje posledních padesát pět dnů života tohoto statečného předsedy křesťanskodemokratické strany jednak proto, aby vzdal hold člověku, který si po tolik dnů kruté nejistoty dokázal zachovat důstojnou poklidnost, jednak proto, aby působivě demonstroval zhoubnost jakéhokoliv dogmatismu a ideologie. Tuto myšlenku zprostředkovává především Chiara, jediná žena mezi teroristy, jež si pod tlakem rozličných okolností začne uvědomovat nelidskost revolučního řešení společenských problémů. V Bellocchiově filmu, který lze charakterizovat jako politický psychothriller, je napětí působivě umocňováno hojným používáním dobového televizního zpravodajství.
    Žánry:DramaThrillerRetro
    70%
    Dvojice lidí, jež se zajímá o pronajmutí prostorného bytu, vypadá jako zamilovaný mladý pár. Ale hned vzápětí je zřejmé, čemu byt bude sloužit: muž i žena jsou členy italské Rudé brigády a jejich momentálně vyhlédnutou obětí je politik Aldo Moro, jehož budou po únosu dlouze věznit v jednom z pokojů. Režisér rekonstruuje posledních padesát pět dnů života tohoto statečného předsedy křesťanskodemokratické strany jednak proto, aby vzdal hold člověku, který si po tolik dnů kruté nejistoty dokázal zachovat důstojnou poklidnost, jednak proto, aby působivě demonstroval zhoubnost jakéhokoliv dogmatismu a ideologie. Tuto myšlenku zprostředkovává především Chiara, jediná žena mezi teroristy, jež si pod tlakem rozličných okolností začne uvědomovat nelidskost revolučního řešení společenských problémů. V Bellocchiově filmu, který lze charakterizovat jako politický psychothriller, je napětí působivě umocňováno hojným používáním dobového televizního zpravodajství.
    Žánry:DramaThrillerRetro
    1
  • Regista di matrimoni, Il
    Regista di matrimoni, Il (2006)
    Film
    Režisér Franco Elica těžce nese, že se jeho dcera vdává za bigotního katolíka. Náladu mu nezlepší úkol natočit už stou verzi adaptace Snoubenců Alessandra Manzoniho, a tak odjede z Říma do zapadlého kouta na pobřeží Sicílie. Tam nečekaně potká tři zajímavé lidi: muže, který se živí tím, že pořizuje filmové záznamy svateb, zestárlého režiséra, který se prohlásil za mrtvého, aby se dočkal slávy, jež mu jako živému zůstala odepřena, a konečně zchudlého knížete, který vkládá naděje do výhodného sňatku své dcery. Právě ten požádá Franca, aby jako režisér svatbu jeho dcery natočil, a Franco napůl z žertu, napůl ze zvědavosti souhlasí. Události se však začnou vyvíjet jinak, než oba muži čekali. „Pro mě se film vždycky rodí z nějakého obrazu. Tenhle námět mě napadl, když jsem jednou v Kalábrii viděl filmovat svatbu a překvapilo mě, jak profesionálně si počínali nevěsta a ženich: poslouchali každý pokyn ,režiséra‘, úplně jako opravdoví herci,“ říká Marco Bellocchio. Jako mnohokrát předtím i v tomto jeho filmu se často stírá hranice mezi skutečným a vysněným.
    54%
    Režisér Franco Elica těžce nese, že se jeho dcera vdává za bigotního katolíka. Náladu mu nezlepší úkol natočit už stou verzi adaptace Snoubenců Alessandra Manzoniho, a tak odjede z Říma do zapadlého kouta na pobřeží Sicílie. Tam nečekaně potká tři zajímavé lidi: muže, který se živí tím, že pořizuje filmové záznamy svateb, zestárlého režiséra, který se prohlásil za mrtvého, aby se dočkal slávy, jež mu jako živému zůstala odepřena, a konečně zchudlého knížete, který vkládá naděje do výhodného sňatku své dcery. Právě ten požádá Franca, aby jako režisér svatbu jeho dcery natočil, a Franco napůl z žertu, napůl ze zvědavosti souhlasí. Události se však začnou vyvíjet jinak, než oba muži čekali. „Pro mě se film vždycky rodí z nějakého obrazu. Tenhle námět mě napadl, když jsem jednou v Kalábrii viděl filmovat svatbu a překvapilo mě, jak profesionálně si počínali nevěsta a ženich: poslouchali každý pokyn ,režiséra‘, úplně jako opravdoví herci,“ říká Marco Bellocchio. Jako mnohokrát předtím i v tomto jeho filmu se často stírá hranice mezi skutečným a vysněným.
    2

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.