Joely Fisher se narodila 29. října 1967 v Burbanku v Kalifornii jako americká herečka a zpěvačka. Je dcerou zpěváka Eddieho Fishera a herečky Connie Stevens a nevlastní sestrou herečky Carrie Fisher.
Televizní průlom
Joely Fisher dosáhla průlomu v roce 1994, kdy získala roli Paige Clark v sitcomu Ellen na stanici ABC, kde hrála po čtyři sezóny až do ukončení seriálu v roce 1998. Za tuto roli byla nominována na Zlatý glóbus za nejlepší herečku ve vedlejší roli v seriálu, minisérii nebo televizním filmu na 55. předávání Zlatých glóbů.
Filmová kariéra
Joely Fisher se objevila ve filmech po boku některých z nejlepších herců, jako je Jim Carrey ve filmu The Mask (1994), Steve Martin v Mixed Nuts (1994) a Nick Nolte v I'll Do Anything (1994). Později hrála hlavní roli Dr. Brendy Bradford v komedii Inspector Gadget (1999).
Divadelní působení
Fisher debutovala na Broadwayi jako náhradnice v roli Betty Rizzo v obnoveném muzikálu Grease (1994) a později byla také náhradnicí v roli Sally Bowles v obnoveném muzikálu Cabaret (1998). Její "senzační a sexy" výkon jako Sally Bowles v kritikami oceňované obnově Cabaret na Broadwayi i v národním turné jí vynesl nadšené recenze.
Televizní seriály
Od roku 2003 do 2005 Fisher hrála hlavní roli v dramatickém seriálu Wild Card na stanici Lifetime jako pojišťovací vyšetřovatelka Zoe Busiek. Poté měla opakující se roli jako Nina Fletcher, šéfka Lynette Scavo (Felicity Huffman) v seriálu Desperate Housewives. Od roku 2006 do 2010 Fisher hrála po boku Brada Garretta jako Joy Stark v sitcomu 'Til Death na stanici Fox.
Pozdější projekty
V roce 2021 Fisher hrála Irene Cody v televizním filmu Girl in the Basement na stanici Lifetime, který byl inspirován případem Fritzl. Joely také opakovaně vystupovala v seriálu Last Man Standing na stanici ABC po boku Hectora Elizonda.
Další aktivity
Národní členové odborového svazu SAG-AFTRA zvolili Fisher na pozici tajemnice-pokladnice 2. září 2021. V posledních letech se Fisher pustila do režijní kariéry, která zahrnuje televizní pořady, černou komedii "Sunset Fever" jako komentář k reality televizi a hollywoodské rodině, až po společensky uvědomělé PSA kampaně pro IFAW a Welcome.US.