Christine Böhm: Nejlepší filmy a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Christine Böhm: Filmy a seriály

  • Dobrodružství Arséna Lupina
    Dobrodružství Arséna Lupina (1971)
    Seriál
    Arsène Lupin je francouzský televizní seriál, který byl koprodukován s německými, kanadskými, belgickými, nizozemskými, švýcarskými, italskými a rakouskými televizními stanicemi. Jen volně vycházel z románů Maurice Leblanca. Ztvárnění Arsèna Lupina Georgem Descrièresem se více podobalo postavě Grafa Yostera než původnímu předobrazu od Maurice Leblanca. Choval se především jako dokonalý gentleman, který se nikdy nerozčiloval. Byl vždy uvolněný, protože vše, co by ho v každodenním životě mohlo obtěžovat, zařizoval jeho komorník. Nikdo se neptal, jak získal svou finanční nezávislost, ačkoli seriál někdy diskrétně naznačoval, že je profesionálním zločincem. Kromě záchrany dam v nesnázích se Lupin také pouštěl do soubojů s dalšími zločinci, kde soutěžil v důvtipu a inteligenci. Buď kradl obrazy od bohatých lidí, kteří byli považováni za bílé límečky s kriminální minulostí, nebo vystupoval jako detektiv, který narušoval zločinecké plány. Pokud byl napaden, dokázal se bez námahy bránit elegantními technikami jujutsu. Mezi hostujícími hvězdami byli němečtí herci jako Günter Strack a Sky du Mont. Jean-Paul Salomé ve svém komentáři k DVD verzi svého filmu Arsène Lupin uvedl, že jako dítě tento seriál miloval. Německá televize, jeden z investorů, vysílala seriál nakonec mezi 18:00 a 20:00 hodinou, protože reklamy mohly být zobrazovány pouze v tomto časovém slotu. Aby dosáhli finanční návratnosti investice, musel být seriál vhodný pro rodiny i pro děti, které by ho sledovaly samy. Následně bylo logické požádat o zmírnění a zjednodušení některých Leblancových zápletek, aby se předešlo případným stížnostem, které by mohly donutit stanici vysílat seriál mimo „předvečerní program“.
    75%
    Arsène Lupin je francouzský televizní seriál, který byl koprodukován s německými, kanadskými, belgickými, nizozemskými, švýcarskými, italskými a rakouskými televizními stanicemi. Jen volně vycházel z románů Maurice Leblanca. Ztvárnění Arsèna Lupina Georgem Descrièresem se více podobalo postavě Grafa Yostera než původnímu předobrazu od Maurice Leblanca. Choval se především jako dokonalý gentleman, který se nikdy nerozčiloval. Byl vždy uvolněný, protože vše, co by ho v každodenním životě mohlo obtěžovat, zařizoval jeho komorník. Nikdo se neptal, jak získal svou finanční nezávislost, ačkoli seriál někdy diskrétně naznačoval, že je profesionálním zločincem. Kromě záchrany dam v nesnázích se Lupin také pouštěl do soubojů s dalšími zločinci, kde soutěžil v důvtipu a inteligenci. Buď kradl obrazy od bohatých lidí, kteří byli považováni za bílé límečky s kriminální minulostí, nebo vystupoval jako detektiv, který narušoval zločinecké plány. Pokud byl napaden, dokázal se bez námahy bránit elegantními technikami jujutsu. Mezi hostujícími hvězdami byli němečtí herci jako Günter Strack a Sky du Mont. Jean-Paul Salomé ve svém komentáři k DVD verzi svého filmu Arsène Lupin uvedl, že jako dítě tento seriál miloval. Německá televize, jeden z investorů, vysílala seriál nakonec mezi 18:00 a 20:00 hodinou, protože reklamy mohly být zobrazovány pouze v tomto časovém slotu. Aby dosáhli finanční návratnosti investice, musel být seriál vhodný pro rodiny i pro děti, které by ho sledovaly samy. Následně bylo logické požádat o zmírnění a zjednodušení některých Leblancových zápletek, aby se předešlo případným stížnostem, které by mohly donutit stanici vysílat seriál mimo „předvečerní program“.
    1
  • Schläfer
    Schläfer (2005)
    Film
    Johannes začne pracovat na virologickém oddělení Technologické univerzity v Mnichově, kde se seznámí s Alžířanem Faridem, který pracuje na stejném projektu. Mezi oběma mladými vědci vznikne přátelství. Farid neví, že Johannese kontaktovala tajná služba, aby Farida sledoval, neboť ho podezřívá z teroristické činnosti. Johannes odmítne, ale určité pochybnosti v něm přetrvávají. Vedle toho se oba seznámí s půvabnou servírkou Beatou, která je jim oběma sympatická. Všichni tři se ocitají v nebezpečném trojúhelníku vědy, politiky a lásky. Nebezpečí islámského terorismu je pro režiséra Benjamina Heisenberga pouze modelovou situací pro pojmenování vzrůstajícího pocitu vnitřní nejistoty a citového vyčerpání příslušníků současné evropské společnosti. (FebioFest 2006)
    Žánry:Drama
    64%
    Johannes začne pracovat na virologickém oddělení Technologické univerzity v Mnichově, kde se seznámí s Alžířanem Faridem, který pracuje na stejném projektu. Mezi oběma mladými vědci vznikne přátelství. Farid neví, že Johannese kontaktovala tajná služba, aby Farida sledoval, neboť ho podezřívá z teroristické činnosti. Johannes odmítne, ale určité pochybnosti v něm přetrvávají. Vedle toho se oba seznámí s půvabnou servírkou Beatou, která je jim oběma sympatická. Všichni tři se ocitají v nebezpečném trojúhelníku vědy, politiky a lásky. Nebezpečí islámského terorismu je pro režiséra Benjamina Heisenberga pouze modelovou situací pro pojmenování vzrůstajícího pocitu vnitřní nejistoty a citového vyčerpání příslušníků současné evropské společnosti. (FebioFest 2006)
    Žánry:Drama
    2
  • Místo činu
    Místo činu (1970)
    Seriál
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Kommissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charismatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charisma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    63%
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Kommissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charismatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charisma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    3
  • Blutiger Freitag
    Blutiger Freitag (1972)
    FilmRole: Heidi Hofbauer
    Ženami posedlý grázl Klett je vysvobozen z budovy soudu dvěma komplici a poté se pouští do plánování velké loupeže místní banky. K dispozici má arzenál výkonných zbraní, které získal z americké vojenské základny. Společně se svým věrným chráněncem, který neochotně zapojí svou mladou přítelkyni a jejího bratra, jenž zběhl z armády, se tato čtveřice kostrbatě prodírá zdánlivě dokonalým plánem, který jim má přinést milion dolarů a nový život v Austrálii. Jak se dalo předvídat, situace se s každým krokem rychle zhoršuje.
    Žánry:AkčníDrama
    Režie:Rolf Olsen
    58%
    Ženami posedlý grázl Klett je vysvobozen z budovy soudu dvěma komplici a poté se pouští do plánování velké loupeže místní banky. K dispozici má arzenál výkonných zbraní, které získal z americké vojenské základny. Společně se svým věrným chráněncem, který neochotně zapojí svou mladou přítelkyni a jejího bratra, jenž zběhl z armády, se tato čtveřice kostrbatě prodírá zdánlivě dokonalým plánem, který jim má přinést milion dolarů a nový život v Austrálii. Jak se dalo předvídat, situace se s každým krokem rychle zhoršuje.
    Žánry:AkčníDrama
    Režie:Rolf Olsen
    4
  • Lady Oscar
    Lady Oscar (1979)
    FilmRole: Marie Antoinette
    Oscar François de Jarjayes se narodila jako žena, ale její otec trval na tom, aby byla vychovávána jako chlapec, protože neměl žádné syny. Stává se kapitánkou stráží ve Versailles za vlády krále Ludvíka XVI. a Marie Antoinetty. Její privilegovaný, šlechtický život je otřesen, když poznává těžký život chudých lidí ve Francii. Je zatažena do francouzské revoluce a musí si vybrat mezi loajalitou a láskou.
    57%
    Oscar François de Jarjayes se narodila jako žena, ale její otec trval na tom, aby byla vychovávána jako chlapec, protože neměl žádné syny. Stává se kapitánkou stráží ve Versailles za vlády krále Ludvíka XVI. a Marie Antoinetty. Její privilegovaný, šlechtický život je otřesen, když poznává těžký život chudých lidí ve Francii. Je zatažena do francouzské revoluce a musí si vybrat mezi loajalitou a láskou.
    5

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.