6.0

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Samantha Robinson: Filmy a seriály

  • Cilla
    Cilla (2014)
    Minisérie
    79%
    1
  • Little Boy Blue
    Little Boy Blue (2017)
    MinisérieRole: Jeanette Mercer
    77%
    2
  • Island at War
    Island at War (2004)
    SeriálRole: June Mahy
    Válečný ostrov je britský televizní seriál, který vypráví příběh německé okupace Normanských ostrovů. Zaměřuje se především na tři místní rodiny: zámožné Dorrovy, střední třídu Mahyovy a dělnickou rodinu Jonasových, a také na čtyři německé důstojníky. Fiktivní ostrov St. Gregory zastupuje skutečné ostrovy Jersey a Guernsey a příběh je sestaven z událostí, které se odehrály na obou ostrovech. Seriál Válečný ostrov, produkovaný společností Granada Television v Manchesteru, měl odhadovaný rozpočet 9 000 000 liber a natáčel se na ostrově Man od srpna 2003 do října 2003. Ve Velké Británii byl seriál vysílán v šesti epizodách po 70 minutách.
    Žánry:Drama
    76%
    Válečný ostrov je britský televizní seriál, který vypráví příběh německé okupace Normanských ostrovů. Zaměřuje se především na tři místní rodiny: zámožné Dorrovy, střední třídu Mahyovy a dělnickou rodinu Jonasových, a také na čtyři německé důstojníky. Fiktivní ostrov St. Gregory zastupuje skutečné ostrovy Jersey a Guernsey a příběh je sestaven z událostí, které se odehrály na obou ostrovech. Seriál Válečný ostrov, produkovaný společností Granada Television v Manchesteru, měl odhadovaný rozpočet 9 000 000 liber a natáčel se na ostrově Man od srpna 2003 do října 2003. Ve Velké Británii byl seriál vysílán v šesti epizodách po 70 minutách.
    Žánry:Drama
    3
  • Pečovatelka Sarah
    Pečovatelka Sarah (2021)
    FilmRole: Police Officer

    Sarah (Jodie Comerová) je chytrá, ale nikdy nezapadla do kolektivu, ani ve škole, ani v práci. Rodina ji utvrzovala v tom, že nikdy nic nedokáže, ale ona nečekaně najde své poslání jako ošetřovatelka v liverpoolském pečovatelském domě. Sarah má zvláštní talent navázat kontakt s obyvateli domova, zvláště pak se 47letým Tonym (Stephen Graham). Tony trpí Alzheimerovou chorobou, a tak musí dožívat své dny v ústavu, kde se jeho stav pomalu zhoršuje. Nemoc, díky níž se chvílemi stává velmi zmateným, u něho způsobuje výbuchy násilí, s nimiž si ostatní členové personálu nevědí rady. Sarah s ním však naváže skutečné pouto. Pak ale udeří březen 2020 a vše, čeho Sarah dosáhla, je ohroženo příchodem pandemie koronaviru. (Cinemax)

    Žánry:Drama
    71%

    Sarah (Jodie Comerová) je chytrá, ale nikdy nezapadla do kolektivu, ani ve škole, ani v práci. Rodina ji utvrzovala v tom, že nikdy nic nedokáže, ale ona nečekaně najde své poslání jako ošetřovatelka v liverpoolském pečovatelském domě. Sarah má zvláštní talent navázat kontakt s obyvateli domova, zvláště pak se 47letým Tonym (Stephen Graham). Tony trpí Alzheimerovou chorobou, a tak musí dožívat své dny v ústavu, kde se jeho stav pomalu zhoršuje. Nemoc, díky níž se chvílemi stává velmi zmateným, u něho způsobuje výbuchy násilí, s nimiž si ostatní členové personálu nevědí rady. Sarah s ním však naváže skutečné pouto. Pak ale udeří březen 2020 a vše, čeho Sarah dosáhla, je ohroženo příchodem pandemie koronaviru. (Cinemax)

    Žánry:Drama
    4
  • The Love Witch
    The Love Witch (2016)
    FilmRole: Elaine
    61%
    5
  • Holka z livechatu
    Holka z livechatu (2018)
    FilmRole: Princess_X
    • Netflix
    60%
    6
  • Pět dní
    Pět dní (2007)
    Seriál
    • HBO Max

    Nic nenasvědčovalo tomu, že by ten den měl být v životě rodiny Wellingsových něčím výjimečný. Matt, bývalý voják a momentální trenér ve fitku, byl jako vždycky v práci, Leanne se s malou Rosie a o dva roky starším Ethanem chystala zajet do útulku pro zamluveného psa a pak do domova důchodců za svým dědečkem, dospívající Tanya z prvního Leannina manželství se vymluvila na úkoly, aby nemusela s nimi... Úplně obyčejný den v životě úplně obyčejné rodiny. Nikdo nevěděl, že ode dneška už nikdy nic nebude jako dřív. Že dědeček bude na svou vnučku a pravnoučata čekat marně. Že policie, kterou zburcuje, najde v noci na dálničním odpočívadle otevřené opuštěné auto, že nikdo nebude schopen odpovědět na jedinou otázku z těch, které se okamžitě vyrojí: Co se vlastně stalo? Kde všichni jsou? Je to únos? Ale mohl vůbec někdo nepozorovaně unést matku, její dvě děti a psa? Nebo je to jen kamufláž, která má zmást stopy, a Leanne dobrovolně odešla za někým jiným? Bylo opravdu jejich manželství tak šťastné a bez mráčku, jak tvrdí Matt? Policie tápe a bulvár se žene za senzací. Ostatně není divu. Může být ideálnější téma pro trháky z prvních stran, než atraktivní blondýnka, dvě rozkošné děti a pes, kteří zmizeli za tak záhadných okolností?

    Britská minisérie Pět dní byla dokončena měsíce předtím, než zmizení malé Madeleine McCannové z portugalského letoviska rozpoutalo mezinárodní šílenství, i když by se na první pohled mohlo zdát, že jím byla přímo inspirována. Její scenáristce Gwyneth Hughesové však šlo přesně o toto. O zachycení všeho toho, co je spjato s takovým senzačním zločinem, o to, co to udělá s rodinou, příbuznými a konec konců i vyšetřovateli, o podezření, které to na všechny, dokonce i ty, kteří jsou nejvíc zasaženi, vrhá. Neboť každý má co skrývat. I v úplně obyčejných, normálních rodinách má každý jejich člen svá malá, obyčejná tajemství. Která pak mohou v případě takovéhle strašné události vrhnout na svého nositele úplně jiné, zkreslené světlo. Jsem v podstatě dokumentaristka, říká o sobě Hughesová, a mám ráda příběhy ze života, příběhy, které se staly. Nebo alespoň takové, které se stát mohly. Není to však jen příběh sám, který autorku zajímá. Jde jí také - a především - o pohled na jednání člověka v mezní životní situaci, o sondu do mezilidských vztahů, o rozkrytí jednotlivých charakterů všech zúčastněných, tak jak se vyvíjejí v průběhu celé události. Proto těch pět dní. Pět dní, které byly klíčové pro celé více než dva měsíce se vlekoucí vyšetřování tohoto případu. Den první, den třetí, den dvacátý osmý...

    59%

    Nic nenasvědčovalo tomu, že by ten den měl být v životě rodiny Wellingsových něčím výjimečný. Matt, bývalý voják a momentální trenér ve fitku, byl jako vždycky v práci, Leanne se s malou Rosie a o dva roky starším Ethanem chystala zajet do útulku pro zamluveného psa a pak do domova důchodců za svým dědečkem, dospívající Tanya z prvního Leannina manželství se vymluvila na úkoly, aby nemusela s nimi... Úplně obyčejný den v životě úplně obyčejné rodiny. Nikdo nevěděl, že ode dneška už nikdy nic nebude jako dřív. Že dědeček bude na svou vnučku a pravnoučata čekat marně. Že policie, kterou zburcuje, najde v noci na dálničním odpočívadle otevřené opuštěné auto, že nikdo nebude schopen odpovědět na jedinou otázku z těch, které se okamžitě vyrojí: Co se vlastně stalo? Kde všichni jsou? Je to únos? Ale mohl vůbec někdo nepozorovaně unést matku, její dvě děti a psa? Nebo je to jen kamufláž, která má zmást stopy, a Leanne dobrovolně odešla za někým jiným? Bylo opravdu jejich manželství tak šťastné a bez mráčku, jak tvrdí Matt? Policie tápe a bulvár se žene za senzací. Ostatně není divu. Může být ideálnější téma pro trháky z prvních stran, než atraktivní blondýnka, dvě rozkošné děti a pes, kteří zmizeli za tak záhadných okolností?

    Britská minisérie Pět dní byla dokončena měsíce předtím, než zmizení malé Madeleine McCannové z portugalského letoviska rozpoutalo mezinárodní šílenství, i když by se na první pohled mohlo zdát, že jím byla přímo inspirována. Její scenáristce Gwyneth Hughesové však šlo přesně o toto. O zachycení všeho toho, co je spjato s takovým senzačním zločinem, o to, co to udělá s rodinou, příbuznými a konec konců i vyšetřovateli, o podezření, které to na všechny, dokonce i ty, kteří jsou nejvíc zasaženi, vrhá. Neboť každý má co skrývat. I v úplně obyčejných, normálních rodinách má každý jejich člen svá malá, obyčejná tajemství. Která pak mohou v případě takovéhle strašné události vrhnout na svého nositele úplně jiné, zkreslené světlo. Jsem v podstatě dokumentaristka, říká o sobě Hughesová, a mám ráda příběhy ze života, příběhy, které se staly. Nebo alespoň takové, které se stát mohly. Není to však jen příběh sám, který autorku zajímá. Jde jí také - a především - o pohled na jednání člověka v mezní životní situaci, o sondu do mezilidských vztahů, o rozkrytí jednotlivých charakterů všech zúčastněných, tak jak se vyvíjejí v průběhu celé události. Proto těch pět dní. Pět dní, které byly klíčové pro celé více než dva měsíce se vlekoucí vyšetřování tohoto případu. Den první, den třetí, den dvacátý osmý...

    7
  • Sugar Daddies
    Sugar Daddies (2014)
    FilmRole: Lea
    46%
    8
  • Misogynist
    Misogynist (2013)
    FilmRole: Sister 2
    36%
    9

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.