6.1

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Lenore Harris: Filmy a seriály

  • Právo a pořádek
    Právo a pořádek (1990)
    Seriál
    • SkyShowtime
    62%
    1
  • Zbav se svých miláčků
    Zbav se svých miláčků (2013)
    FilmRole: DA Secretary
    • iTunes
    Doposud nevyprávěný příběh, který v roce 1944 na Kolumbijské univerzitě svedl dohromady mladičkého Allena Ginsberga, Jacka Kerouaca a Williama Burroughse o vraždě, jež stála u zrodu generace bítníků.
    Daniel Radcliffe jako Allen Ginsberg, hvězda generace bítníků, v životopisném příběhu z doby básníkových studií na Kolumbijské univerzitě. Píše se rok 1944 a mladičký Ginsberg se nechá coby student Kolumbijské univerzity beznadějně vláčet okouzlujícím Lucienem Carrem. Kromě Carra se Ginsberg přátelí se začínajícími spisovateli Williamem S. Burroughsem a Jackem Kerouacem. Společně utvářejí takzvanou generaci bítníků. O poznání starší David Kammerer, nula bezhlavě obdivující skvělého Carra, zemře za nevysvětlitelných okolností. Policie z jeho vraždy kromě Carra podezřívá ještě Burroughse a Kerouaca, a tak se všichni ocitnou ve vazbě. Policejní vyšetřování zásadně ovlivní celoživotní tvorbu začínajících umělců. (HBO Europe)
    62%
    Doposud nevyprávěný příběh, který v roce 1944 na Kolumbijské univerzitě svedl dohromady mladičkého Allena Ginsberga, Jacka Kerouaca a Williama Burroughse o vraždě, jež stála u zrodu generace bítníků.
    Daniel Radcliffe jako Allen Ginsberg, hvězda generace bítníků, v životopisném příběhu z doby básníkových studií na Kolumbijské univerzitě. Píše se rok 1944 a mladičký Ginsberg se nechá coby student Kolumbijské univerzity beznadějně vláčet okouzlujícím Lucienem Carrem. Kromě Carra se Ginsberg přátelí se začínajícími spisovateli Williamem S. Burroughsem a Jackem Kerouacem. Společně utvářejí takzvanou generaci bítníků. O poznání starší David Kammerer, nula bezhlavě obdivující skvělého Carra, zemře za nevysvětlitelných okolností. Policie z jeho vraždy kromě Carra podezřívá ještě Burroughse a Kerouaca, a tak se všichni ocitnou ve vazbě. Policejní vyšetřování zásadně ovlivní celoživotní tvorbu začínajících umělců. (HBO Europe)
    2
  • Cremaster 2
    Cremaster 2 (1999)
    Film
    Druhý díl pentalogie dostal formu temného, „gotického“ westernu, který vnáší do systému střet. Barney stále obrazně sleduje motiv stvoření. Na biologické úrovni tedy film reprezentuje fázi vývoje plodu, kdy dochází k rozdělení podle pohlaví. Podle Barneyho se živý systém takovému rozdělení brání a usiluje o zachování rovnováhy, jakou představoval Cremaster 1. Vyprávění putuje v čase – od roku 1977, kdy byl popraven vrah Gary Gilmore (hraje ho sám Barney), k roku 1893, kdy na obří celoamerické výstavě v Chicagu vystoupil kouzelník Houdini. Film krouží kolem tří témat: krajina jako svědek, Gilmorův osud a život včel. Včely tu obrazně představují možnost zpětného pohybu – úniku z osudové nutnosti. Houdiniho představuje spisovatel Norman Mailer (skutečný životopisec odsouzeného). Gilmora váže pouto k iluzionistovi i ke včelímu samci (viz úvod filmu, kdy je vyvolán Houdiniho duch a Gilmorův otec mizí poté, co oplodnil svou ženu). Gilmore vraždil pro svou dívku: vztah tu má podobu jejich vozů zaklesnutých do sebe – bílého a modrého Mustangu 1966. Mezi skryté významy patří hra s výrazem drone, tedy trubec, příživník, ale zároveň hudební prodleva. Proto k bzučení včel v nahrávacím studiu sóluje Dave Lombardo, bývalý bubeník skupiny Slayer. Hudební motivy tu nejsou náhodou. Skutečnému Gilmorovi prý telefonoval před popravou Johnny Cash, aby mu splnil poslední přání. (MFF Karlovy Vary 2006)
    Žánry:Drama
    57%
    Druhý díl pentalogie dostal formu temného, „gotického“ westernu, který vnáší do systému střet. Barney stále obrazně sleduje motiv stvoření. Na biologické úrovni tedy film reprezentuje fázi vývoje plodu, kdy dochází k rozdělení podle pohlaví. Podle Barneyho se živý systém takovému rozdělení brání a usiluje o zachování rovnováhy, jakou představoval Cremaster 1. Vyprávění putuje v čase – od roku 1977, kdy byl popraven vrah Gary Gilmore (hraje ho sám Barney), k roku 1893, kdy na obří celoamerické výstavě v Chicagu vystoupil kouzelník Houdini. Film krouží kolem tří témat: krajina jako svědek, Gilmorův osud a život včel. Včely tu obrazně představují možnost zpětného pohybu – úniku z osudové nutnosti. Houdiniho představuje spisovatel Norman Mailer (skutečný životopisec odsouzeného). Gilmora váže pouto k iluzionistovi i ke včelímu samci (viz úvod filmu, kdy je vyvolán Houdiniho duch a Gilmorův otec mizí poté, co oplodnil svou ženu). Gilmore vraždil pro svou dívku: vztah tu má podobu jejich vozů zaklesnutých do sebe – bílého a modrého Mustangu 1966. Mezi skryté významy patří hra s výrazem drone, tedy trubec, příživník, ale zároveň hudební prodleva. Proto k bzučení včel v nahrávacím studiu sóluje Dave Lombardo, bývalý bubeník skupiny Slayer. Hudební motivy tu nejsou náhodou. Skutečnému Gilmorovi prý telefonoval před popravou Johnny Cash, aby mu splnil poslední přání. (MFF Karlovy Vary 2006)
    Žánry:Drama
    3

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.