?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Carla Egerer: Filmy a seriály

  • Proč posedl amok pana R.
    Proč posedl amok pana R. (1970)
    FilmRole: Schallplattenverkäuferin (as Carla Aulaulu)
    74%
    1
  • Nůž v hlavě
    Nůž v hlavě (1978)
    FilmRole: Schwester Angelika
    Jedné noci, když Hoffmann hledá svou odcizenou manželku, zamíří do centra pro mládež, kde pracuje. Policie tam zatýká radikály, kteří toto centrum navštěvují. Hoffmann vběhne do budovy a je postřelen do hlavy. Probouzí se s traumatem mozku, částečně ochrnutý a neschopný mluvit. Policie ho obviňuje z bodnutí důstojníka, radikálové ho oslavují jako nevinnou oběť policejní brutality. Během jeho pomalého zotavování v nemocnici musí Hoffmann poskládat svůj život a snažit se vzpomenout si na události oné noci.
    Žánry:Drama
    69%
    Jedné noci, když Hoffmann hledá svou odcizenou manželku, zamíří do centra pro mládež, kde pracuje. Policie tam zatýká radikály, kteří toto centrum navštěvují. Hoffmann vběhne do budovy a je postřelen do hlavy. Probouzí se s traumatem mozku, částečně ochrnutý a neschopný mluvit. Policie ho obviňuje z bodnutí důstojníka, radikálové ho oslavují jako nevinnou oběť policejní brutality. Během jeho pomalého zotavování v nemocnici musí Hoffmann poskládat svůj život a snažit se vzpomenout si na události oné noci.
    Žánry:Drama
    2
  • Heller Wahn
    Heller Wahn (1983)
    Film
    Olga a Ruth se spřátelí. Olga je nezávislá, rozvedená, žije s imigrantským pianistou a vyučuje feministickou literaturu. Ruth je uzavřená, malířka, možná psychicky nemocná. Ruth má sny v černobílém provedení, někdy o své sebevraždě. Olga přednáší o spisovatelce z 19. století, von Günderrode, která spáchala sebevraždu po rozpadu jejího intenzivního přátelství s Bettinou Brentano. Ruthin manžel Franz podporuje přátelství obou žen, ale jak Olga Ruth otevírá a přátelství se prohlubuje, začne žárlit. Poté, co ženy cestují do Egypta, Franz spustí tirádu. Ruth se zdá být rozdrcená mezi manželem a přítelkyní a její reakce je vyvrcholením filmu.
    66%
    Olga a Ruth se spřátelí. Olga je nezávislá, rozvedená, žije s imigrantským pianistou a vyučuje feministickou literaturu. Ruth je uzavřená, malířka, možná psychicky nemocná. Ruth má sny v černobílém provedení, někdy o své sebevraždě. Olga přednáší o spisovatelce z 19. století, von Günderrode, která spáchala sebevraždu po rozpadu jejího intenzivního přátelství s Bettinou Brentano. Ruthin manžel Franz podporuje přátelství obou žen, ale jak Olga Ruth otevírá a přátelství se prohlubuje, začne žárlit. Poté, co ženy cestují do Egypta, Franz spustí tirádu. Ruth se zdá být rozdrcená mezi manželem a přítelkyní a její reakce je vyvrcholením filmu.
    3
  • Eika Katappa
    Eika Katappa (1969)
    Film
    65%
    4
  • Götter der Pest
    Götter der Pest (1970)
    FilmRole: Carla
    K nejvýraznějším německým režisérům a nejosobitějším tvůrcům z přelomu šedesátých a sedmdesátých let patří Rainer Werner Fassbinder. Již jako třiadvacetiletý založil v Mnichově divadelní nonkonformní scénu, kde se stal vůdčí uměleckou osobností jako scenárista i režisér. Přestože obdivoval díla Buñuelova, Bergmanova, Walshova i Sirkova, byl vlastně samouk, který vyrůstal a zrál na vlastní pěst. Jeho filmová tvorba je neobyčejně rozsáhlá: čítá na 43 celovečerních hraných titulů. V roce 1969 režíroval Fassbinder společně s Michaelem Fenglerem - který byl asistentem režie již na jeho předchozím snímku Katzelmacher - film Bohové moru, již tradičně podle vlastního scénáře. Tento melodramatický příběh o gangsterech je jedním z jeho nejčernějších opusů. Z hollywoodských filmů si vypůjčil černé limuzíny, kolty, vzhled a gesta postav. S určitou ironií a hravostí obrací Fassbinder tato klišé naruby, tváří se, jako by chtěl citovat americké filmy čtyřicátých let, ale naplňuje tyto mýty novým obsahem, svým vlastním tématem, jímž je zrada. Gangster Franz je propuštěn z vězení. Přichází do nočního klubu, kde zpívá jeho bývalá přítelkyně Joanna. S mužem, který mu kdysi zastřelil bratra, přepadne Franz obchodní dům, ale akce se zvrtne. Konečná přestřelka mezi konzervami a pracími prášky povyšuje film na alegorii: nonkonformista umírá mezi symboly konzumní společnosti. Jistá sentimentalita předlohy nestírá nic z kouzla filmového rukopisu ani z morálního poučení v závěru, jenž jako by byl variantou, která se znovu objeví v jiných podobách v dalších Fassbinderových filmech.
    Žánry:DramaKrimiLGBTQ+
    63%
    K nejvýraznějším německým režisérům a nejosobitějším tvůrcům z přelomu šedesátých a sedmdesátých let patří Rainer Werner Fassbinder. Již jako třiadvacetiletý založil v Mnichově divadelní nonkonformní scénu, kde se stal vůdčí uměleckou osobností jako scenárista i režisér. Přestože obdivoval díla Buñuelova, Bergmanova, Walshova i Sirkova, byl vlastně samouk, který vyrůstal a zrál na vlastní pěst. Jeho filmová tvorba je neobyčejně rozsáhlá: čítá na 43 celovečerních hraných titulů. V roce 1969 režíroval Fassbinder společně s Michaelem Fenglerem - který byl asistentem režie již na jeho předchozím snímku Katzelmacher - film Bohové moru, již tradičně podle vlastního scénáře. Tento melodramatický příběh o gangsterech je jedním z jeho nejčernějších opusů. Z hollywoodských filmů si vypůjčil černé limuzíny, kolty, vzhled a gesta postav. S určitou ironií a hravostí obrací Fassbinder tato klišé naruby, tváří se, jako by chtěl citovat americké filmy čtyřicátých let, ale naplňuje tyto mýty novým obsahem, svým vlastním tématem, jímž je zrada. Gangster Franz je propuštěn z vězení. Přichází do nočního klubu, kde zpívá jeho bývalá přítelkyně Joanna. S mužem, který mu kdysi zastřelil bratra, přepadne Franz obchodní dům, ale akce se zvrtne. Konečná přestřelka mezi konzervami a pracími prášky povyšuje film na alegorii: nonkonformista umírá mezi symboly konzumní společnosti. Jistá sentimentalita předlohy nestírá nic z kouzla filmového rukopisu ani z morálního poučení v závěru, jenž jako by byl variantou, která se znovu objeví v jiných podobách v dalších Fassbinderových filmech.
    Žánry:DramaKrimiLGBTQ+
    5

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.