Pyotr Arzhanov: Nejlepší filmy a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Pyotr Arzhanov: Filmy a seriály

  • Poslednyaya zhertva
    Poslednyaya zhertva (1976)
    FilmRole: knyaz
    74%
    1
  • Chuzhiye pisma
    Chuzhiye pisma (1975)
    Film
    Zině je šestnáct. Je to manipulativní studentka, která žije v malém ruském městě obklopená upřímnými a prostými lidmi. Na povrchu je Zina milá, ale nedokáže si užívat normální život, a tak se zoufale snaží někomu ublížit. Pokouší se svést a zkompromitovat pohledného mladého muže, ale ten je dost chytrý na to, aby ji prokoukl, a unikne z její pasti. Zina manipuluje se svými spolužáky, aby vypadala jako oběť. Nyní se Ziny ujímá učitelka Věra, laskavá a milující žena, která se snaží problémovou dívku zachránit, ale Zina se na oplátku stává nesmírně lstivou, aby učitelce ublížila.
    Žánry:Drama
    70%
    Zině je šestnáct. Je to manipulativní studentka, která žije v malém ruském městě obklopená upřímnými a prostými lidmi. Na povrchu je Zina milá, ale nedokáže si užívat normální život, a tak se zoufale snaží někomu ublížit. Pokouší se svést a zkompromitovat pohledného mladého muže, ale ten je dost chytrý na to, aby ji prokoukl, a unikne z její pasti. Zina manipuluje se svými spolužáky, aby vypadala jako oběť. Nyní se Ziny ujímá učitelka Věra, laskavá a milující žena, která se snaží problémovou dívku zachránit, ale Zina se na oplátku stává nesmírně lstivou, aby učitelce ublížila.
    Žánry:Drama
    2
  • Agónie - konec Rasputina
    Agónie - konec Rasputina (1981)
    FilmRole: Goremykin
    68%
    3
  • Běžin luh
    Běžin luh (1968)
    FilmRole: Political Commissioner (as Pavel Ardzhanov)

    Nic nedokáže vyvolat depresi tak snadno, jako pocit absolutní bezmoci. Ejzenštejn až příliš zřetelně poznává, že pokud je v životě něco ztraceno, je to většinou ztraceno definitivně. Krutá epizoda s filmem Que viva México! je jen pouhou předehrou k šesti letům jeho marného usilování o natočení několika filmů, k šesti letům, v jejichž průběhu bude jakási anonymní ruka zastavovat každou jeho tvůrčí snahu, každý jeho pokus o realizaci svých uměleckých představ. Nejhmatatelnějším výsledkem je dnes jen několik málo, téměř zázrakem zachráněných filmových okének z nedokončeného filmu Běžin Luh, z nichž až po jeho smrti byl sestaven půlhodinový stejnojmenný informační snímek, smutný dokument o tom, co mohlo být, ale nebylo. Režisér se rozhodl vylíčit příběh rolníka, jenž zabije syna, protože ten upozornil předsedkyni místního kolchozu na plán otcových přátel, kteří chtějí zapálit kolchoz.

    Autor vytváří nádhernou filmovou poému o době, o jejích rozporech, o její tragice i naději a současně vytváří svůj svět svět symbolů a podobenství. Natáčení snímku musil Ejzenštejn kvůli bolševické cenzuře i své chorobě přerušit. Nesestříhaný materiál byl promítnutý Stalinovi. Ten pak tento opus dával za vzor, jak se filmy nemají dělat, a dokončení snímku zakázal. Ejzenštejn byl pak donucen, a to je vrcholná tragédie, vykonat vlastní uměleckou popravu. Musil napsat vlastní ničivou kritiku svého filmu. Film byl komisionálně zničen. Ejzenštejn zachránil z každého záběru pár okének. Z tohoto vzácného zachovaného materiálu byla v roce 1966 sestavena střihová snímka statických záběrů. V našem životě pravda vždy nakonec zvítězí, ale mnohdy se toho nedožijeme. (Ejzenštejn)

    63%

    Nic nedokáže vyvolat depresi tak snadno, jako pocit absolutní bezmoci. Ejzenštejn až příliš zřetelně poznává, že pokud je v životě něco ztraceno, je to většinou ztraceno definitivně. Krutá epizoda s filmem Que viva México! je jen pouhou předehrou k šesti letům jeho marného usilování o natočení několika filmů, k šesti letům, v jejichž průběhu bude jakási anonymní ruka zastavovat každou jeho tvůrčí snahu, každý jeho pokus o realizaci svých uměleckých představ. Nejhmatatelnějším výsledkem je dnes jen několik málo, téměř zázrakem zachráněných filmových okének z nedokončeného filmu Běžin Luh, z nichž až po jeho smrti byl sestaven půlhodinový stejnojmenný informační snímek, smutný dokument o tom, co mohlo být, ale nebylo. Režisér se rozhodl vylíčit příběh rolníka, jenž zabije syna, protože ten upozornil předsedkyni místního kolchozu na plán otcových přátel, kteří chtějí zapálit kolchoz.

    Autor vytváří nádhernou filmovou poému o době, o jejích rozporech, o její tragice i naději a současně vytváří svůj svět svět symbolů a podobenství. Natáčení snímku musil Ejzenštejn kvůli bolševické cenzuře i své chorobě přerušit. Nesestříhaný materiál byl promítnutý Stalinovi. Ten pak tento opus dával za vzor, jak se filmy nemají dělat, a dokončení snímku zakázal. Ejzenštejn byl pak donucen, a to je vrcholná tragédie, vykonat vlastní uměleckou popravu. Musil napsat vlastní ničivou kritiku svého filmu. Film byl komisionálně zničen. Ejzenštejn zachránil z každého záběru pár okének. Z tohoto vzácného zachovaného materiálu byla v roce 1966 sestavena střihová snímka statických záběrů. V našem životě pravda vždy nakonec zvítězí, ale mnohdy se toho nedožijeme. (Ejzenštejn)

    4

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.