?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Jeffrey Brown (I): Filmy a seriály

  • Sklapni a zastřel mě
    Sklapni a zastřel mě (2005)
    Film
    Komedie o gangsterově psu, knedlících, botách, neposedné soše a sebevraždě. Pavel Zeman (Karel Roden) celý život strádá. Má nevděčnou ženu (Aňa Geislerová) a šest zaměstnání, aby si jeho žena mohla dovolit život na vysoké noze. Colin Frampton je Angličan pohlcený ve svém světě plném obav. Ty ho nepřecházejí ani na své svatební cestě v Praze. Když se na Colinovu ženu při prohlídce Starého Města z nebe snese (doslova žuchne) náhlá a nešťastná smrt, rozhodne se Colin svoji choť co nejdříve následovat. Sám k činu nemá odvahu, a tak požádá Pavla, aby ho za finanční odměnu nějak šetrně a rychle sprovodil ze světa. Ze setkání vzejde neobvyklé přátelství poté, co se Pavlovy smrtící plány naprosto vymknou kontrole. Jak dopadne tahle další Pavlova fuška? Pomůžou Pavlovi jeho žena a balkánský gangster? Říká se, že pes, který štěká, nekouše. Takže pes, který neštěká, kouše?
    Žánry:DramaKrimiKomedie
    Režie:Steen Agro
    61%
    Komedie o gangsterově psu, knedlících, botách, neposedné soše a sebevraždě. Pavel Zeman (Karel Roden) celý život strádá. Má nevděčnou ženu (Aňa Geislerová) a šest zaměstnání, aby si jeho žena mohla dovolit život na vysoké noze. Colin Frampton je Angličan pohlcený ve svém světě plném obav. Ty ho nepřecházejí ani na své svatební cestě v Praze. Když se na Colinovu ženu při prohlídce Starého Města z nebe snese (doslova žuchne) náhlá a nešťastná smrt, rozhodne se Colin svoji choť co nejdříve následovat. Sám k činu nemá odvahu, a tak požádá Pavla, aby ho za finanční odměnu nějak šetrně a rychle sprovodil ze světa. Ze setkání vzejde neobvyklé přátelství poté, co se Pavlovy smrtící plány naprosto vymknou kontrole. Jak dopadne tahle další Pavlova fuška? Pomůžou Pavlovi jeho žena a balkánský gangster? Říká se, že pes, který štěká, nekouše. Takže pes, který neštěká, kouše?
    Žánry:DramaKrimiKomedie
    Režie:Steen Agro
    1
  • Mamas & Papas
    Mamas & Papas (2010)
    Film
    • Prima Plus
    • Magenta TV
    Příběh filmu tvoří mozaika osudů několika manželských či partnerských dvojic, které v určitém zlomovém bodě života řeší otázky chtěného, nechtěného, vytouženého nebo zmařeného rodičovství. Záměrem scenáristky a režisérky Alice Nellis je ukázat pomocí souběžného vyprávění několika příběhů, že problém moderního rodičovství je širší a hlubší než konkrétní situace kterékoliv jednotlivé postavy. „Spoje mezi příběhy, přechody tam a zpět mezi různými světy a různými podobami téhož principu vyjadřují relativitu a absurditu daných situací,“ říká Alice Nellis a dodává: „Zatímco vidíme, že žena zvažující možnost dát dítě k adopci věří, že její problém by jednoduše vyřešil dostatek peněz, příběh lékařky, která ztratila své dítě, nám sděluje, že peníze neznamenají nic. Zatímco mladý pár směřující k interrupci si myslí, že svůj život zachrání tím, když nebude mít dítě, manželé, kteří se rozhodnou pro adopci, jsou přesvědčeni, že jejich vztah dítě zachrání. Všechna řešení jsou relativní. V jádru se vždycky dostaneme k jednoduchým přírodním zákonitostem, těm o životě a smrti, a našim přirozeným vrozeným povinnostem a zákonům, které nejsme schopni obejít, bez ohledu na to, jak moc se snažíme. Ale stejně se o to stále pokoušíme.“ Téma vztahů mezi rodiči a dětmi se prolíná vlastně všemi filmy Alice Nellis – od debutu Ene Bene až po Tajnosti. Čím ji právě rodičovství tolik přitahuje, že se na něj stále snaží dívat z rozličných úhlů? (Oficiální text distributora)
    Žánry:Drama
    58%
    Příběh filmu tvoří mozaika osudů několika manželských či partnerských dvojic, které v určitém zlomovém bodě života řeší otázky chtěného, nechtěného, vytouženého nebo zmařeného rodičovství. Záměrem scenáristky a režisérky Alice Nellis je ukázat pomocí souběžného vyprávění několika příběhů, že problém moderního rodičovství je širší a hlubší než konkrétní situace kterékoliv jednotlivé postavy. „Spoje mezi příběhy, přechody tam a zpět mezi různými světy a různými podobami téhož principu vyjadřují relativitu a absurditu daných situací,“ říká Alice Nellis a dodává: „Zatímco vidíme, že žena zvažující možnost dát dítě k adopci věří, že její problém by jednoduše vyřešil dostatek peněz, příběh lékařky, která ztratila své dítě, nám sděluje, že peníze neznamenají nic. Zatímco mladý pár směřující k interrupci si myslí, že svůj život zachrání tím, když nebude mít dítě, manželé, kteří se rozhodnou pro adopci, jsou přesvědčeni, že jejich vztah dítě zachrání. Všechna řešení jsou relativní. V jádru se vždycky dostaneme k jednoduchým přírodním zákonitostem, těm o životě a smrti, a našim přirozeným vrozeným povinnostem a zákonům, které nejsme schopni obejít, bez ohledu na to, jak moc se snažíme. Ale stejně se o to stále pokoušíme.“ Téma vztahů mezi rodiči a dětmi se prolíná vlastně všemi filmy Alice Nellis – od debutu Ene Bene až po Tajnosti. Čím ji právě rodičovství tolik přitahuje, že se na něj stále snaží dívat z rozličných úhlů? (Oficiální text distributora)
    Žánry:Drama
    2

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.