Komentáře a recenze 81

9.5
Revoluce triků.
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
9
Spielberg vytvořil velkolepou celovečerní klasiku.Skvěle vybraný herecký obsazení,perfektní vizuální efekty s vynikající výpravou.Film jsem si pustil po mnoha letech a musím potvrdit geniálnost Spielberga(pastva pro oči).Hudební vlnka od dvorního skladatele Spielberga Johna Williamse,byla opět vánkem pro uši.Jurský park musel vidět každý,obrovský ohlas tomu jen napovídá.Plné hodnocení je zasloužené. - Zlatá éra VHS -
Hroty Algernona
Hroty Algernona
3 341 bodů
10
Nadčasová klasika, které je jak skvostnou adaptací knihy, tak vynikajícím filmem. Velkofilm, který staví hlavně na výstavbě scén, postav a témat. Díky tomu je to jak správně vzrušující, napínavý, tak i chytrý, zajímavý a srdceryvný. Spielbergova režie nejde cítit pouze ze záběrování, kompozice záběrů a scén a z práce s kamerou. Člověk to cítí i v každém promyšleném záběru s efekty, ať už jde o scén s revolučním CGI nebo praktickými animatroniky. Avšak hlavně to jde cítit v jednotlivých výkonech postav. Od dětí, přes vědce až po Hammonda a jeho zaměstnance to čiří Spielbergem, který těmto postavám vdechl společně s herci život a díky tomu může člověk prožívat tento příběh o něco více. No a bez hudby Johna Williamse by ten film také nebyl stejným. Prostě perfektní sešlost mistrů svých oborů, který nadělili nestárnoucí podívanou, plnou ikonických záběrů, momentů, postav a scén.
Ombak_Penari
2 764 bodů
10
Vzpomínám si, jak jsem na tento film šel kdysi jako malý s rodiči, což bylo samo o sobě dost neobvyklé, protože na něco takového bych je oba normálně nikdy nedostal. Ale tenkrát se od filmu očekávalo hodně. A když se na plátně objevila první scéna s dinosaurem, tak nám všem spadla brada. Tohle totiž nebyla žádná Cesta do pravěku nebo pohádkový dráčci. To bylo úplně jiné kafe a nás to naprosto ohromilo. Prostě živí dinosauři, co asi pochytali někde v Americe. A to bych řekl, že je prostě stěžejní věc na tomhle filmu. Sice je dobře natočen, dobře zahrán, má skvělou hudbu a všechny ty atributy dobrého filmu, ale kouzlo toho filmu prostě bylo v tom, že divák nevěřícně vyvalil oči. A to je něco, na co se nezapomíná.
Edward
Edward
2 481 bodů
4
4/10
harry456
harry456
2 437 bodů
8.5
Parádní 3D, je to jako by film byl od základu takto stavěné. Dobrý film, který svými efekty neomrzí žádného člověka. I když je film převážně ve tmě, 3D v tomto případě boduje naplno, což se bohužel nedá říci o každém filmu natočeném v tomto formátu :)
farb
farb
2 064 bodů
8.5
Dobrý film je jako dobré jídlo. A když ho jíte až příliš často, tak se vám prostě přejí a vy ho už nemůžete ani cítit. Nicméně jednoho dne se opět probudíte s obrovskou chutí na něj. A tak to zkusíte znovu, abyste zjistili, že vám pořád neskutečně chutná. Takže po přejedení a dlouholeté odmlce jsem si tenhle pokrm dopřál znovu. A znovu jsem objevoval jeho neskutečně dokonalou chuť. Znovu jsem si neskutečně užíval každou scénu, znovu jsem byl tím malým klukem, který sedí s otevřou pusou a se stejným úžasem jako doktor Grant hltá dinosaury. Opravdová filmová lahůdka, kterou si od teď budu dopřávat s rozvahou a ve vhodném dávkování. A ještě budu doufat, že obdobný postup zabere u další Spielbergovy lahůdky - u Indiana Jonese.
karlik4801
1 942 bodů
8.5
Uznávám Stevena Spielberga kvůli pár filmům, tohle je jeden z nich. Dokázal si poradit s dobrodružným filmem o dinosaurech, který je zasazený do současnosti. Vizuální a zvukové efekty, řvoucí dinosauři, jako kdyby to bylo doopravdy. To celé je doplněné nezapomenutelnou hudbou Johna Williamse. Jurský park vyplňuje příjemný herecký arsenál. A zápletka na mě hodně zafungovala.
65David21
65David21
1 829 bodů
10
Na tomhle legendárním kultovním díle a jeho sequelech jsem vyrůstal. Spielberg tehdy posunul hranici filmu, efektů, CGI a masek zase o něco dále. Jurský park je skvěle zpracován, natočen i zahrán. Spielberg si dal záležet na každém jediném detailu, a díky tomu tu máme tak legendární počin. Tady se prostě nedá hodnotit jinak.