Hra

83%

Komentáře a recenze 26

Jaroslaw 23
1 448 bodů
10
9/10 Ano,mezi kultovní snímky D.Finchera patří Klub rváčů,Sedm a klidně i ten Benjamin,avšak škoda,že zrovna Hra zapadne.Pač tu je velice skvělá atmosféra a také fakt,že si Fincher hraje jak s divákem i hlavním hrdinou a podobně jako hl.hrdina nevíte co je hra a co skutečnost.Michael Douglas a uchopení jeho postavy,podpořeno skvěle se hodícími flashbacky a uvědoměním na konci snímku dělají ze Hry skvělý film,který zraje sakra dobře a druhé shlédnutí jsem si užil ještě více než napoprvé,prostě pecka která v rámci Fincherovy kariéry stojí rozhodně za pozornost.
Foltest
Foltest
1 304 bodů
6
To byla teda jízda. Člověk si 2 hodiny snímku není jist absolutně ničím a vůbec nemá páru, co se to před jeho očima rozehrálo za Hru. Snímek musím především vyzdvihnout pro tuto mysteeriózní atmosféru, kterou si udržuje dokonale. Taktéž dobře funguje chemie mezi protagonistou a záhadnou ženou. Divák ani nedutá a film ubíhá velmi rychlým, dramatickým tempem. Jak už to tak (až na legendární výjimky) u těchto zamotaných, mysteriózních snímků bývá, konec a vysvětlení je slabší. Hra není výjimkou; tady je ten konce snad dokonce přímo slabý. Celá konstrukce se jím hroutí a logických rozporů a nesmyslů vzniká bezpočet. Přesto to ale Hře lze odpustit, protože je to skutečně až konec; do té doby o snímku člověk vůbec nepochybuje; a přeci jen, kdo je bez viny. Hra je proto filmem, který doporučuji ke zhlédnutí.
brusvejn44
brusvejn44
1 005 bodů
10
Tenhle film se mnou doslova vyjebal...Neskutečná jízda.
Dubínka
577 bodů
8.5
Velmi zajímaví a originální thriller. Skvělá tajemná a paranoidní atmosféra, která filmu neskutečně pomáhá k jeho dokonalosti. V tomhle filmu ale rozhodně nechybí ani bezchybně propracovaný scénář, skvělí herci a výborná režie na což jsem ale u Finchera zvyklí. Výborné zakončení filmu jen potvrzuje to, že si tenhle film určitě zaslouží 5*.
mikewin
mikewin
569 bodů
9
Film jsem viděl opakovaně a pokaždé jsem objevoval nové a nové zákoutí děje, který je fascinující vcelku jednoduchou ideou a přitom kompaktním dějem, který graduje tak jak je správné až v samém závěru. Herecké obsazení špičkové a nemá slabá místa. David Fincher jako režizér předvedl jako vždy výbornou ruku při jejich výběru a následně odvedl i geniální režijní práci.
RafCapone
RafCapone
518 bodů
9
Skvělé namixované žánry v podání bezchybného záběrování a přípravy scén režiséra Davida Finchera. Vtáhnutí do děje je až nepříjemně překvapující. Spousta dějových zvratů vás nadchne na další informace o spletitém příběhu, který má krásné vyústění.
  • příběh a chytrá spletitost
  • herci
  • skvělá kamera