81%

Komentáře a recenze 20

evismaior
evismaior
4 254 bodů
8
Louis de Funes v roli policisty na stopě nevídanému (a neviděnému) zločinci, Jean Marais jako novinář na stopě témuž a chlapík s modrým obličejem jako ten správný charismatický vysoce inteligentní a schopný zloduch obklopený půvabnými ženami a s mnoha brilantními plány v hlavě. První díl je vtipný v tom, že v existenci Fantomase zprvu mnozí ani nevěří, a když se pak objeví, začíná ta správně potrhlá, místy neuvěřitelná honička. Film, jehož triky sice dnes spíš pobaví, leč co léty nerezaví.
bidlobox
3 802 bodů
9
Byl jsem tu. Fantomas. :D
saboter
saboter
3 564 bodů
9
Legenda thle je prostě super komedie s legendou mezi zločinci.
kawa
3 388 bodů
9
Stále svěží komedie s perfektním Funésem v hlavní roli, kterému sekundují Jean Marais a krásná Mléne Demongeot a Jacques Dynam.
Jonák
Jonák
1 683 bodů
10
Fantomase vnímám pro mě jako jeden z nejnostalgičtějších a nejlegendárnějších filmů. Už když jsem byl malý, viděl jsem jej mnohokrát a i nyní si ho vždy rád pustím. Má prostě vše, co skvělá komedie má mít. Opravdu skvělý humor, za který vděčíme především skvělému herci Louis de Funès... Vtipné scény a na tu dobu i velmi obstojné triky a efekty. Nemám co vytknout, tedy 10/10!
jvempire
jvempire
1 208 bodů
8
Jean Marais a jeho slavná dvourole spolu s výborným Funesem. Slavný zločinec Fantomas rozhodně nezklame.
Kašpárek
Kašpárek
507 bodů
7.5
Zdařilé dílo i s výborným Funèsem. Skvělá hudba, která se stala legendární. Jediná nevýhoda je datum výroby a tak zub času přeci jen dělá své. I tak strčí některé dnešní filmy do kapsy.
Fricino
Fricino
501 bodů
8.5
Řekl jsem si. Proč se nepodívat na nějaký starý film, který je už dnes považován za kultovní a zrovna Fantomas byla ta správná volba. Logických chyb je tam sice mnoho, ale uvědomil jsem si, že takové filmy už se dneska prostě nevidí, takže patrný nadhled je zde potřeba. Louis de Funès je Pan Komik, a František Filipovský, který ho dabuje je Pan Dabér. Je tu zkrátka vše, trocha krimi, trocha fantasy a spousta humoru tak proč se nepodívat na další díly. (85%). ta šílená jízda autem byla i na mě moc, ale asi by neovlivnila mé hodnocení.
polopaticky
361 bodů
8
Jean Marais byl velká hvězda a zcela jistě se obával, že ho nová megastar Funés přehraje a skutečně tomu tak bylo, což Marais nesl velmi nelibě a nikterak se netajil, že další dva díly vysokorozpočtového francouzského blockbusteru dělá hlavně pro peníze. Jenže i přes nevraživost na place se tohle zkrátka povedlo a je to právem naprostá klasika! 80%
Pegas1632
Pegas1632
299 bodů
6
Po letech jsem se podívala na tento skvost. Jako snad každý miluji Louise de Funése. Bohužel mé vzpomínky byly barevnější než je realita. Ano, Fantomas je geniální padouch. Myšlenka je prostě fantastická. Ale postrádá humor a Mylène Demongeot je prostě příšerná herečka. Dnes by již film u náročného diváka těžko obstál.