69%

Komentáře a recenze 2

Jto_rating
Jto_rating
1 435 bodů
7
Rodinná komedie a vyvraždovačka? Chci vidět kolik členů v rodině spolu kouká na organizovaný zločin aby se pobavilo. Celkem úzkoprofilový to je. . A prostě každá epizoda působí tak že má být z 1/3 jeden žánr, pak další a pak další. A občas to kvůli tomu tak nějak pokulhává. Ale jinak jo, je to zábavný, dobrá cheografie u akčních scén i nějaké zajímavé tracking shoty a nějaké propojení s okolím, či souboje na pozadí. Takže jo není to nudný. A párkrát takový to "rodina na prvním místě". . Hlavní co si oblíbíte jsou postavy. Většina je extrémně sympatických, jak měkký syn který chce být spíše impro herec, než pracovat v podsvětí. Tak vrah který má zálibu na vaření, jenž se vrátí k rodině a docela jí obrátí vzhůru nohama. Ano mám celkem úchylku na záběry kde se vaří s kreativní kamerou, vypadá to cool. Tak i matka (matka i z everything everywhere all at once <3) je celkem sympatická. A všichni hrají na dobré úrovni. . Humor je sympatický a dá se u toho dost nasmát. Hudba je pěkná, čínská tradiční i moderní americká. Co musím taky vypíchnout jsou kostými. . Tempo optimální ale ke konci to trošku hapruje. Šel by počet epizod snad trošku zkrátit. Příběh má od ¾ několik zvratů a něco je takové přihlouplé. Ale popravdě mohlo to být mnohem horší. Tvůrcům se podařilo vše celkem vyvážit i když něco opomněli. A poslední epizoda je vrchol seriálů. Doufám že nebudu pokračování jen protože to bude vydělávat, ale nechá se to takhle hezky uzavřený. . Celkově 7/10 ☀️☀️☀️☀️❌
Pasadenka
Pasadenka
608 bodů
8
Zábavná akční řežba v kulisách čínských triád v L.A.

Už úvodní epizoda udá tón celému seriálu. Trochu osobního dramatu, trochu čínských migrantů v USA (co je v poslední době docela populární téma) a s tím namíchané typické problémy s kulturní odlišností.

Dva bratři, jeden ňouma a druhý nemilosrdný vrah. Dynamika postavená na jejich odlišnostech utváří jak prostor pro komedii, tak plynule nabízí prozkoumávání nedostatků toho druhého. Jako jin a jang se vzájemně doplňují a stávají se lepšími verzemi sebe sama.

Směsice osobních dramat a gangsterského boje o moc a přežití s notnou dávkou humoru dělá celý seriál zábavný. Samo sebou se neubrání obrovským klišé, jak z pohledu Čínské kultury, tak mafiánských praktik. V rozsahu 8 epizod není moc prostor pro spletitost. No i když v komplexnosti série ztrácí dech, akční a humorní pasáže děj hezky rozvláčňují.

A epizoda s Johnym Cho byla tak ujetá, až absurdní, že byla tou nejvtipnější. Seriál pak hezky skončí s příslibem, že když budou diváci hodní, upeče se další série. Otázka, zda bude mít co nabídnout, nakolik ty nejbarvitější klišé máme za sebou. Uvidíme. :)