V letu

57%
V letu
Akční krimi V letu (v originále Lift) sleduje Cyruse Whitakera (Kevin Hart) a jeho partu lupičů, kteří mají zálusk na pět set milionů dolarů ve zlatě. To samo o sobě je slušná práce, teď si ale představte, že krádež chtějí uskutečnit za letu ve výšce 12 kilometrů nad zemí a v plně obsazeném letadle...

Recenze: V letu

Kinobox.cz
50%

Komik Kevin Hart a jeho tým nechtějí za mříže, tudíž musí z letadla ukrást půl miliardy ve zlatě určené nebezpečným teroristům. V letu má být komedií, ale situační nebo verbální humor takřka neexistuje a nadsázka se hodí leda jako výmluva, proč je příběh absurdně nevyvážený a zhola zbytečný. Alespoň děj odsýpá a při sledování můžete například vyplnit daňové přiznání.

Evah
Evah
2 138 bodů
6
Taková průměrná ne úplně originální komedie, úplně jsem se nezasmála, ale bylo zde plno akce a trochu i plot twisty. Film je o partě zločinců se zaměřením na umění, na ty se obrátí policie a chce po nich výměnou za čistý trestní rejstřík vypomoct. Některé věci mi moc nedávaly smysl, tak jsem to v originále asi buď nepochopila, nebo prostě byly trochu mimo.
JaraSlama
JaraSlama
2 007 bodů
3
Kevin Hart a jeho nový akční film nesplňuje očekávání. Přestože se Hart snaží přejít k akčnímu žánru, film působí spíše pitomě a nenabízí žádné výrazné momenty. Příběh sleduje tým zlodějů vedený Hartem, který se specializuje na krádeže uměleckých předmětů. Příběh je plný nevěrohodných situací a nedostatku vychytávek, které by film povyšovaly na zajímavou akční podívanou. I přes snahu režiséra F. Garyho Graye film selhává v budování napětí a zábavnosti. Výsledek je nezáživný a umělý akční film bez větších kvalit.
Marcos22
Marcos22
994 bodů
4
Po vizuální stránce líbivá a moderně pojatá špionážní Loupež po italsku, kterou režisér snímku F. Gary Gray natočil před více než dvaceti lety. Ačkoli se snímek snaží zatraktivnit příběh originálním zakomponováním moderních technologií, dělá to na úkor scénáře a svému předchozímu filmu V letu nesahá ani po tlumiče MINI Cooperů. Perfektně vybalancovanému týmu Kevina Harta, kterému nechybí žádné pohlaví, rasa ani náboženské vyznání, podkopává nohy zejména afektovaná a silně přehrávající Gugu Mbatha-Raw v roli agentky Interpolu, Abby. Pokud máte rádi filmy obdobného ražení, doporučuji sáhnout raději po opáčku některého z dílů Dannyho parťáků či Podfukářů, popř. v úvodu zmíněné Loupeži po italsku, zde Vás ohromí pouze scenérie překrásných Benátek, sofistikovanější zábavu neočekávejte. (12.01.2024)
  • využití moderních technologií
  • nádherné scenérie Benátek
  • zoufalý scénář