Fallout

89%
Fallout
Volná seriálová adaptace videoherní série Fallout od tvůrců Westworldu a Reminiscence. Děj nás zavede do Los Angeles (Vault 33) desítky let poté, co město zdevastovala jaderná válka. Lidé opouštějící podzemní bunkry musí vybudovat novou společnost v nukleární pustině, jíž prochází zmutované lidské i zvířecí druhy.

Recenze: Fallout

Kinobox.cz
85%

Seriálový Fallout si ukousl obří sousto a rozžvýkal ho se vším gustem. Pokud jste hráči, budete se v téhle pustině okamžitě cítit jako doma. Pokud nejste, máte pořád šanci si k ní najít cestu. Obě skupiny mají na každý pád co objevovat. Jednak na osobní rovině sympatických postav, které tentokrát činí složité morální volby za nás, ale mají v tom naši plnou důvěru. Ale i na rovině přesahujícího komentáře nebezpečí ze spojení korporátní, politické a vojenské moci.

Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
10
Seriál se opravdu snaží držet faktů z herní série. Zároveň velice chytře a povedeně vytváří svůj vlastní příběh, takže to není to samé co najdete ve hrách. Pro milovníky série a velmi specifického humoru, který Fallout obsahuje je seriál naprostá nutnost. Pro ostatní se jedná o velmi povedený seriál, který vás po každém dílu nechá perfektně naladěné na další díly.
mottleone
mottleone
3 414 bodů
9
Takhle si představuju kvalitní videoherní adaptaci a návykovej seriál! V první řadě nebudu tvrdit, že sem odborník na lore Falloutu (hrál sem jen F4 a Shelter), ale i mé znalosti stačily, abych pochytil tu hromadu referencí a hráčských pomrknutí. Úvodní minuty vás ihned pohltí, vizuál a retro futuristická estetika fungují na výbornou - prostředí bunkrů, kostýmy, krajina na povrchu, hudba. Postupné objevování nápaditého a šíleného světa potěší jak nováčky, tak zkušené hráče; brutalitou a vtipně absurdními momenty se nešetří; místy možná drhne triková stránka, ale krom "kyklopa" se dá vše přehlédnout. Příběh je příjemně rozdělen do tří linek, kde si každý může vybrat svého oblíbence / svoji oblíbenou frakci (vault/rytíř/ghoul); přičemž každá posouvá děj vyváženě kupředu, navzájem se postupně prolínají a odhalují tajemnou minulost. Herecky je vše na vysoké úrovni, postavy jsou skvěle napsané a ústřední trio budete milovat - Walton Goggins (já toho chlapa žeru od Osmi Hrozných) a jeho badass cowboy ghoul, je jedna z nejlepších postav, co sem kdy v seriálu poznal! ❤️ Na úvodní sérii dost silná nálož, která do budoucna slibuje hodně.. Solidních 9/10
  • Walton Goggins; jedna z nejlepších postav napříč seriály🎬👌🏻
  • Vizuál, hudba, nápaditost 🎥
  • Věrná videoherní adaptace 🖲️
  • Místy slabší efekty a náhodilej scénář, ale to je jen popíchnutí 😅
naineko
naineko
1 532 bodů
10
Mohli si líp pohlídat střih. Místy mě srali až nelogickým střídaním lokací, trochu se tím ztrácel wasteland feeling a trochu tim trpěl scénář. Některé "přešlapy" zas podporovaly herní pocit. Člověk si nevybere. Plus bod (na 11) za nebinární postavu. Nicméně pořád nevím, která to byla, ale prej tam zaručeně jedna je. Ta psice?

Dodatečné informace

Původní název:
Fallout (více)