Vřískot 6

71%

Články 17

Krvavá Abigail si chce zábavně hrát s oběťmi i divákem. Kvůli jedné věci se jí to ale nedaří
Recenze19. 4. 2024

Tvůrčí duo Matt Bettinelli-Olpin a Tyler Gillett, též známé pod produkční zkratkou Radio Silence, se v posledních letech etablovalo v hororových vodách poměrně sympatickým způsobem. Jejich odvázaná Krvavá nevěsta (Ready or Not) i poslední dva Vřískoty přinesly rozverné, nápadité a hlavně svižné hrátky se žánrem, jež se navíc nebraly příliš vážně. Bettinelli-Olpin a Gillett zkrátka mají nakoukáno a nebojí se to při otáčení klasických žánrových propriet využít. Jejich počiny možná nepatří k hororovým vrcholům, jsou však více než zdařilými jednohubkami. A to se dá ostatně říci i o jejich novince Abigail.

Absolutní nářez. Pokračování nejlepší hororové komedie dekády má být speciální
Filmy16. 4. 2024

Před pěti lety se australská hvězda Samara Weaving provdala do zámožné rodiny s velmi pochybnými tradicemi ve skvěle přijaté hororové komedii Krvavá nevěsta (Ready or Not). Morbidně zábavné protnutí strašidelného gotického sídla s vyvražďovacím krvákem představilo hravou premisu s již památným závěrečným zvratem, s rozpočtem 6 milionů dolarů se tržby i díky přívětivým ohlasům vyšplhaly k 57 milionům a režisérská dvojice Matt Bettinelli-Olpin a Tyler Gillett rázem dostala na starost dva díly kultovní série Vřískot (Vřískot a Vřískot 6). Scénář k pokračování prý režiséři mají před premiérou své spokojeně přijímané hororové novinky Abigail takřka připravený a má jít o pořádný nářez.

Ze sedmého Vřískotu odešly herečky i režisér. Dvě největší hvězdy celé série se však vrací
Filmy13. 3. 2024

Po úspěšném restartování série Vřískot (Scream) pátým dílem v roce 2022 se zdálo, že všechno je na dobré cestě. Relativní kritické, především však kasovní spokojenosti se dočkala i šestka, jež měla premiéru loni v březnu. Přípravy sedmého dílu oddálily hollywoodské stávky, během posledních měsících se však vršil jeden problém za druhým. Nyní však fanoušci série dostali aspoň určitou dávku naděje.

Hvězda Vřískotu se zastává kolegyně vyhozené za podporu Palestiny. „Je to nefér a znepokojivé,“ tvrdí
Filmy31. 1. 2024

Hororový Vřískot (Scream) se nám po celkem nadějném restartu rozpadl pod rukama v důsledku série více či méně spojených událostí. Naposledy sérii opustil nový režisér Christopher Landon s tím, že „práce jeho snů se změnila v noční můru“. Před ním zařadila zpátečku největší hvězda projektu Jenna Ortega, oficiálně kvůli přeplněnému harmonogramu a povinnostem vůči druhé Wednesday. Kostky domina se však začaly řítit, když dostala padáka Melissa Barrera za svá slova podpory civilistům v Palestině a kritiku Izraele. Nad tímto drastickým rozhodnutím studia nejeden člověk z branže nevěřícně kroutí hlavou dodnes.

Jenna Ortega láká na druhou řadu Wednesday. Bude víc akce a hororu
Seriály18. 1. 2024

Jenna Ortega, hvězda seriálu Tima Burtona Wednesday, se už dřív nechala slyšet, že ve druhé řadě poněkud vychladne její romantická linka, zatímco se dočkáme více akce a strachu. Každou epizodu si prý vychutnáme, jako kdybychom se dívali na film. Produkce seriálu se teď stěhuje z Rumunska do Irska, natáčení nic nestojí v cestě. Ortega proto prostřednictvím rozhovorů v médiích vábí fanoušky a fanynky.

Režisérka Stmívání prohlásila, že pro reboot by byli perfektní Jenna Ortega a Jacob Elordi
Téma28. 11. 2023

Před patnácti lety měl premiéru první díl ságy Stmívání (Twilight), na němž si udělali jméno Robert Pattison a Kristen Stewart (byť právě Stewart za svůj výkon obdržela Zlatou malinu). Ale kdo by vlasatého upíra Edwarda Cullena a náruživou Bellu Swan ztvárnil dnes? Režisérka Catherine Hardwicke má evidentně jasno.

Jenna Ortega nebude hrát ve Vřískotu 7. A kvůli komentářům na sociální síti vyletěla Barrera
Filmy23. 11. 2023

Jenna Ortega, miláček publika a hvězda streamovacího gigantu Netflixu, se podle magazínu Variety vzdala role v sedmém Vřískotu. Novinka o jejím odchodu přišla poté, co byla z hororového snímku vyhozená třiatřicetiletá Melissa Barrera kvůli svým komentářům o Izraeli a Palestině na sociálních sítích. Ortega však oznámila, že její odchod je prostý: natáčení filmu totiž koliduje s přípravou seriálu Wednesday, kde má hlavní roli.

Jenna Ortega je hvězdou Netflixu, která definovala Wednesday. Roli původně nechtěla
Téma22. 10. 2023

Netflix je stálicí mezi streamovacími giganty, jenže jak se nedávno ukázalo, jeho pozice mohla být podstatně slabší, kdyby Jenna Ortega odmítla roli Wednesday ve stejnojmenném seriálu Netflixu Tima Burtona, jak prý původně zamýšlela. Wednesday totiž patří mezi nejsledovanější seriály této VOD služby po celém světě a na jeho popularitě se zatím nic moc nemění. A bez Jenny si Wednesday málokdo umí představit.

Vřískot 6 dovoluje vrahovi řádit ve městě. I proto jde o nejlepší díl nové generace
Recenze25. 7. 2023

Vřískot 6 se nedávno objevil v nabídce Netflixu a již druhý týden se drží v desítce nejsledovanějších pořadů streamovacího giganta v Česku. Podruhé se vrací bez Wese Cravena a poprvé bez Neve Campbell či Davida Arquetta. Zato však s miláčkem současnosti Jennou Ortegou, která se po Wednesday stala hvězdou první velikosti. V rámci loňského restartu si další titul série vystačil s názvem Vřískot. Tentokrát si však filmaři uvědomili, že sebereflexivní hororová sága může těžko ignorovat vlastní minulost, a nový díl má v názvu číslici 6.

Zahraje si Jean-Claude Van Damme v pokračování kultovní hororové komedie?
Filmy22. 3. 2023

Když se ohlédneme za kariérou těch největších akčních hvězd osmdesátých a devadesátých let, prakticky každá to zkusila i v jiném žánru. Arnold Schwarzenegger nejednou protahoval své komediální svalstvo (Dvojčata, Junior, Policajt ze školky), Sylvester Stallone také (Oscar, Stůj, nebo maminka vystřelí!) a k tomu pravidelně pokukoval po dramatech (Kriminál, Země policajtů, Formule!) a takový Bruce Willis vyzkoušel, co šlo (drama, sci-fi, komedii, duchařinu, parodii, gangsterku i erotický thriller).