Jste na stránce seriálu Peacemaker. Líbil se vám? Víte, že registrovaní uživatelé Kinoboxu mohou seriály hodnotit, psát k nim recenze, dokonce i upravovat profily seriálů a získat tak body do žebříčku? Zaregistrujte se a řekněte ostatním, co si o seriálu Peacemaker myslíte! K 2. prosinci 2022 nám s udržováním a doplňováním databáze pomáhá už více než 28226 uživatelů. Děkujeme!

Recenze Peacemaker

Napište komentář

?%
0
0
Host
  • 85%
    0
    0
    12. 8. 2022
    Brenan88 (46219 bodů)

James Gunn začal tam kde skončil a díky tomu dostáváme jeden z nejlepších a nejšílenějších komiksových seriálů ever. To vše podpořené skvěle napsanými charaktery, které není těžké si oblíbit. Tohle je prostě trefa do černého, kterou jsem si užil od prvního dílu až do konce. PS: za soundtrack bych dal 100% z fleku.

• 95%
    0
    0
    28. 3. 2022
    Temný Pán ze Sithu (1858 bodů)

Už nový sebevražední oddíl se mi líbil víc než původní 2016.Na seriál jsem se těšil už jen podle hlášky "abych zachoval Mír zabiju každýho chlapa,ženu i dítě co bude stát v cestě míru..Takže naprostá pecka.tento styl humoru je naprosto skvělý a neotřelý,když má Gunn volně ruce je to opravdu zábava, nepřeberné množství hlášek v každém díle,to je to coe táhlo dal, samozřejmě i příběh..Herci výborně zahráli postavy,mis vypíchnout hlavně 2 a to Cenu a jeho tátu"Terminátora" Roberta Patricka.jeho role starýho erickyho rasisty se k němu tak nak dost dobře hodila.jen strhávám bodíky za úvodní znělku,ale to je jen můj problém kvalitu seriálu to neovlivnilo

• 100%
    0
    0
    22. 2. 2022
    naineko (657 bodů)

Neskutečná svěžest v té nekonečné řadě recyklovaných omalovankových originů. Takhle mohl vypadat Deadpool. Gunn bez řetězu umí a nebojí se podkopávat, na co jen natrefí. Třeskutou akci prokládanou naprosto špičkovými dialogy nakrásně dekonstruuje komiksové náležitosti. Dvě menší chybičky, kdy si nepohlídali střih trochu zamrzí, ale nezabolí. Zahrané skvěle, napsané bravůrně. Jen víc.

Hodnocení a recenze Peacemaker

84 75 ?
jak hlasovat?