Komentáře a recenze 47

1
Příspěvek obsahuje spoiler!
Kocka_11
Kocka_11
502 bodů
6
Dovolím si povedať, že všetky Marvelovky (česť výnimkám) sú v poslednej dobe úplne rovnaké.... bohužiaľ v tom negatívnom slova zmysle. Na silu precpané komédiou, scenár nezmyselný, postavy bez emócií atd. Bohužiaľ, to platí aj o Marvels. Jedinou svetlou chvíľkou tohto filmu je snáď Kamala Khan s jej pubertálnym humorom a fakt, že Carol Danvers (aspoň podľa mňa) nepôsobí tak totálne neemočne a bez nálady ako v prvom filme. Od tohto filmu som mal nulové očakávania a asi nie som sám keďže Marvel s týmto filmom mieri k finančnej katastrofe. Preto dávam 6/10.
Ropák
326 bodů
8
Po dlouhé době od marvelu film který nenudí, má postavy které Vás reálně baví a neotravují. Akční scény jsou jednoznačně oživením pro celý marvel a jedná se o něco, co tu naposledy bylo v MoM. Filmu reálně pomáhá i kratší délka, ta zaručuje tempo od začátku do konce. Z kina jsem odcházel spokojený a jednoznačně natěšený na případné pokračování.

Ps: doufám, že potitulkovka někam povede.
  • akce
  • humor
  • chemie postav
  • kamera
  • efekty
  • originalita
  • občasné vynechání teleportace v akčních scénách
Gosi
Gosi
188 bodů
2
ne prostě ne
Drover
Drover
134 bodů
4
Nechtěl jsem být na poslední přírůstek do rozbitého Marvelu zbytečně přísný a stavět ho na roveň např. Black Adama, jehož jsem tuhle zastihl v televizoru a ujistil se, že se na něj nedá soustředěně dívat (ovšem jako kulisa k čemukoliv jinému funguje obstojně). Nemůžu však The Marvels postavit ani na roveň druhého Ant-Mana či Homecomingu, protože to jsou stále filmy, které stojí na vlastních nohou. The Marvels jsou nezaujatým producentským šméčkem, které se líně veze na (pouze zdánlivé) síle značky, postavy se překotně ženou za dalším filmem/seriálem a nezanechají za sebou žádný dojem pro diváka, příběh se neohrabaně převaluje v nánosu uspěchanosti, triviálnosti a již tradičních nesmyslů (Captain Marvel nevyřeší svoje dilema několik desítek let a najednou ho vyřeší lusknutím prstu?). Koukat na The Marvels je jako koukat na TikTok a duševní újma bude dozajista podobná - na nic se nesoustředí a ze všeho, co se vám mihne před očima, ve vás nic nezůstane. Současná neochota Marvelu poctivě odvyprávět alespoň onu dvacetkrát viděnou zápletku a dělat z postav víc než automaty na hlášky či zástupce minorit je už příliš. A diváci to cítí. Za pochvalu stojí obstojné akční scény, na kterých se pravděpodobně nadřel režisér druhého štábu, o kterém nikdo neřekne ani slovo. Z očekávané události se však přesouváme do oblasti guilty pleasure. I když občas ani ne tak pleasure.
Klimetka
Klimetka
127 bodů