Vánoční kronika: druhá část

61%

Komentáře a recenze 2

47 088 bodů
6.5
První Vánoční kronika mě doslova očarovala a okamžitě jsem si jí zařadil do žebříčku nejlepších filmů s vánoční tématikou. Podle mne má i dobře nakročeno stát se klasikou. Není proto divu,že jsem se na toto pokračování velmi těšil. Na režisérskou stoličku tentokrát usedl člověk nejpovolanější Chris Columbus a tak se zdálo,že má Netflix všechny silné karty v ruce. Bohužel se tentokrát vytratilo to nejdůležitější a to ta kouzelná a pohodová atmosféra,které navíc skvěle seděl náš svět. Právě ten kontrast dvou světů (Santa x obyčejní lidé) dělal první díl tak skvělým. Santova vesnička ať byla jakkoliv vizuálně zajímavá a nápaditá mě jako místo děje tak nebavila. Občas mi toho přišlo až moc. Tohle druhé pokračování je v podstatě úplně jiné než první díl což někdo může vítat a druhý zatracovat. Já se nejspíš budu řadit k těm druhým. Chtěl jsem dostat další dobrodružství s charismatickým Santou a zde jsem měl pocit jakoby Russell neměl tolik šancí vyniknout. Každopádně těch 112 minut uteče jako voda a než se namanete,tak bude snímek končit. To je známka toho,že Columbus odvedl slušnou práci. O příběhu se nebudu rozepisovat,nechci kazit zážitek. Co bych však ještě vypíchl na závěr je chemie mezi Goldie a Kurtem. Po všech těch letech to tam stále je. Suma sumárum je Vánoční kronika: druhá část spíše filmem pro menší diváky než tomu bylo v případě jedničky. Je to epičtější,barevnější,dobrodružnější a prostě je všeho víc. Stále se jedná o fajn podívanou s dobrými herci jen se tato Vánoční série (věřím v další díl) vydala jiným směrem než bych si představoval.