81%

Komentáře a recenze 65

Vidly10
Vidly10
996 bodů
10
Naprosto skvělá akční komedie, která má sice několik problémů hlavně ve finální části, ale svou uvědomělostí a faktem, že nejde o moc víc než letní zábavu, na kterou zajdete s kamarády, jí to odpustítě. Film neuvěřitelně táhnou postavy a jejich představitelé, z nichž o nikom nemůžu říct, že si roli neužívá a neodvádí dobrou práci. To je ovšem i zásluhou chytrého scénáře, který výborně provázal příběhy postav, a to, co je pro mě ještě důležitější, nic není zbytečné. Každé slovo, detail i něco, co řekne postava „jen tak mimochodem“, má v příběhu vysvětlení, které je funkční a není vytažené odnikud. Payoffy v tomhle filmu fungují geniálně. Nevím, jak moc ovlivnil mé hodnocení fakt, že jsem byl na filmu ve společnosti skvělých přátel, ale 8/10… ale dám těch 5*… pro jednou. 😊
tedoun
tedoun
923 bodů
8.5
Tento žánr filmu fakt mám rád. Alespoň člověk za pár hodin v kině se pobaví, pousměje a k tomu dostat kalorickou bombu v podobě Coly a popcorn. Bullet Train svým pojetím připomene každého filmy typu bláznivá střela atd. aneb filmu plných parodii a právě je to síla, který ukázal pan režisér. Na tomto filmu je zejména díky hravé kameře a výborným hercům radost koukat a hlavně Brad Pitt to prostě umí.
Muzak007
Muzak007
902 bodů
8
Ano prosím, toto byla zábava. Do budoucna bych si přál vidět víc podobných jednohubek v kinech. Film jak dělaný na velké plátno a na vypnutí mozku po dlouhém dni v práci. Škoda jen, že občas film upadá do trochu trapného humoru, který mě neoslovil. Jinak ale akční nálož s dobrým hereckým ansámblem.
Ronan369
Ronan369
804 bodů
10
Bullet train je po dlhej dobe fantastická akčná jazda a to doslova. Ako film začne divák nemá čas sa nudiť, skvelá brutálna akcia je vyplňovaná celkom dobrými vtipmi, zaujímavými flashbackmi a zábavnými dialógmi. Čo sa mne veľmi páči je, že každá postava má originálnu charakterizáciu či Lemon či Ladybug alebo Wolf a taktiež potešili nečakané cameá. Čo nesmiem opomenúť je soundtrack čo je no... uvidíte sami. A čo ešte musím oceniť je originálny nápad. Čo mňa sklamalo boli len dve veci. David Leitch, ktorý natočil Johna Wicka natočil relatívne rutinnú akciu, ktorá síce nie je zlá, ale mohla byť lepšia a potom krátka životnosť postáv. Ale aj tak po dlhej dobe to je fakt dobrý akčňák s dobrým humorom.
Milena107
729 bodů
8.5
Tento film nemohl zklamat! Kdo má rád Brada Pitta, jeho hlášky, skvělý příběh a opravdový zážitek z filmu, tak se tady nenudí a divák je stále překvapován novými a skvělými nápady. Zkrátka zábava a je to prostě jízda, jak si tento nejrychlejší vláček zaslouží se vším všudy. Ten film stojí za to, aby ho viděl divák znovu.
Tomas.Abi
Tomas.Abi
706 bodů
8
Mašinka Tomáš. Nejsilnější poselství z celého filmu. Tak takto jsem se už dlouho nepobavil a po delší době jsem si nepustil film v krátkém sledu 3x, abych si užil každý detail. Zábavná, násilná, krvavá smršť s komediálními prvky, kde se slovem fuck and bitch rozhodně nešetří. Odkazy na popkulturu doplněné skvělou hudbou. Ovšem kdyby to nebylo tak parádně odvyprávěno, postavy neměly svou zajímavou a v pravou chvíli odvyprávěnou backstory, tak by tento koktejl nefungoval, a nejen postavy, ale i věci. Každá postava je naprosto geniální, bravurně zahraná, takže casting dopadl na výbornou. Dialogy i když jsou skvělé, nejsou zas až tak propracované, jako od Tarantina (mnoho lidí tento film k Tarantinovce přirovnává, ale násilí a mnoho barev můžeme vidět ve více filmech), ale struktura vyprávění se mu poměrně blíží, takže chápu tendenci Bullet train přirovnat k filmům ze série Kill Bill od výše zmíněného autora. Tento film není rozhodně pro každého, ale ten kdo má tento žánr rád si ho užije a rád se k němu vrátí. 8/10
TechCluster
TechCluster
667 bodů
7
Tenhle vlak nezastavíš.
N333meziiiz
N333meziiiz
664 bodů
9
Brad Pitt má, řekl bych, po dlouhé době skvělý film, který zahrál dobře. Postava Berušky se mu hodila, skvělé akce a komedie tu nechybí. Příběh vás pohltí, a na konci filmu si řeknete, že ten příběh opravdu dává smysl a příběhy postav jsou vskutku propojené.
  • humor
jajsemviktor_
jajsemviktor_
621 bodů
10
WOW.....Asi jsem se zamiloval. Už od prvního traileru mě si mě Bullet Train získal. Akční komedie, odehrávající se v jednom jedniném Japonském vlaku, v němž několik zabijáků bojují o jeden jediný kufřík, jako tyvole už jen námět mě naprosto baví. No a jak je na tom výsledný film? Je to ještě lepší než jsem čekal. Film pojednává o Berušce, agentovi, který má extrémní smůlu. Jednoho dne dostane naprosto promitivní misi, ukrást z vlaku kufřík. Nic víc, jednoduchá rychlá prácička, ALE tento easy job se změní v obří krvavou akci. A když říkám krvavou akci, myslím tím opravdu krvavou. Rating 15+ je zde celkem pochopitelný, bo se tady řeže, rozstřeluje, propichuje... Jako první musím určitě pochválit casting. Pestrý výběr toho nejlepšího ze všech koutů kinematografie. Ať už jsou tu populární mlaďoši, jako třeba Joey King z Netflixovského líbacího stánku, která je tady btw výborná a dost mile mě překvapilo, jak umí hrát. Tak třeba zajeté legendy, jako Aron Tylor Johnson, Brad Pitt, Ryan Raynolds či Sandra Bullock. Kdo ovšem podle mě ovládl celé plátno je samozřejmě Hirojuki Sanada. Naprosto legendární herec z těch nejlepších samurajských filmů si to tady v roli takového až Ronina prahnoucí po pomstě naprosto užívá a je radost ho vidět mluvit v hádankách. Co podle z Bullet Trainu dělá ten The Film tohoto roku je vyprávěcí technika a vizuál. Vyprávění v tomto filmu je naprosto obdivuhodný. Kdy vidíme ve vlaku bojovat několik zdánlivě neznámých zabijáků, jenže pak postupným odhalováním backstory se ukáže že jsou si vlastně blíž než nám film ukázal. Funguje to prostě tak, že nějaká postava řekne svojí backstory. Pak jiná postava řekne svoji backstory, která je však stejná jako té první postavy, ale z jeho pohledu. A to je vždy hrozně odměňující vidět. Peek je však konec, kdy vidíme celký tento film vlastně znovu, ale z pohledu pet lahve. Ano nedělám si srandu, fakt to tam je a je strašně super. No a pak audio vizuál, který působí strašně svěže. Barevná paleta, dohromady s fontem všech nápisů a populární hudby funguje strašně dobře. Nakonec musím zmínit humor. Fakt dlouho jsem se nesmál tak moc jako tady. Jasný kandidát na film roku.
Pasadenka
Pasadenka
560 bodů
8
Velice příjemný a zábavný film. Hezké osazenstvo, hezký vlak, hezké souboje, hezké smrti. :) No, co říct, je to jednoduše akční zábava té nejvyšší jakosti. A aby toho nebylo málo, tak dostáváme ještě mysteriózní zauzlení, kde postupně odkrýváme, kdo je s kým propojený a jak. :) Určitě se oplatí vidět.

Mám jenom dvě výtky. První je až jistá překombinovanost, když v závěru těch propojení a odhalení bylo až příliš. Druhá, že na podruhé mě ten film už nebavil. :D Poprvé to byla úžasná zábava, ale napodruhé... :(