Komentáře a recenze 65

4 928 bodů
4
Šílenost. Jakože bavil jsem se a je dobře, že sami tvůrci si z toho dělali srandu a nesnažili se z toho udělat vážný akční film. Rozhodně tomu prospělo, že je to víc komedie.
Floridsky
4 376 bodů
6
Tak tohle byla nejúmornější cesta vlakem od mého výletu do Brna. Člověk by od režiséra takového kalibru čekal víc než jen napodobeninu filmů Guye Ritchieho a Tarantina (a vy víte že Guyovo filmy nesnáším). Místo svižné akční jízdy jsem dostal zdlouhavou černou konverzační komedii s trochou rutinní akce. Některé scény jsou zábavné, ale jako celek to nefunguje. Kdyby se stopáž rapidně zkrátila, a tím myslím tak o 30 minut, mohla to být užasná jednohubka. Paradoxně jsou nejlepší flashback scény. Zklamání, ale ne tak velké jako nedávný Gray Man.
8
7,5/10. Takový Deadpool bez magora v masce. Místo něho ve filmu exceluje obstarožní poslíček, hledající mír v duši, s tváří utahaného Pitta. Ono celkové obsazení je hodně fajn a celý film je hodně zábavná hříčka, která prostě baví. Potěší i démonický záporák v osobě generála Zoda.
slord
slord
3 832 bodů
9
Nápaditá akčná zábava, ktorá ma veľmi milo prekvapila a z ktorej som nemohol spustiť oči. Vlak plný zabijakov, premisa, ktorá mi v hlave znela nie príliš zaujímavo, no David Leitch ma ihneď vyviedol z omylu. Akcia je urobená kvalitne, rovnako funguje na mňa aj stránka komediálna, Leitch vie čo robí a žral som mu to. Prostredie vlaku nepôsobí monotónne, pretože umne zakomponované flashbacky postáv, to skvelo spestrujú. Páči sa mi hlavne, že film zužitkuje veci, ktoré nám celý čas predkladá, a aj keď sa niektoré zdajú akokoľvek nepodstatné, tak majú v príbehu svoje miesto. Brad Pitt má v tejto netradičnej hereckej polohe veľmi bavil, bolo vidieť, že si tú rolu Berušky strihol s chuťou, a ďalej určite musím vypichnúť „dvojčatá“ Mandarinku a Citrón, Aaaron Taylor-Johnson a Brian Tyree Henry boli v tých rolách skvelí, ale ani zvyšné postavy moc nezaostávali. Jasné, nie je to bez chýb, je to občas prepálené, avšak dlho ma žiadny film takto nepobavil, je to proste pecka, ktorej sa chyby odpúšťajú jednoducho, najviac ma však mrzí, že som z tohto vlaku musel vystúpiť. 9/10
blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
6
tenhle film by se už vůbec nedal odehrávat na českých drahách..
mottleone
mottleone
3 422 bodů
8
Vtipná, akcí nabitá jízda vlakem, kde se sejde několik osudem provázaných zabijáků. Všechny postavy jsou ojedinělé, snadno zapamatovatelné a lze si k nim vytvořit vztah, díky jejich propracovanosti. Se "smůlou" tu rejža David Leitch pracuje stejně jako se "štěstím" v jeho filmu Deadpool2, soundtrack skvělej a neokoukané japonské prostředí také přispělo k celkovému požitku. No a krásná výsledná provázanost, budování a retrospektivní vsuvky napříč filmem, kdy vás odmění i za věnování pozornosti obyčejné flašce s pitím, z toho dělá prostě něco jedinečného.. Jen by možná prospěla o pár minut kratší stopáž a méně přepálenej konec.. Každopádně, jestli někomu chybí Guy Ritchie, tak tohle je přesně filmík pro vás a třeba po něm budete mít stejně jako já chuť, pustit si Mašinku Tomáše - příjemně vycákaných 80%
  • Styl alá Guy Ritchie
  • Horší efekty v závěru
Hroty Algernona
Hroty Algernona
3 341 bodů
8
Neuvěřitelně našlapaná, stylová, zábavná a zajímavá akční komediální jízda nejrychlejším vlakem na světě! Je to vlastně Big Lebowski v prostředí zabijáků, kdy náš Brad Pitt se zamotá do mnohem komplikovanějšího a většího příběhu okolo něj, díky své pověstné smůle. Prvky které se zdají být nahodilé a lehce otravné a prvoplánové autoři nakonec rozvíjí napříč celou stopáži. Ve výsledku to do sebe vše zapadá a máme tu akční snímek, který je už specifický svými výstředními postavami. Pitt v roli postaršího zabijáka, který si chce srovnat trochu život a dělat věci jinak je ne jen svěžím vítrem, ale i extrémně zábavnou postavou. Akce parádní, humor povedený a k tomu spletitý příběh plný tikajících bomb. Prostě našlapaná podívaná, která mě málem ke konci ztratila, ale autoři věděli co dělají. Přesto se to lehce táhne a konec je trochu přepálený. Ovšem stojí to za to a takhle ryze zábavný film, jsem dlouho neviděl. Proč by se mělo brát vše tak moc vážně. 8/10! Více zde!
Edward
Edward
2 487 bodů
8
Nebýt přepáleného konce tak dám 10/10 ale takhle musím dát 8/10.
Barbarrossa698
Barbarrossa698
2 322 bodů
10
Parádní film plný akce
Evah
Evah
2 151 bodů
9
No páni, herci byli vážně úžasní, hodně jsme se nasmáli, ale vlastně děj je jedna velká šílenost. Takový typ filmu, kde by měl hrát Liam Neeson, protože vlak, honička, vraždění, to je přesně on. Rozuzlení zajímavé a rozhodně stojí za vidění, je to hodně akční, sice lidi tu přežívají zase až absurdní zranění, ale bez toho bychom se asi nudili, protože jsme zvyklí, že každý bez problémů zvládá spoustu ran do hlavy a u toho má spoustu síly se dál bránit.