39%
Dlouhá noc přežití
Lékař a jeho rodina jsou jako rukojimi držení ve svém vlastním domě zločinci na útěku, kteří vyžadují okamžitou lekařsku pomoc. (O2)

Recenze: Dlouhá noc přežití

Kinobox.cz
30%

Zhruba do půlky se ještě snaží držet nějaké elementární logiky, ale pak se opravdu odstrašujícím způsobem rozsype. Postavy se předhánějí ve špatných rozhodnutích, přičemž jde o jednu z těch vzácných souher, kdy opravdu nikdo nejedná tak, jak by aspoň trochu příčetní jedinec měl.

3.5
Na nové filmy Bruce Willise už se dívám snad jen ze setrvačnosti,nebo z nostalgie,protože o kvalitě už tady dávno není řeč. S každým novým filmem je jasný,že to bude hrůza,ale stejně si k němu nakonec cestu najdu. Survie the Night je další z řady céčkových akčńáku ve kterém si Bruce odehraje to svoje a vy po skončení filmu máte divnou pachuť v puse. Tentokrát se dá aspoň říct,že se Bruce trochu snažil a jeho výkon nebyl vyloženě směšný. Pokud však můžu doporučit,tak se tomuto filmu vyhněte obloukem.
29 851 bodů
4
Další z řady Bruceových béček posledních let. První třetina filmu vypadala nadějně a divil jsem se, že dostává snímek tolik "naloženo".. jenže zbytek už je opravdu žalostný. Svaž mě, rozvaž se, uteč, chyť mě, postřel mě, zachraň mě, uteč a zase znovu dokola.. past na diváka..špatná past na diváka.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 339 bodů
3
Zapřisáhl jsem se, že už si rozhodně nedám žádný nový film s Willisem, který bude režírovat Matt Eskandari. Jenže ve mě ještě pořád žije ten desetiletý kluk, který kdysi s otevřenou pusou koukal v televizi na Měsíční svit a od té chvíle potřeboval vidět všechno s tím šílencem, co tam hrál hlavní roli. Takže k Survive the Night. Nakonec jsme vlastně rád, že jsem vlastní předsevzetí porušil, protože zdaleka nejde o to nejhorší, co VODillis během poslední dekády natočil. V prvé řadě tady nemá pouhé cameo, ale plnohodnotnou roli, která se producíruje před kamerou dobrou polovinu stopáže. Herci navíc všeobecně nejsou špatní (rozhodně to nepůsobí jako slezina amatérských nadšenců), jen na Lydia Hull se film od filmu hůř kouká. Dokonce i Eskandriho musím pochválit, protože tentokrát něco konečně režíruje a chvílemi mu i slušně funguje napětí (čemuž pomáhá i fajn soundtrack). Bohužel je úplně mimo scénář. Zhruba do půlky se ještě snaží držet nějaké elementární logiky, ale pak se to opravdu odstrašujícím způsobem rozsype, postavy se začnou chovat úplně šíleně a s nadějí na slušný výsledek je konec. Ale dívat se na to bez újmy dá, o tom žádná. A to je po odpadovém Trauma Center přeci jen zlepšení.

Dodatečné informace

Původní název:
Survive the night (více)