Zabiják proti své vůli

67%

Komentáře a recenze 12

6
Radcliffe s přišroubovanýma bouchačkama na stopě Samaře "jsem tady ulítlejší než Harley Quinn" Weaving (která je v téhle poloze prostě zase boží). Akční scény dost fain - na to že nejde vysloveně o áčkovou produkci - takže Howden asi po pandemii může čekat laso. 6.5/10 s tím že vidět to před 20 rokama, tak s radostí nějaký ten bodík přihodím.
M3lios
M3lios
9 141 bodů
10
Guns Akimbo a.k.a. keď Zack Snyder prefikne Tarantina, do trojky si pozve Radcliffa a pri tom ich prichytí Waiti je úžasne zbesilá filmová komédia, ktorá ale ani náhodou nezasluhuje hodnotenie ktoré som jej udelil. A dôvod je jasný. Kvalitný film to nie je o tom bez kecov, ale to strašná prča. Efekty nepatria k tomu najlepšiemu, ale očividne je to zámer, herci hrajú naschvál ako sfajčení a celková zápletka i dej sa nedajú brať za nič vážneho. Za to film exceluje v energickom podaní a neustálej akcii. Skrátka je to tak trochu "moderne poňatý duchovný nástupca Wanted s Jamesom McAvoyom", plný vulgarity, násilia, sexuálnych a iných odporných narážok, snažiac sa vyprovokovať divákov ako to len ide, LSD farebnosti a Radcliffa v trenkách s prišpendlenými airsoftovými Coltami na oboch rukách. Skrátka asi ste už pochopili, že tento film absolútne serie na akúkoľvek výpovednú hodnotu, tak prečo mu to doprdele neoplatiť? :) Mne to sadlo viac než dobre...
blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
8
kdyby Ježíše ukřižovali spolu s AK-47, doteď by žil a pomstil se všem Římanům, a mohl mi dělat fotra..
kery-
kery-
3 671 bodů
6
Harry se rozhodl, že se bude raději věnovat malým bláznivým projektům, a ve společnosti Samary, která už měla přípravu z Mayhemu a Krvavé nevěsty, mu to dost sedí. Film sloužící čistě k zabití času nad jeho šíleností, a to se povedlo. Hodně nabušené 3 hvězdy.
sQelle
sQelle
2 814 bodů
8
Radcliffe je pro mě jedna velká záhada. Od naprosto hloupého studenta kouzelnické školy přes zrůdného tvora, kterému jen tak z ničeho nic narostou rohy nebo prdící mrtvolu použitelnou jako loď. Až po tenhle bizár, kde mu šílená skupinka lidí přišroubuje zbraně k rukám a postaví ho do zvrácené reality show. A ať je ten film jakýkoli, tak to kupodivu funguje. Akční scény, kdy kamera litá tam a zpátky a nahoru dolů mě nehorázně baví. Příběh klasika, ale barvy, zábavnost a nehraní si na vážný film zabírá skvěle, aspoň na mě.
Edward
Edward
2 487 bodů
7
7/10
Martrix
Martrix
2 449 bodů
6
Zábava nejen pro digismažky a ortodoxní klikače, ale překvapivě i pro mě, který nemá ani facebook. Vtipné na tom je, že je to i takové uflusnutí do vlastních řad...čumění na životy jiných, se totiž od čumění na zabíjení druhých, zase tak moc neliší. Místy poťouchlá hudba, nebo dobře zvolený song...It´s hammer time..., je stejnou měrou zvrhlé, jako zábavné. A těch zábavných momentů je v Akimbo dost na to, aby měl člověk chuť to dokoukat. Howden se moudře vyhnul klišé, takže za mě dobrý. Akce je navíc opravdu dynamická, zpomalováky, choreografie... . A účast Radcliffa, byla jednoznačně velké pozitivum. Jednohubka, ale o několik levelů lepší, než třeba The Courier 2019.
Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
6
Guns Akimbo do sebe kombinuje vystylizovanou akci Bekmambetovy akční jízdy Wanted a divoce ujeté tempo psycháren jako Zastav a nepřežiješ. Výsledkem je tak scénáristicky chaotická podívaná, která se neustále snaží vypadat tak strašně hustě, až to divákovi po čase začne být protivné. A to přitom tam je pár docela slušných nápadů a motivů - vůbec myšlenka připevnit týpkovi k rukou dvě bouchačky, které nemůže sundat, je docela dobrým filmovým materiálem, ovšem byl bych raději, kdyby se s ním zacházelo šetrněji. Stejně tak se film zabývá kritikou dnešních mileniálů, kteří jen tráví čas v komfortní zóně na sociálních sítích, nicméně zrovna takové téma bych raději viděl zpracované něčím vážnějším. Nebo aspoň konzistentnějším. Mně by vlastně ta přílišná ujetost nevadila, ostatně bylo tam pár zábavných a cool momentů, které byly povedené, ale štve mě, že film s divákem celou dobu surově třese a říká mu: ,,Čum! Čum, jak je to hustý, cywe!" Pokud to ale člověk překousne a promine filmu i ty scénáristické díry (třeba když v jedné scéně badass holčina hustě vystřílí všechny padouchy stylem, že i John Wick by se zastyděl, ale v pár dalších opakovaně není vůbec schopná se trefit do pomalého vystrašeného cíle v podobě hl. hrdiny), může ho ta ujetost bavit. Ale zase slyšet mluvit sprostě někdejšího představitele brýlatého kouzelníka bylo docela vtipný.
Dafson
Dafson
1 999 bodů
8
Harry Potter vzal do ruky místo hůlky kvér a je to celkem ujetá jízda.
naineko
naineko
1 542 bodů
9
Příznačná komiksová jízda s příchutí Tank Girl. O chlup slabší než Lo chiamavano Jeeg Robot a několik pater výš než trapnost jménem Deadpool. Nakrásné zrcadlo chrakteru společnosti, současného filmu a expozice všemožných třecích ploch. S dnes již obligátní, přesto zde notně vydařenou, postmoderní úlitbou odakozovaní na kde co. Vypiplaná kamera a střih.