Morbius

38%

Komentáře a recenze 42

Berik_
274 bodů
2
Zatím nejhorší snímek ze SpiderUnivers bez Spider-Mana. Morbius je generická nezajímavá postava. Milo jakoby záporná postava je nevyužitá. Scénář působí jako vygenerovaný počítačem. Efekty jsou stejně špatné jako logika scén a divného střihu že by neprošla ani ve starých filmech. Zpomalené záběry byly využity v absolutně nedůležitých momentech. Některé zajímavé nápady jako vztah hlavního dua film nezachrání. Samotná potitulková scéna film ještě zhoršila. Je tam pouze proto aby Sony co nejdříve udělalo Sinister six. Tenhle film je odpad moderních komiksových filmů. 2/10
Davidoos
Davidoos
162 bodů
5
It surely isn't good, and everybody with eyes can see that. But I wasn't bored. And that says something.
  • It wasn't boring
  • It was memorable
  • Cringe fun [guilty pleasure]
  • Acting
  • Visual
  • Some sort of references on other movies
  • Story
  • Script
mirek5184
126 bodů
6.5
Podle mého moc povedený film. Trochu něco jiného než jsem zvyklí vídat od marvelu, ale za mě poměrně dost povedené. Málem jsem na film nešel když jsem si přečetl recenze, ale přijde mi, že někteří lidé čekají od komiksové předlohy, dílo jako od Skekespeara. Takže závěrem mohu jen doporučit, příjemná oddychovka, která rozhodně ničím neurazí.
Lůk
62 bodů
4
Kouzelně špatné, až mě to bavilo😂
adora-belle
44 bodů
3.5
Když přijde úplně nová postava, měl by mít divák alespoň možnost si ji trochu osahat. Zjistit, co je to za člověka, dokud pouze člověkem je. Pochopit vztahy a emoce mezi hlavní postavou a vedlejšími. Není na to potřeba moc dlouho. Ale je to potřeba. Vzpomínáte na všechny Marvel superhrdiny, jací byli jako lidé? A jak objevovali a učili se ovládat své superschopnosti? Nebyla to vysloveně akce, ale nebyl to zbytečný hluchý prostor, žádná dějová vycpávka. A teď si představte, že nic z toho není. Že se s Tony Starkem setkáváte ve chvíli, kdy dokončuje svůj oblek. Že se se Stevem Rogersem setkáváte až ve chvíli, kdy leze do kapsle, aby se změnil. A o jejich původu tam proběhne tak cca minutová scéna. Že Tony zaklapne hledí a plynule hned napoprvé odletí. Že Peter Parker použije své pavoučí smysly a neřekne u toho ani ťuk. A to si stěžuju jen na začátek filmu, mohla bych pokračovat. Přijde mi, že si někdo řekl, že když je to Marvel a je tam Leto, tak to nejde pokazit a ejhle, ono to jde. Není to vysloveně na odchod z kina, ale kombinace uspěchaného začátku, nelogičnosti a pekelných klišé z toho všeho dělá film, který už nechci vidět znovu.
Dejf4
Dejf4
18 bodů
2
Kde jen začít? Opravdu strašné a směšné zároveň. Neuvěřitelně se to celé vleče. Příběh absolutně bez nápadu a myšlenky. Je to slepenec scén, kteří na sebe pořádně ani nenavazují. Hnusná digitální akce. Škoda slov a času. Zkrátka jen další zbytečný a nic neříkající superhrdinský film. 2/10
Ferri Infinity
Ferri Infinity
17 bodů
8
Za mne naprosto v pohodě film…oproti Venomovi je jeho origin dobře a srozumitelně udělanej a hlavně to má mnohem lepší vizuál i atmosféru než třeba Venom. Jediné, co bych vytkl je předvídatelnost a Vulture jinak za mne 75%
  • Vizuál, atmosféra
  • Vulture, málo krve, předvídatelnost