Stopa do minulosti

32%

Komentáře a recenze 8

47 083 bodů
1.5
Myslel jsem si,že Plán útěku 2 bylo jen šlápnutí vedle,ale Backtrace jasně ukázalo,že Sly ztrácí čich na dobré filmy. Miller je béčkový režisér a ještě se mu nepodařilo natočit pořádný film o kterém by se dalo vůbec bavit. Pomalu ale jistě se mu podařilo pohřbít Willise a teď si vyhlédl Slye. Doufám,že tímto filmem poučí a už do takového typu filmu nepůjde.(Plán útěku 3 už nějak přežijeme). Backtrace je tak hloupý a laciný film jak jen může být. Od debilního námětu,po ošklivou kameru až k amatérským hereckým výkonům a hloupým dialogům. Sly tady má naštěstí jen pár minut a jako jediný snese nějaké měřítko. Nepředvedl sice nic extra,ale stále to bylo o mílové kroky dál než ostatní výkony. Nejvíce mne pobavilo,že ve filmu byl skok 7 let a Sly i ve svém věku nezestárl ani o píď. Akce je jalová a a závěr tu celou šarádu jen podtrhl. Naprostá ztráta času a marně přemýšlím pro koho je film určený. Fandové starých akčňáku se filmu vysmějí a mlaďoši o něj nebudou jevit zájem. Těch pár procent dávám za Slye.
29 308 bodů
2.5
Tohle je opravdu velmi nepovedený film. Divím se, že do toho Sylvester Stallone šel. Ze zpracování a střihu bolí oči a hlava, příběh je obyčejný a snaha o vložku v podobě ztráty paměti působí komicky. Akční scény zavánějí céčkovým filmem a celkový dojem je zkrátka mizerný.
28 305 bodů
3
Jedno je stoprocentně jisté. Komu nepřišel na chuť snímek ´Plán útěku 2´, nepřijde na chuť ani tohle. Důvod? Především účast akční megahvězdy Sylvestra Stallona, od kterého se neustále očekává jen razantní akční rošambo. A toto je další snímek, kde se něčeho takového nikdo nedočká. V jádru psychologický film o starším přeživším zlodějíčkovi, který vlivem daných okolností ztratil paměť a tak z něj nelze dostat informaci, kde je ukryta ukradená ohromná peněžní suma. Nebo snad ano? Suma je to skutečně tak velká, že se najdou tací, kteří se to z něj dostat pokusí. Ale je tady ještě razantní komisař Sykes se svým týmem, který nemile zamíchá rozdanými kartami. Ano, v jádru psychologický film zcela bez hlavního hrdiny. A je to. Sylvester Stallone v roli komisaře Sykese si na lecjakou akční hvězdu stejně jako ve zmíněném snímku ´Plán útěku 2´ vůbec nehraje, což mnozí, jako obvykle, nepřenesou přes srdce a tak pudově film zásadně zatratí. Snímek však ale skutečně peckou není. Jako omšelý thriller svým námětem jakoby z dávných filmových let z oblasti studené války, kdy byly dějově prováděny pokusy pomoci drog z někoho vytáhnout informace, vypadl. Trpí však zbytečně komplikovaným dějem, což je až s podivem na to, o jak jednoduchý námět se jedná. V podstatě se dějově toho moc neděje, což dává sice všanc jednoduchosti a odpočinkovému diváckému soužití, ale čeho je moc, toho je příliš. Vše sice svým pozvolným vývojem vyvrcholí mohutnou přestřelkou, což kupodivu dává dojem o vizáž moderního westernu, ale když je v jádru věci nedostatek dramatického napětí a vůbec nějaké ucelené atmosféry, vše zapadne vniveč a následně na smetiště filmových dějin. Žánrově akcentovanému režisérovi Brianu A. Millerovi se tohle skutečně nepovedlo, ale na druhou stranu, těžko říci, jestli šlo se špatným scénářem a k tomu nízkým rozpočtem něco pořádného udělat. Sly do toho šel a budiž mu pochváleno. Nemůže mít přeci ve své filmografii jen samé filmové pecky. Takový Bruce Willis už má na kontě snímky s Brianem A. Millerem dva.
0
Omlouvám se Kobře 11..... teprve tohle je to pravé rádoby akční dno
Tom Hardy
Tom Hardy
8 339 bodů
1
Jeden by řekl, že po Plánu útěku 2 už nebude kam klesat, ale ta režijní partička, která své neumětelské pařáty v posledních letech obtočila okolo kariéry Bruce Willise (a jejich záběr se evidentně rozrůstá), pokaždé umí překvapit. Willis už byl asi málo, tak došlo na Stalloneho. Jistě, nelze céčkovým režisérům vyčítat to, že jim akční veteráni do filmů takhle lezou (bezpochyby nemají pistoli u hlavy, když podepisují kontrakty na "5 mega za 10 minut"). Ale proboha, kdo má zapotřebí točit podobné zhůvěřilosti? Backtrace už ani není ani to dno, tady někdo ještě hodně zapracoval lopatou. Režie nula, v celém filmu asi čtyři lokace, k tomu dvě auta a příběh, který by vystačil na 20 minut. Hotová smrtonosná past na fanoušky.
avenis
avenis
7 963 bodů
1
Tohle už snad ani není "béčko". To je prostě hrůza. Z kdysi hvězdného Sylvestera je podivná kreatura a jeho postava půsoví jako jedno velké cameo křížené s parodií sebe sama. Děj by nebyl zase tak špatný, ale musel by ho režijně uchopit někdo jiný a s jinými herci.