Výborný snímek. atmosféra poválečné Ameriky velmi slušně zpracovaná i když zde hrají současné filmové hvězdy. Mám tyto propletené příběhy moc rád a ďábel skvěle reprezentuje tento žánr. Akční psycho thriller, který má skoro dvě a půl hodiny, ale nemá téměř žádná hluchá místa a je tak zajímavý, že uteče, jako voda a řekl jsem si, jaká je škoda, že už skončil. Nic navíc, vše funguje skvěle.. 90%
Lidi sou parchanti... Tohle byly fakt drsny příběhy.. Skvělé herecké výkony i obsazení. Škoda, že díky covid-19 sem tento film nemohl zkouknout v kině...
Nových výrazných filmů je v kině jako šafránu, Netflixu ale aktuální situace nebrání v tom aby (alespoň prozatím) nadále chrlil své originální filmy, které se stihli realizovat ještě před pandemií. Tím nejnovějším je thriller Ďábel/Devil All The Time od režiséra Antonia Campose, který sepsal scénář se svým bratrem Paulem Camposem dle knihy Donalda Ray Pollocka a do hlavních rolích zvládl získat herce jako Tom Holland, Robert Pattinson, Sebastian Stan nebo Bill Skarsgård. Minimálně po herecké stránce tedy zajímavý projekt, bohužel se ale zároveň nedá říct, že by odpovědí byl parádní thriller s geniální atmosférou, který by měl vlastně zaujmout i víc než jen parádními hereckými výkony. I ty ale možná ve finále stačí. ´Ďábel má opravdu štěstí ve svém silném hereckém obsazení- Tom Holland dokazuje, že mu vážnější poloha nedělá problém a dokazuje, že rozhodně není zaškatulkován pouze jako Spider-Man. Hollandovi vážnější a drsnější charakter nedělá problém a jako protagonista je naprosto schopen celý film utáhnout. Výborný je i Bill Skarsgård, jehož charakter se po ukončení 2. světové války snaží vést normální život a stranit se násilí, své démony ale nezapře. i Skarsgård tak dokazuje, že nutně nemusí být do konce své herecké kariéry zaškatulkován pouze jako Pennywise a snad se podobných zajímavých rolí se zároveň větším prostorem bude v dohledné době dočkávat víc a víc. Herecky dokonalé trio doplňuje Robert Pattinson, který opět sází na to, že hraje komplexní a zajímavý charakter skrz velmi zajímavé herecké podání a především zajímavý a zvláštní akcent. I tady si tak obhajuje titul jednoho z nejzajímavějších herců současnosti, jehož herecký vývoj se rozhodně vyplatí sledovat a čím dál tím častěji se mu daří vystupovat ze stínu Edwarda Cullena. I zbytek hereckého obsazení je poté bravurně zvolen a je ve svých rolích minimálně vždy fajn- Je tu Sebastian Stan, který má šanci pochybovačům ukázat, že v sobě přece jen něco má, Riley Keough a Jason Clarke jako dvojice šílených sériových vrahů nebo také, Mia Wasikowska, Harry Melling či vycházející Eliza Scanlen, která se po seriálu Ostré předměty, Malých ženách a Než přijde léto čím dál tím více vybarvuje jako nenápadný zajímavý herecký objev, který by ještě mohl časem něco potencionálně velmi zajímavého předvést. No a krom herců je tu pak ten zbytek. Jako většinou platí, že jsem knižní předlohu nečetl, nějak ale sázím na to, že Pollock v knižní předloze zvládl každou postavu lépe rozpracovat a především je v knize větší šance se více dostat do jejich duší a pochopit jejich motivace. Ve filmovém zpracování je tohle o poznání těžší a především vlastně i dost vysoce nemožné. Máte tu zkorumpovaného policistu, dva sériové vrahy a zlé faráře. A to je vlastně veškerá jejich motivace- proč jsou zkorumpování? Prostě jsou. Proč zabíjejí? Prostě zabíjejí. Proč jsou ti faráři zlí? Prostě jsou. Jasně, rozkreslení postav není vždy povinností, zrovna v tomhle případě ale víceméně je, protože se tenhle film snaží především o to jít do nitra několika postavám. Jenomže krom protagonisty a jeho otce to vlastně téměř nejde. A je to škoda. Campos nemá problém s tím vystavět atmosféru, vyvolat nepříjemné pocity ve chvílích, kdy je to očividně záměr a především i víceméně dobře pracuje se svými zcela očividnými motivy. Jenomže poté dojde k závěru, který vlastně tak trochu kydá špatné světlo na vše předtím a především zde existuje nějaké dramaturgické rozhodnutí o tom, že má tento film vypravěče a bohužel je to ten případ kdy jeho start vyprávění spíše vyrušuje z děje. Ani kdovíjak vizuálně pěkný Ďábel není a nahrává tak komentářům o tom, že většina Netflix filmů vypadá tak trochu televizně. Není to Netflix originální film, který by svým vizuálním pojetím vynikal třeba jako Manželská historie nebo Roma a kdovíjak tak nestrhne ani po této stránce. Ďábel není tím filmem, který by v rámci Netflix tvorby vynikl a velmi pravděpodobně rychle upadne v zapomnění, protože krom velmi dobrých až naprosto famózních hereckých výkonů fakt kdovíjak zajímavý není. Pokud někdo čekal thriller roku tak se snad ještě více mýlit nemohl. Na to je totiž Ďábel až příliš nepřekvapivý, nezajímavý a dost možná jde paradoxně až příliš na jistotu. Po filmařské stránce rozhodně solidní řemeslo, chybí mu ale cokoliv co by z něj mohlo udělat něco víc a především film, který by si měl divák pamatovat byť jen den poté co ho viděl. Minimálně za kazatelského Pattinsona to ale vidět asi fakt stojí.....
Na tento film jsem se začal těšit po jeho traileru a taky poté co jsem si zjistil, kdo všechno se ve filmu objeví. A nedivím se hercům, že do tohoto projektu šli. Ďábel je zajímavý film, který má velmi hutnou atmosféru, znepokojivé momenty, parádní herce a jistou nepříjemnost, která je všudypřítomná. Knihu neznám a nečetl jsem ji, ale režisérovi Antonio Camposovi se podařilo vytvořit hutné drama. Campos se s tím popral velmi dobře, jediné co mu podraží nohy je obsah novely. Je vidět, že film je podle knihy, jelikož svou strukturou a vyprávěním připomíná knihu. To na co by byl v knize čas, se tady odehraje během pár minut. Nejvíce je to znát na práci s vedlejšími postavy, které působí trochu jako karikatury. Nechápejte mě zle. Campos dělá opravdu co může, ale má zde asi deset velkých postav, se kterými musí pracovat a vytvarovat je. A to se mu z mého pohledu nepovedlo, tak jak bych chtěl. A je to velká škoda, jelikož je vidět, že jsou ty postavy sami osobě dost zajímavé a dalo by se s nimi více pracovat, kdyby byl čas a prostor. Určitě má Campos ode mně palec nahoru za hlavní myšlenku filmu a její provedení. To jak je to prezentováno v některých scénách, je prostě paráda. Po herecké stránce je zde jedno zajímavé jméno vedle druhého. Tom Holland dostal hereckou výzvu a zvládl ji. Robert Pattinson je čím dál lepší herec a dělá mi obrovskou radost. Velmi mi udělala radost talentovaná Eliza Scanlen, která herecky roste. Bill Skarsgård je hodně super a krade si celý začátek pro sebe. I přes pomalejší tempo mě film nenudil a pořád se v něm něco děje a má spoustu výborně natočených momentů. Jen mi tam něco málo sedělo, abych si to naplno užil. Ďábel je povedený a zajímavý film a určitě se na něj podívejte, už jen kvůli té atmosféře a výborným hercům.
Pattison potrvzuje, že umí zahrát i lidi s normální barvou kůže... Jen by hodně pomohlo, kdyby se dějové linky sjednotili, či by se prostě jelo jen v té jedné - Holland, sestra a Pattison. Co se povedlo byla scéna v kostele, kdy se Holland přijde vyzpovídat ....Mezi slepými si i jednooký může připadat jako král - Nejlepší snímek roku 2020? 75%
Slušná řádka vidláků, mamrdů, náboženských fanatiků, vraždících monster, zkorumpovaných hajzlů a vůbec všech podivných lidí z Virginie udělala pro mě z tohoto filmu událost posledních týdnů. I přes dlouhou stopáž jsem se na rozdíl od verbala vůbec nenudila a film mi utekl i pro mě byl jak živá voda. Po spoustě sraček z Netflixu je tu konečně něco smysluplného co diváka potěší a dopřeje mu sqělý filmový zážitek. Výkon Toma Hollanda mě fuckt bavil, ale v jeho otci Billu Skarsgårdovi jsem prostě pořád viděla šíleného klauna z "IT". Za mě 85%
Ďábel je velmi zajímavý film a to i přesto, že se vymyká jakýmkoliv zavedeným konvencím přístupného filmu. Nemá hlavní zápletku, má spoustu postav a dělá s nimi krátký proces rychleji, než celá série Game of Thrones. I tak má scénář co nabídnout a to hlavně výtečně napsané charaktery, které konečně některým hercům dávají možnost ukázat svůj herecký rejstřík. Jen to je velmi nepříjemné koukání. Není to ani tak brutalitou, která se tu vyskytuje, ale spíš bezvýchodnou situací, do které se postavy dostávají a ze které zkrátka nemohou utéct. Jsem možná i trochu rád, že se tento počin dostal na Netflix, protože jsem měl tak možnost film pozastavit a všechno, co se zde dělo, řádně vstřebat. Ďábel je vskutku zajímavý film, který ale není moc divácký a se skoro 2 a půl hodinovou délkou a pomalým dějem může kde koho odradit. A ten zbytek ho buď bude milovat, nebo nenávidět. Jde možná o první pořádný krok k tomu, aby Netflix posunul kvalitu svých filmů na podobnou úroveň, jako má nyní seriály. Doufejme, že mu to vydrží.
Netflix zaplatil jména, která obsadil do koukatelného thrilleru z amerického severozápadu. Ten film by mi měl být symptický, protože mám rád tvrdý žánr, americký buranov, filmové násilí, Pattinsona i kompozici děje, který ze široka bere osudy svých postav a následně je protíná. Bohužel ten film je protkán průměrností, která je pro netflix typická. Scénář není tak oduševnělý, aby mi na postavách záleželo, či aby jednotlivé scény byly natolik strhující. Několikrát jsem si říkal, že v tomto bodě příběhu by dialog mohl stát za to a dát hercům větší šanci se předvést. I s toho průměru lze vypozorovat, že Hollan či Pattinson, jsou dobří herci. Určité prvky příběhu jsou zas naivní a nevěrohodné (zabijácký pár). Tvrzení o průměrnosti podporuje i fakt, že za celou dobu tvůrci nepředvedli nic extra z hlediska autorství. Divil All the Time působí velmi neautorsky, protože v něm člověk nevypozoruje žádný hravý střih, kreativní práci s kamerou, nic...
Tarantino bez humoru, nadsázky a popkulturních průpovídek. Funguje to nad očekávání dobře, i když jde o jeden z těch filmů, které si pravděpodobně už nikdy znovu nepustím. Pattinson se blíží pozici nejzajímavějšího herce mezi třicátníky.