71%

Komentáře a recenze 31

kery-
kery-
3 671 bodů
8
Jako věrný fanoušek Tarantina nemůžu hodnotit zle. Sbírka zajímavých životních příběhů s perfektním vyústěním ve formě duševní očisty. Tedy jen pro ty, kteří si to zaslouží. Některých postav je sice škoda, ale jejich smrt byla s ohledem na děj nutná, protože jinak by to nebylo tak "wow". Líbilo se mi to, a jsem rád, že jsem se k filmu konečně dostal.
VasaFlasa
VasaFlasa
2 827 bodů
7.5
Zlý časy v El Royale přináší dobré časy u tohoto filmu. Drew Goddard dodává snímku potřebnou atmosféru a Jeff Bridges svým charizma potřebné kouzlo. Film si podle mě na nic nehraje a dobrým tempem propojuje životní příběhy několika ubytovaných hostů. Určitě povedený počin!
Krupe
Krupe
2 279 bodů
8
Takový skoro Tarantino. Ze začátku se to strašně vleče, jsem si říkal. Nevím, jak tu stopáž dám. Ale po dvaceti minutách se to rozjelo a klidně bych tomu ještě nějakou minutu přidal, jak mi to uteklo. Paráda, herci odvedli dobrou práci, děj suprový, zvraty taky.
Miller
Miller
2 220 bodů
10
No, do kina jsem šel se značnou skepsí (nijak mě popis neoslovil), o to lepší mám z filmu dojem. No, přestože u filmů se moc nelekám, tak tady hned několikrát (aniž by to byl zasraný jumpscare, jak bývá jediná dnešní taktika filmařů). Herecké výkony, kinematografická i obsahová kvalita hodně vysoko. Bohužel, film asi nevejde ve známost.
Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
7.5
Jako kdybych koukal na něco od Coenů. To asi ten Bridges. Goddard mě čím dál víc přesvědčuje, že je opravdu vcelku talentovaný scénárista, vytvořil totiž zábavnou a poutavou podívanou, která si půjčuje prvky z filmografie zmíněných Coenů, Tarantina a dalších mistrů pera, ale zároveň je nikdy vyloženě nevykrádá, plus udržuje si vlastního originálního ducha. I přestože se některé rozvinuté linky zcela vytratí, plus některé sekvence byly opravdu zbytečně moc dlouhé, skvělá práce s postavami a gradujícím napětím to dobře kompenzuje. Ne snad, že by se to vyrovnalo takovému Fargu a Osmi hrozným, těm ta filmová konzistence držela pohromadě lépe, ale i tak slušná podívaná, byť ke konci poněkud odfláklá. Výborně zvládnuté intro však divákovi napoví, že se bude koukat na film, po jehož zhlédnutí pravděpodobně nebude mít pocit, že zbytečně ztratil čas.
TheSompeque
TheSompeque
1 554 bodů
6
LIDL pokus o Tarantina. Jsou tu retro songy, snahy o propracované dialogy, ale ve finále se ukázalo jedině to, že Tarantina napodobit zkrátka nejde.
brusvejn44
brusvejn44
1 005 bodů
6
SoundTrack výborný!!
ondrej-sladky
258 bodů
9
U tohohlr filmu je dosti očividné, že se režisér Goddard inspiroval u Tarantina. Skvěle napsaný scénář s dobře napsanými postavami. Styl jakým se ve filmu vypráví příběh mi strašně sedne. Film vám pomalu odkrývá příběhy všech postav a vše spěje k velkému finále. Film je velmi dobře natočený, všechny ty neonové barvy, déšť a celkové prostředí hotelu El Royale vypadá skvělě. Všechno podtrhává skvělý soundtrack (hlavně ve scéně, kde hraje písnička od Deep purple). Tenhle film mě velice mile překvapil