81%

Komentáře a recenze 49

Foltest
Foltest
1 304 bodů
8
Skvělý film, na kterém se navíc výrazně podílelo Česko. Velmi se mi líbí už celá myšlenka satiry nacistického režimu. Na Králíčkovi Jojo je ale povedená snad všechno. Komediální prvek funguje skvěle. Já se moc často nesměju, ale tady... jednoduše dokonalé. Například ovčáci mě úplně rozsekali. Interakce mezi Jojoem a židovkou jsou napsány skvěle, jejich vztah je uvěřitelný a prochází vývojem. Co mě ale naprosto dostalo, bylo, jak to nakonec bylo tragické. To jsem absolutně nečekal. Poprava i závěrečná bitva.... jesště jsem prostě neviděl, takhle smíchanou veselou, bizarní komedii s hrůznou tragédií. Nevím proč, ale mě to nadchlo a zanechalo to ve mně opravdu hluboké pocity. I poselství filmu o nástrahách osudu, lásce a naději je divákovi bravurně předáno a Králíček Jojo tak bude rozhodně jeden z filmů, na který se někdy velerád podívám znovu.
Michudy
Michudy
1 291 bodů
10
Příspěvek obsahuje spoiler!
majka02
majka02
1 222 bodů
10
Jojo je můj nejoblíbenější počin od Taiki Waititiho, zejména kvůli tomu, jak umí překvapit. Projekt se kvůli své barevnosti a počáteční infantilnosti jeví jako prostoduchá komedie, s postupem času se však vyvíjí v něco, co vás zasáhne u srdce. Vizuální stránka filmu je geniální, jak v rámci kulis a kostýmů, ale taktéž v rámci režie pokládající průběžné stopy k budoucímu vývoji. Ačkoliv se může mnohým zdát využitý humor dětinský, dle mého názoru je zde velmi funkční. Vypravěčem děje je přeci jen dítě a kontrast se seriózním koncem pak ještě více umocňuje prožitek z celého díla. Miluji ironii, s jakou se Taika jakožto polynéský žid ujal své role Vůdce. Dětští herci zrovna tak odvádí výborné výkony. Příběh je to hodně jednoduchý, ale pobaví a neurazí. Člověk se tak aspoň může více soustředit na skryté detaily a kvality. Tohle je ten typ filmů, kterých by se měl Waititi držet – jednoduché, kde může skloubit přirozený humor a drama.
Hoptimista
Hoptimista
800 bodů
10
Geniální věc. Za spolupráci na takovém filmu, byť malou, se rozhodně nemusíme jako Češi stydět. Po dlouhé době jsem se pořádně zasmál v kině. Takovéhle politické/totalitní satiry se asi nikdy nenabažím dosyta. Samozřejmě v dnešní době a s odstupem času na taková témata nahlížíme trochu jinak než když hýbou světem doopravdy, ale tak jako tak ve mně tahle nadlehčená atmosféra nacistického Německa vyvolala pocit radosti, smutku i lístosti. Spolu s The Death of Stalin rozhodně jedna z těch kvalitních záležitostí. 5/5.
Fron1x
Fron1x
766 bodů
10
Príbeh malého nacistického chlapca, ktorý chytí za srdce a pobaví.Film skvele balansuje medzi drámou,komédiou a vojnovým filmom. Taikov štýl humoru mi je veľmi blízky a jeho stvárnenie Adolfa je geniálne.Ako v nízkorozpočtovom filme tam je vidieť každá minutá koruna a nič mi tam nechýba len mi je ľúto že kvôli nízkemu záujmu ľudí som nestihol tento Waititiho počin podporiť v kine.Moje hodnotenie 8,5/10
gde
gde
648 bodů
8
Docela pěkné osvěžení, kombinace humoru a vážného tématu. Herci i zpracování je super. Vtipy dobré, vedlejší kontext je drsný. Celkově mě to překvapilo, nečekal jsem že to nakonec bude tak dobré. Na Oscara? Jo je to povedený a odšktne si to spousty kolonek proč ho i získal.
VonGogan
232 bodů
7.5
Vtipný film s drsným procitnutím
vaclav-pilnik
217 bodů
9.5
Za poslední rok jsem neviděl nic zábavnějšího. Sice je tam několik estetických chyb, ale ty nejsou nijak podstatné a možná mají svůj záměr. Jediné co bych řekl že mělo být lepší jsou scénky s imaginárním Hitlerem, tam jsou ty vtipy i všechno ostatní takové slabší. Humor, drama, tragedie jsou ve filmu šikovně zakomponované že si navzájem nepřekáží. Opravdu výborný film.
Tov1K
152 bodů
3
Vůbec mi to nesedlo. Asi prostě nejsem stvořen pro "mistra" humoru Taiku Waititiho. 3/10
snek2
snek2
93 bodů
8.5
Vydat a natočit tento film muselo dát velkou odvahu. Celou dobu se pohybuje na velmi tenkém ledě. Obzvlášť v této době to mohla být katastrofa. Přesto se jim to povedlo. Waititi se dobře chrání absurditou. Film je obecně dobře natočen, sehrán... Nemám skoro co vytknout, avšak mi přijde, že mohl být ještě lepší.