Komentáře a recenze 49

Gury
Gury
67 bodů
9
„Kéž by víc mladých hochů bylo tak slepě fanatických.“

Jsem zastáncem toho, že skvělý konec může trochu pozměnit váš názor na film jako celek. Možná ne úplně změnit, ale určitě zlepšit nebo snížit. Tohle se Králíčku musí nechat, konec byl nádherný. Teď už k hodnocení. Film jsem si moc užil. Byla to super jízda, ale celou dobu jsem čekal, až film něco provede po emoční stránce (ano, scéna u večeře byla hezká, ale celou době jsem čekal něco víc). Posledních 15-20 minut filmu to ovšem dělá. Králíček Jojo je film, který se může chlubit povedeným scénářem, jedinečnou režií Taiky Waititiho, skvělými výkony a taky poselstvím. Celkově film hodnotím kladně a v téhle době kdy vznikají pouze remaky nebo filmy bez hlubší myšlenky, je Králíček Jojo pěkně obzvlášťnění.
Vall.I
Vall.I
52 bodů
8
Ukázka až děsivé propagandy nacismu, ale o to příjemnější je poté prozření Joja, když jeho matka začne ukrývat v jejich domě mladou židovskou dívku. Výborné skloubení dramatu a komedie se skvělým hereckým obsazením.
karolina-vorlova
36 bodů
9
Páni, tak tohle jsem nečekala. Před samotným zhlédnutím jsem si nic nezjišťovala a vlastně jsem ani neznala jiné dílo z Waititiho dílny, ale tohle mě opravdu vzalo! Je to sladký, satirický, milý, vážný, komický, smutný, úsměvný, uvolněný, dojemný, dětský i dospělý. První polovinu jsem se opravdu smála bavila a v druhé skoro plakala - Waititi odvedl opravdu skvělou práci. Fandíme malému chlapci, který ve velmi těžké době zjišťuje realitu poněkud 'podivným' způsobem. Udělat si legraci z něčeho tak vážného tím správným způsobem dokáže jen málokdo (Tarantinovi Pancharti jsou další skvělou výjimkou...)
petr-stuna
9 bodů
10