69%

Komentáře a recenze 45

blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
6
No, i to broukání už odešlo.. a je to v jumindži, nebo spíš v kundě. Skála a banda senilních protéz, vesnických košťat, černých trakařů, tlustých jelit, šikmookých transvestitů a mluvicích pegasů, si zas udělalo vejlet do.. kurva, tady nemůžu říct džungli. Spíš v zimním Tyrolsku. Ono se to dalo čekat, že dvojka (v tomhle případě trojka), bude o poznání horší. V obsazení Denny Devita a Dannyho Glovera mohla být známka kvality. Obě dvě staré vojny miluju ze svého černého srdce nejvíc. Tady byly otřesný... dejme tomu, že do té první hodiny to bylo celkem záživný, a klidně řekneme i napínavý, hlavně při mostech.. jen později, jak si prohodili svý avatary, tak to zas byla nuda. Na jedničku to nemá v žádným případě, mělo to znaménka, že to dokonce bude i lepší, ale víme jak to nakonec dopadlo. Stejně jsem nedával moc na konci pozor, takže radši to ještě nechám na průměru, ale jen proto, že jsem hodnej strejda Kocúr. Konec nám předpověděl, že možná nás bude čekat i trojka.. pokud mě slyšíš Bože, Alláhu, Buddho nebo létající špagetové monstrum, tak nedopusť, ať se to tak stane! Jinak, odpad bude brzy připravený..
kery-
kery-
3 671 bodů
2
Nedokážu pochopit v co se proměnilo tohle pokračování, na kterém se jen tak mimochodem podíleli ti samí lidi. Kvalita šla strmě dolu, dobré hlášky nahradil jeden trapas za druhým (humor založený na důchodcích je totiž úplně stejný odpad, jako černošské komedie) a čas, který v jedničce upaloval o 106, se tady vleče jako ten nejhorší bad trip na LSD. Vydržel jsem to 40 minut a dál to prostě sledovat nechci - 4. pokus už nebude.
kknk2
kknk2
2 949 bodů
7
Další úroveň Jumanji přináší řadu novinek, akční scény i zajímavé charaktery, do nichž se převtělí i dva dědulové, kteří jsou hlavním zdrojem vtipných momentů. Na kvalitní humor to stále však nestačí. Oproti předchozímu dílu chudší zápletka. Koukatelná komedie.
VasaFlasa
VasaFlasa
2 827 bodů
8
Původní Jumanji z roku 1995 se mě v té době velmi líbilo a tak jsem viděl za Jumanji: Vítejte v džungli! jen vykrádačku a zbytečný film. Ovšem toto nové pojetí mě mile překvapilo a musím uznat, že se povedlo. Další pokračování Jumanji: Další level pokračuje ve stejném tempu a hlavně se stejným stylem humoru. Tento díl mě opět pobavil a nevadilo mě, že vidím to, co v předchozím díle, protože to i podruhé fungovalo a rozesmálo.
Blackhand47XD
Blackhand47XD
2 502 bodů
7.5
Dva roky starý reboot Jumanji mne příjemně překvapil, ale už od počátku jsem tušil, že pokud vyjde pokračování, bude to už jen klasická ždímačka peněz. A tak se i stalo. Další level je opravdu tradičním sequelem, kdy je všechno větší, monumentálnější apod., ale na druhou stranu přivádí k dokonalosti i pár prvků z minula. Například využití dědoušů bylo perfektní a odkazy na buchtu taktéž, ale jinak tu nemáte nic, co by neměla jednička. Jednotlivé postavy stále představují jisté stereotypy, postavy umírají v těch nejstupidnějších momentech a na konec tu máme i Deus Ex Machinu. Pořád jde o fajn oddechovku a vcelku zábavnou podívanou, ale tentokrát si to ty čtyři hvězdy drží jenom zuby nehty. 75%
Edward
Edward
2 481 bodů
7
7/10
tomlery
tomlery
2 141 bodů
9
Druhý díl je slabší než první, ale musím říct, že jsem se také neskutečně bavil. Samozřejmě u prvního dílu jsem doslova bouchal smíchy, zatímco u tohoto druhého dílu jsem se smál méně. Ovšem jako relax při večeru v době karantény tento film bodl. Dle traileru jsem byl zvědavý, jak dopadne zápletka ohledně výměny rolí během filmu, ale nakonec to bylo velmi dobře vymyšlené. Samozřejmě nyní očekávám třetí díl, když konec je takový, jaký je.
Kuca25
2 132 bodů
8
První, respektivě druhý, díl měl těžkou úlohu aby dokázal navázat na originál z roku 95 a přitom neudělat vyloženě remake. Tenkrát se to povedlo na výbornou. Zmodernizovali jumanji a naservírovali nám čtverici/pětici dobrých herců. Další pokračování to mělo ještě těžší. Jumanji z roku 2017 příběh hezky zakončilo a určitě by se nikdo nezlobil kdyby žádné další pokračování ani nebylo. Ale podle tržeb a ohlasů bylo jasné že zkrátka přijde. Kam se měl příběh dál posouvat, nebylo moc možností, jenomže tvůrci to zvládli i když někdy to trochu pokulhávalo. Podle traileru jsme již viděli že do těl se převtělí dědové a toho jsem se nejvíce obával. Nepřišlo mi na tom nic vtipného nemám rád když se lidé převtělují. Jenomže stejně jako tomu bylo u předchozího dílu i zde musím konstatovat že převtělení dědů do mladých těl bylo super. Jenomže s těmi postavami to trochu přehnali. Moc nechápu proč přidávali další avatary, ano je jasné že potřebovali využít všechny staré známé plus nově příchozí, ale tohle jim moc nevyšlo. Awkwafina mi strašně neseděla jako herečka vůbec a kůň jako postava? Jako vážně? Koho to napadlo? Jako vtip dobrý, ale to jak to s ním dopadlo to byl podle mě největší bullshit. Takže tímhle to v celku zabili. Ale na druhou stranu mi přišlo že zde bylo více akce, což v kině bylo příjemné a vztah mezi starými pány byl taky suprový. Co se mi také líbilo byl hudební doprovod, chvíli jsem se cítil jako bych koukal na nějaký suprový dobrodružný film ve stylu indiana jonese. Takže na závěr tomu dám 4 hvězdičky i když to možná později změním na méně, ale teď to hodnotím tak že na jedničku to nemělo, ale zase o tolik to nekleslo.
alfamovies
alfamovies
1 893 bodů
6
Měl jsem to čekat už podle upoutávek. Za mě, docela zklamání. Myslím, že mluvím za všechny. Ve filmu chybí spousta důležitých věcí, kvůli kterým si fanoušci oblíbili "jedničku". Za prvé, chybí vtipy. Za celý film jsem se zasmál jen jednou. To je oproti jedničce obrovský rozdíl. V prvním díle se smějete od začátku do konce, ale tady jen na začátku. Z druhé, chemie mezi hlavními hrdiny nefunguje tak, jako v jedničce. Je to dost podobné, ale už to nefunguje. Snad se jim "trojka" vydaří lépe. Za mě 60%.
Nevka
Nevka
1 503 bodů
6
Ale jo. Nové Jumanji si celkem slušně vykračuje cestičkou minulého dílu a snaží se o jeho výrazný upgrade. Dočkáme se tak dalších "hratelných" postav a při pohledu na jména jako De Vito/Glover i více stařeckého humoru. Nejde o žádné předsudky, ale právě na stereo-typizaci důchodců stojí hlavně v první polovině filmu velká část hlášek. Časem se to ale začne trochu zajídat a připomínat nedávné vizitky Malého ve Vlastnících, čímž film v očích diváka trochu poklesne. Co ale oceňuji je změna lokací a snaha o zvýraznění "herního příběhu". Jasně. Na úkor toho se sice více kecá než mlátí a utíká, ale já osobně jsem s tím problém neměl - stejně jako s kritizovaným finále, které je sice digi-fest, ale je docela fajn. Highlightem filmu je pak minimálně pro mě stále Karen Gillan. Ať už v ní vidíte "little Amelii Pond", nebo sexbombu prohánějící se po různorodých lokacích nakopávaje při tom prdele NPCčkám, pokaždé vás učaruje. The Next Level si tak v herní části krade jednoznačně pro sebe a já doufám, že v budoucnosti Hollywoodu sehraje ještě významnou roli. Oproti jedničce zamrzí fanoušky her a krutosti reálného života, že se více neřeší definitivní smrt. Protože takřka od půlky příběhové části už mají prakticky všechny postavy jen jeden život a přitom vypadají celkem v pohodě. I když je nakonec všeho více, nejedná se zdaleka o tak plynulou jízdu jako minule. K trojce přistupuji docela skepticky, ale i tak můžete spoléhat na to, že se v kině dobře pobavíte.