73%

Komentáře a recenze 28

Foltest
Foltest
1 304 bodů
6
Hned na začátek musím říct, že Sicario 2: Soldado rozhodně nedosahuje kvalit svého předchůdce. Ano, sice se zase podařilo skvěle vystihnout atmosféru hranice, a právě i v atmosféře celého filmu tkví jeho největší přednost, přesto mi ale vadila jedna věc, a tou byl děj. Hlavní postavy totiž změkly. To, že se nakonec Alejandro rozhodl zachránit unesené děvče, bylo tak strasšně proti tomu, jak ho vykreslil první díl. Raději bych byl, kdyby to všechno zůstalo tvrdé, syrové, realistické. Takto divák dostal pohádku, kteoru nečekal a ani, myslím, nechtěl. Přesto jsem však tři hvězdy dal, a to za atmosféru a za jako vždy skvělou akci, která se naštěstí žádného přikrášlování nedostala a člověk tak opět dostal precizně vbudovaný příběh, jenž stojí za to zhlédnout.
salisbury
salisbury
1 101 bodů
8
První pokračování Sicaria dostalo nový háv v podobě režiséra Stefana Sollima, který se prodral na výsluní výtečným snímkem Suburra. V Sicariu Del Toro neztrácí s Brolinem na charismatu a jejich herecká účast je hodna uznání. Film má plno silných momentů, které jsou obdivuhodně dechberoucí s propulsovaným hutným zvukem deroucí se z pevně ukotvených repráků, ale bohužel střípkem úrazu je scénáristova listina, která občas zaskřípe zuby a srazí snímku královský hřebínek. Soldado i přesto neztrácí na atraktivitě a pokud mu občas nějaký ten renonc odpustíme, tak ve výsledku můžeme být více než nadprůměrně spokojeni.
tedoun
tedoun
923 bodů
8.5
Chtěl jsem napsat víc ale začátek jsem neviděl neboť nás pustili, pozdě do kina ale i tak moc děkují za pozvánku. Tento film je zkrátka pohled na vládu Trumpa v bojí proti migrantům z Mexika. Je to depresivní film (i hudba je depresivní) ale zároveň i napínavý připomínající dnešní svět, svět uprchlíku a gangu. Zkrátka je to western 21 století.
ErzikK
ErzikK
58 bodů
7.5
Příběh jedničky šlapal na jedničku, geniální filmařina z něj k tomu udělala opravdu neopakovatelnou podívanou, a to bohužel doslova, protože dvojka je prostě slabší. Příběh není ani na tu dvojku, ale spíš čtverku, zpracování je stále dost kvalitní, ale nepřináší nic nového a snaha opakovat je zde spíše násilná. Události v jedničce mě šokovali, nebyli mi po chuti, ale akceptoval jsem je bez jediné námitky, zde ovšem namítám mnoho... I tak jsem ale docela spokojený a třetí pokračování uvidím rád.
tomas-balek
54 bodů
8
Musím říct, že po prvním díle jsem byl celkem zvědav, zda se mu pokračování dokáže vyrovnat a byl jsem mile překvapen. Prostředí kartelů v Mexiku, přestřelky a hlavní " sicario " Benicio Del Toro, ale i skvělý Josh Brolin opět ukázali, že se do těhle chlapských filmů hodí a dokáží diváka udržet 122min zírat na obrazovku, kde se stále něco děje a tak si ani nevšimnete, jak rychle to uteklo. Dávám 80% a těším se na další pokračování.