Raubíř Ralf a internet

74%

Komentáře a recenze 30

47 088 bodů
8
Trvalo to sice pár dlouhých let,ale Ralf se vrátil a navíc v plné síle. Animace je opět kouzelná a k tomu přibyla i obrovská spousta Easter eggů. Internet otevřel tvůrcům vrátka do obřího světa a oni toho do posledního kousku využili. Dlouho jsem se u animáku tak nezasmál a hlavně nepobavil. Nějaké to klišé jsem schopen odpustit,protože je Ralf ultra sympaťák. Spokojenost.
29 761 bodů
6
Zajímavý animák hlavně pro "pařany".. spoileruje několik známých her a uvádí je do novodobého hávu pro dnešního..zejména mladého diváka zajímavého. Za mě je to ale po příběhové stránce obyčejný průměr. Nechybí klasické přátelské drama s happyandem.. solidně rozjetý kousek zapadnul do šedého průměru.. celkově u mě za 60%
8
Napodruhé už za 4. Jedničcce se to dějově asi nevyrovná, tohle pokračování ale boduje hlavně těmi skrytými fórky a tunou nápadů (princezny, závod v masakrech!). Boží potitulková scénka.
7.5
Co na tom, že jde v podstatě o obří product placement disneyovské značky, když příběh tak drží pohromadě a vyjma závěru neupadá k povrchním dílčím hrátkám s nevyčerpatelně plodným prostředím. Mohlo se z toho asi vytřískat ještě více internetových domén a je škoda, že závěr se sníží od dalšího objevování světa a jeho možností k morálním klišé, ale velká část filmu právě možnosti alternativní reality, kam se dnes lidé dobrovolně uchylují, seznamují se, nakupují i vydělávají peníze, skvěle a nápaditě využívá - a nezapomíná přitom budovat dobrý příběh, který hrdiny k putování novým neznámým vesmírem srozumitelně motivuje. Navíc se dočkáme i velmi zábavné automobilové honičky v prostředí jak z GTA a vše zpříjemňuje jako vždy vynikající dabing Johna C. Reillyho...
10
Před 6 lety dorazil animák Raubíř Ralf- nenápadný animáček, který svojí videoherní tématikou lehce strčil do kapsy všechny videoherní adaptace, nostalgicky připomínal doby plošinových her a dokázal představit zajímavé postavy, které si divák velice snadno oblíbil a fandil jim. Jednička Raubíře Ralfa přitom ukázala, že tam je potenciál na několik dalších filmů a proto po 6 letech opravdu dorazilo pokračování, které se ale vydává trochu jiným směrem. Ne, o plošinovky úplně nepřijdeme, Raubíř Ralf a Vanilopka ale tentokrát kroky osudu zavedou na internet- a stejně jako si v jedničce Phil Johnson a Richard Moore vyhráli s plošinovkami si ve dvojce vyhráli právě s internetem. Na rovinu řeknu fakt, že je Raubíř Ralf a internet skvělé pokračování avšak velice těžko půjde srovnat zda je lepší jednička nebo dvojka. Jednička má do jisté míry komorní příběh, zatím co dvojka je o trochu monstróznější. Sluší se podotknout fakt, že trailery téměř vůbec neprozradili hlavní děj a především myšlenku. Myšlenka je nejdůležitější část každého filmu a myšlenka Raubíře Ralfa 2 spočívá v tom, že někdy je třeba nechat lidi jít svojí cestou. A neznamená to, že nás budou mít méně rádi a nebo, že o ně přijdeme.Jen je to krok dopředu a máme potom o tu větší radost, když se s přáteli vidíme po dlouhé době.. Všechno je v pohybu, svět se mění a my s ním a my nesmíme zůstat jednom místě. Skvělý je na tom fakt, že i když se pár postav nezachová úplně správně a způsobí velké následky tak je to u těchto postav chování pochopitelné a nikoho nezačnete hned nenávidět ale naopak si řeknete, že byste se možná tak zachovali také ve stejné situaci. Možná se někomu bude zdát, že je film jednou obří reklamou na studio Walt Disney Studios a další známé giganty jako Google, E-Bay, Youtube atd, rozhodně ale zdání klame a i když pochopím, že někomu přijde všechny ty odkazy možná ve finále až příliš přes čáru, celá sekvence na webovkách O můj Disney je jeden velkej orgáč pro fanoušky nejen původních Disneyovek, ale také třeba novějších animáků, Marvelovek či Star Wars. Sorry jako, ale když vám na plátně začne hrát Imperial March, nejde to vzít zlehka. Dá se jistě polemizovat nad tím, že se objeví až příliš nových postav, které ve finále nedostanou příliš prostoru a ani několik postav z původního filmu ten správný prostor nedostane, mám ale pocit, že jádrem příběhu jsou pořád především Ralf a Vanilopka a i když zamrzí, že Felix, Calhounová nebo Zangief nedostali více prostoru, i těch pár scén s nimi ale fungují a možná by příiš prostoru pro ně vleklo linku hlavních dvou postav. Animací se jinak samosebou nedá nic vytknout, několikrát jsem si říkal to muselo dát kurevsky velkou práci nebo divím se, že měl někdo nervy se s tím tolik srát. Ten film prostě nádherně vypadá a kdybych zapomněl, že v tomto roce vznikli ještě Úžasňákovi 2 nebo Spider-Man: Paralelní světy řekl bych si, že je to nejlepší animák roku a přál bych mu Oscara. Takhle jen patří do TOP 3 animovaných filmů roku, což ale taky není úplně špatná vizitka. Kdyby mi bylo 5 let, asi bych z toho měl ještě hodně dlouhou dobu neskutečnej orgáč. Takhle jenom musím říct, že prostě dorazila další animovaná pecka, důstojné pokračování prvního filmu a snad i důstojné zakončení série. Ne, že bych si trojku (na konzolích?) rád nedal, závěr dvojky mi ale opravdu přijde jako uspokojivé zakončení (uspokojivější než u jedničky) a mám pocit, že trojka by finále dvojky překonávala jen těžko. Prostě paráda! Do TOP 10 se mi sice nedostal, ale rozhodně je to jeden z nejlepších filmů roku a to taky ve finále není špatná vizitka PS: Potitulková scéna je ten největší možný trolling z ranku potitulkové scény Spider-Man: Homecoming. Viděno v kině: 2x
9 025 bodů
7
Přes neduhy způsobené převážně vysokou laťkou, kterou nastavil první díl, jsem se nakonec dobře bavil a dokázal jsem se překousnout i přes zbytečně delší stopáž, která může u někoho způsobit nudu. Jenže prostřední pasáž jede jak má a vyrovnává kvality dílu prvního, včetně bombardováním easter eggů jak o život, jen ke konci film trošičku ztratí dech, ale nahradí to fantastickým finálem, jako v prvním díle. Proto s dalším dílem nemám sebemenší problém a rozhodně bych neřekl, že by tento díl prvnímu dělal ostudu.
Milandob
Milandob
8 900 bodů
6
skoro dve hodinu je zabijacka dlzka a to plati dvojnasobne pre animovany film, ktory sa dejovo musi prisposobavat mladsim divakom. par slusnych vtipov (ala emoji movie ale v porovnani s nim vam nieje trapno), ale podobna rutina ako prvy ralph...
Toren
Toren
5 155 bodů
8
7/10. Pokračování, které možná nemá tak silný tah na branku, ale vynahrazuje to nepřebernou porcí nápadů a fórů. Více: https://www.youtube.com/watch?v=RFtHe_mZolM
blazma
blazma
4 928 bodů
6
Jsem zklamanej, první díl byl vynikající a originální. Tady i po přidání nové zápletky což je internet, se i přesto nepovedlo mě zaujmout. Zkrátka nic z příběhu a zápletky mě nezaujalo. Jediné co si zasloužilo tři hvězdy, byli všechny pohádkové princezny pohromadě.