59%

Komentáře a recenze 40

VasaFlasa
VasaFlasa
2 827 bodů
2
Smrtelné stroje je vyloženě film o efektech pro teenagerskou cílovou skupinu. Hodně slabý scénář a stejně jako jako v Hunger games nebo Labyrintu sledujeme děti, jak mění zkaženou společnost k lepšímu, což je pro staršího diváka neskutečná nuda. Pochybuji, že v tomto případě dojde na pokračování.
Blackhand47XD
Blackhand47XD
2 502 bodů
5
Kdyby mi někdy někdo řekl, že tvoří příběh o městech na kolech, které bojují o zdroje, asi bych se mu vysmál, jelikož je to opravdu otřesný nápad. Nevím jak je na tom kvalitativně kniha, ale film je opravdu klišoidní nudou v trapných kulisách. Chvíli to působí jako Mad Max, chvíli jako Terminátor a ve finále pak zase jako Star Wars. Inu je to prostě směska všeho možného. Nahoře film drží možná tak počítačové efekty a Hugo Weaving se Stephenem Langem, jinak je to hloupý a předvídatelný snímek. A jestli chtěli tvůrci takhle rozjet novou frančízu typu Hunger Games nebo Labyrint, mají smůlu, lidi jsou takových ptákovin už přežraní a chtějí něco nového. 50%
Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
6
Klišé na klišé a né tak dobře zvládnutá knižní adaptace. Nevyužitý Weaving jako záporák, nikam nevedoucí dějové linie (nebo minimálně neuspokojivě či zbytečně zakončené) a zmatený střih s digitálnem, které je čas od času velmi zřetelně do oka bijící. Fiktivní svět je zajímavý, škoda že už se do něj ve filmové podobě spíše nepodíváme. 6/10
naineko
naineko
1 538 bodů
2
Fakt špatný úlet Nudné, předvídatelné, nedotažené, vizuální cosi. Scénář špatný, jednotlivé scény jen pro efekt, hudba poslátaná od Terminátora po Mad Maxe, flashbacky otravné, patos nepřekonatelný. V podstatě ztráta času.
padre
padre
1 288 bodů
6
Koukatelná fantasy/sci-fi/pohádka v neokoukanym prostředí. Ano scenáristicky občas zadrhává jak nepromazanej motor (haha). Ústřední herecké duo mohlo být charismatičtější a už mi není 15 abych se s ním dokázal ztotožnit, přesto jsem si ty 2 hodiny v Imaxu užil. Kdo šel na young adult a čekal něco ve stylu Mad Maxe, tak je blázen. Jo a díky za jasnej konec, další ságu co se možná ani nepovede ukončit svět nepotřebuje. Spokojenejch 3 a pul*
Ronan369
Ronan369
804 bodů
6
Veľmi priemerný snímok jediné čo je tu obdivuhodné je ako vždy vizuál, akcia nie je moc vydarená viacej je jej iba na začiatku a na konci. Divákovi sa tu snažia naservírovať nejakú tajuplnosť (áno myslím toho robota), ktorá tu absolútne nefunguje. Hudba je priam až zdrvujúco jednotvárna. Prakticky celé jadro filmu vykecávajú, občasne prerušené akčnejšou scénou. Zážitok (ak nejaký je) rýchlo vyprchá a to robí z neho priemerný snímok.
sugi
752 bodů
7
... co se týká triků je film výborný , ale ten děj ... ten tak trochu - hodně skřípe ...
mirakom
mirakom
282 bodů
9
Vizuální masterpiece, nádherné záběry, neuvěřitelně promakané a detailní kulisy, vymazlené efekty, hravě a puntičkářsky natočený film, kde se v průběhu filmu na nic nezapomíná a vše perfektně sedí podobně jako v Cameronových Avatarech. Nepřestávající akční scény, které jsou zábavné a velice nápadité. Vypada to jako mix steampunkového Mad Maxu, Hvězdných válek a Terminátora. Všechny hlavní postavy mi přišli dostatečně popsané a není potřeba je nějak detailněji popisovat, jak tady píšou ostatní, zbytečně by to ztrácelo tempo. Shrike (Stephen Lang) byl parádní a zbylý casting se mi také líbil. Historie šedesátiminutové války mi také přišla popsána dostatečně a nebylo potřeba film natahovat o nepodstatné detaily. Extrémně nedoceněný snímek. || Režie: 10/10 | Scénář: 10/10 | Hudba: 9/10 | Kamera&Střih: 10/10 | Art: 10/10 | VFX: 10/10 | Masky&Kostýmy&Kulisy: 10/10 | Obsazení: 8/10 | Akce: 10/10 | Napětí: 9/10 | Romance: 7/10 | Humor: 7/10 || Celkem: 91,66 % ~ 9/10 || Netflix | Theatrical Cut: 128 min | 2Dtit | FullHD | 5.1 || ČSFD: mirakom
  • Vizuál
  • Kulisy
  • Efekty
  • Na nic se nezapomíná
  • Akce
  • Extrémně nedoceněný snímek
Memento
175 bodů
9
Knihy miluji, takže na tento počin jsem se neskutečně těšila. Ale i já souhlasím, že odstoupení Petera Jacksona z režisérského postu filmu trochu uškodilo. I tak filmu lichotí silné charaktery. Hester mě upoutala a Hugo Weaving byl jen třešničkou na dortu.
lukas-gajdos
168 bodů
5
Smrtelne stroje nenabidnou nic originalniho, zazivnyho a vlastne, cele je to jedna velka nuda. Libi se mi koncept pohyblivych mest, ktere si autor vymyslel, ale zbytek stoji za velkou Belu.Hlavni Postavy jsou charakterove nezajimave,a je vam vlastne uplne jedno, jestli umrou ci nikoliv. Tenhle film nepatei do kina ale spise jako sobotni nuda do televize