71%

Komentáře a recenze 34

marie-kolarova
marie-kolarova
2 829 bodů
7
Záchvaty starosvětských manýrů v Silicon Valley. Je to stejně praštěné jako Laird sám. Psychologii nemá zrovna propracovanou. Neměl tátu a tak si na nic nebere ohled. Na druhé straně je nekonečně ohleduplný, ale musí to schovat pod masku naprostého suveréna. To, co by v seriózním filmu nikdy nefungovalo, komedie unese. Pokud je vyvážená přiměřeným polidštěním všech aktérů a jejich vzájemným jiskřením. Laird, i přes svou extravaganci si dokáže najít s rodinkou styčné body. A dceruška nakonec poslechne i tatínkovy dobré rady. Typicky vánoční film
Kuca25
2 132 bodů
6
Popravdě docela zklamání. Slyšel jsem že je to vtipný film a že si ho mám pustit. Tak se stalo a moc vtipné to tedy není. Nemám moc rád sprostou mluvu. Je vtipné když je sprosté slovo správně použité. Dobrý příklad jsou pelíšky. Ale tady se mluví sprostě furt a vůbec to není vtipné. Řekl bych že film táhne nahoru herecké výkony. Mám rád Jamese Franca ale nejvtipnější byl Key v roli sluhy Lairda. Pár vtipných scén tam bylo, ale zdaleka ne tolik abych se o filmu dala bavit jako vtipném.
Arnarmo
Arnarmo
1 720 bodů
6.5
Ulítlejší a vulgárnější verze Fotr je lotr, což jako komedie může fungovat, ale neodliší se od ostatních. Místy ohrané vtipy, předvídatelné kroky postav a celkem i nuda. Proč je to tak dlouhé? Ale přiznávám, že místy jsem se zasmál (záchod, párty ...). Nic, co by mi utkvělo v hlavě.
Punisher
Punisher
847 bodů
7.5
James
  • Franco
Sheemas
Sheemas
737 bodů
7
Komedie, ve které se snad ani jedna věta neobejde bez sprostého slova... a ono to nakonec i funguje. Velmi příjemná komedie se skvělým obsazením, J. Franco a Br. Cranston se skvěle doplňují a opravdu to mezi nimi ,,jiskří" a hlavně, jde vidět že je to baví. Film na konci ztrácí na humoru, víc se mluví, ono se tak celkově hodně mluví, někdy bohužel. Příběh je v mnoha ohledech velmi předvídatelný a konec, je prostě takový typický americký, dcera poslechne a všichni jsou šťastní. Ale I tak je to velmi slušná komedie, která jednoznačně stojí za to, pobaví a pár scén je opravdu skvělých (scéna na záchodě či parkour se slepicí). Ať už má tento film občas nějaké slabší momenty, je to nakonec skvělá oddechovka.
javor6
javor6
530 bodů
8
Pohodová komedie především díky Francovi a Cranstonovi...
ROVY
ROVY
503 bodů
10
Hodně jsem se nasmál doporučuji dobří herci a klasická zápletka kdy otec brání svoji dceru před nápadníkem ale je to fakt sranda ..
Lady Di
Lady Di
369 bodů
8.5
Film byl zábavný. Vtipný byl také systém, který nemá daleko k umělé inteligenci. Ačkoliv to vypadalo jako, že někdo stojí za kamerou a mluví osobně. Film rozesmál a pobavil a to je hlavní. Ale vytkla bych vulgarismy. Samozřejmě ne všechny, patří to přeci k postavě, ale bylo jich až až.
Ghost Dog
317 bodů
7.5
Sice se jedná o další variaci na námět Fotr je lotr, dokonce od scenáristy této série(!), ovšem ve spojení s Jamesem Francem a Jonahem Hillem posouvá tuto záležitost na jiný level. Komu nevadí hodně sprostá mluva, tak se u této komedie plné nápadů a mnoha více či méně povedených vtipů často nahlas zasměje. Herci si to zjevně taky užívali a to výsledek podtrhuje.
gumoch
316 bodů
9
Asi hodnocení záměrně nafukuji, ale já jsem se prostě bavil. Nečekejte od toho, prosím, hluboké myšlenky nebo nějaké skryté sdělení, které spasí svět. Nejspíš jsem asi přesně cílová skupina (21 let), proto vyzývám všechny, kdo do ní patří taky, aby tomu dali šanci a někdy si to večer pustili, hezky s popcornem a vychlazeným pivem a užili si letní pohodu a (opravdu občas dost) ujetou zábavu.