77%

Komentáře a recenze 41

Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
8
Ach jo. Proč jen my musíme mít za premiéra takovýho zmrda. Mít ve vládě týpka s formátem Churchilla, to by se hned lépe dýchalo. Věřte nebo ne, byť se Darkest hour může zdát jako standardní životopisný film, který nebude moc bavit, pravda je taková, že se jedná o docela napínavý snímek s dobře implementovaným a nepřehnaným patosem, jenž si i může dovolit být párkrát vtipný, aniž by narušoval pochmurnou atmosféru situace, ve které se Británie v té době nacházela. A i když člověk ví, jak to celé dopadne, stejně se mu během sledování trochu svírá žaludek při představě, že by Británie skutečně stáhla ocas a podmanila se Mordoru. (Což evidentně dost hrozilo!) Oldman výbornej. (Jak jinak.) Sem tam suchá a nedoladěná scéna, ale v konečném výsledku se jedná a pěkně natočený snímek. Btw, film se klidně může považovat za prequel Nolanova Dunkirku.
wop
wop
1 716 bodů
8
Takhle bych chtěl shlédnout celou historii 2. světové války, kousek po kousku.
salisbury
salisbury
1 101 bodů
8
Nejtemnější hodina režiséra Joe Wrighta vrhla na filmové plátno Winstona Churchilla v podání Garyho Oldmana, který byl ve své roli naprosto fantastický. Nedá se mu vytknout zhola nic a jeho přednes byl nosným pilířem celého filmu. Snímek krásně ve střípcích doplňuje i Nolanův Dunkirk a rozhodně si zasluhuje divákovu pozornost, která je odměněna již zmíněným hereckým výkonem Garyho Oldmana. S režisérovým Pokáním mohu s klidem v duši zařadit i Nejtemnější hodinu do vyjímečných filmových opusů a rád si film s absencí dabingu opět někdy prohlédnu.
brcolka
brcolka
1 045 bodů
9
Hezká cesta do hlubin Churchilovi duše a problémů doby před a během druhé světové války. Obrovsky významný muž který vedl vlnu vzdoru proti Ádovi a přes nedůvěru a různé intriky nakonec dosáhl cíle. Temně natočený film s velmi dobrými hereckými výkony. Mě se to moc líbilo
tedoun
tedoun
923 bodů
9.5
Zkrátka to nebyl Gary Oldman ale přímo Churchill, i král byl úplně přesně tak jak vypadat. Film Dunkirk totiž se zabýval tou praktickou částí operace Dynamo,a tento film se zabýval vším, co se dělo na pozadí např. ukazuje naštvaného Churchilla a zradu Amerického prezidenta. Upřímně tentokrát tvůrcům filmu se povedlo vyrazit mi pořádný dech a infarkt. Je to bombový film roku.
Bori02
404 bodů
7.5
Film stojí na herectví Gary Oldmana. Jeho Churchill je úžasně zahraný a dostal za něj zaslouženě Oscara. Jeho vizuální stránka je taky výborná. Doba byla zpracována věrohodně. Bylo vidět, že jim dali na poměry Oscarových dramat štědrý rozpočet. I vyprávění se mi líbilo, ale to už mělo své problémy. V ději se nějaké postavy chovali tak, aby se to hodilo scénáristům. Vyvrcholením byla scéna v metru, která se pokoušela vyvolat emoce, což skončilo na půl cesty. I přes tyto problémy jsem si ale film užil.
stejskal.franti
44 bodů
7.5
Gary Oldman ve vážnější notě. Někde jsem četl, že tento film by mohl fungovat i jako čistokrevný vedlejší parťák k Dunkirku. Akci zde moc nehledejte, film stojí na proslovech, dialozích a výkonech herců. Lily James potěšila, tady cítím velký potenciál. Možná dvě hodiny byly až moc, ale nelituji!