69%

Komentáře a recenze 31

rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
7.5
Prokletý ostrov tenhle snímek opravdu připomíná a nejeden člověk si na něj během filmu vzpomene, podobnost hlavního herce s Leonardem se tak jeví více než jen náhodná :-D Každopádně Lék na život není žádná vykrádačka, ale velmi dobře natočený horor, který si dokázal v pohodě udržet moji pozornost po celou dobu stopáže, ani chvilku mě nenudil a postupně více a více odkrýval tajemství léčebny. Jak to celé bude se sice dá celkem lehce uhodnout, ale na kráse to kvůli tomu neztrácí. Rozhodně to není horor u kterého budete ječet strachy( u nás ve městě, je film jako horor označen) , nicméně rozhodně stojí za pozornost.
jarv
jarv
2 949 bodů
8
Solidní thriller, který svým rozuzlením dokáže skutečně překvapit, nebo přinejmenším potěšit. V mém případě bohužel to druhé, jelikož jsem ten závěr tak nějak tušil. Dane DeHaan je srovnáván s Leonardem DiCapriem, možná právě kvůli tomu, že i on velmi často drží na svém hereckém výkonu filmy dlouhé přes dvě a půl hodiny. K tomu mohu říci pouze to, že Dane není takové eso, ale určitě mu nedělá žádný problém zůstat v takové úloze dostatečně zajímavý až do konce, jelikož od Kroniky a druhého Amazing Spider-Mana víme, že Dane prostě hrát umí. Spíše mě podivil zbytek obsazení, z něhož výrazně vyčuhuje pouze známější Jason Isaacs, ostatní herce příliš často nikde neuvidíte. Takový promyšlený thriller by si zřejmě zasloužil vyšší hereckou ligu, podobně jako třeba nově chystaná Vražda v Orient Expresu s Kennethem Brannaghem. Přesto se skláním zdejšímu napětí, které je poctivě vygradované. Stopáž se zdá být přemrštěná a několik scén bych také skutečně zkrátil, ale nemění to nic na faktu, že jsem se nezačal nudit.
  • kvalitní hlavní představitel
  • zajímavá zápletka a rozuzlení
  • minimum známých herců
netherlord
netherlord
924 bodů
7
Luxusní film Nepřestávál mne překvapovat
Judinka
Judinka
627 bodů
7.5
Oproti velkým očekáváním, s jakými jsme na tento film šli, jsem byla poněkud zklamaná. Filmu se nedá upřít velmi zdařilá kamera a ponurá atmosféra, která minimálně první polovinu filmu je přímo fascinující, ale to je asi tak všechno. Příběh velmi banální a zejména hlavní představitel mi nebyl moc sympatický.
TerkaCZ
TerkaCZ
354 bodů
6
V prvním momentě jsem byla okouzlena prostředím, kde byl film natáčen. Čekala jsem, že to bude spíše takový podivnější kousek, sem tam ne úplně příjemný. A tak tomu i bylo. Občas to bylo až nechutné. Nadcházející děj je v něčem docela předvídatelný, ale to mi u tohoto konkrétního snímku zas tolik nevadilo. Nevím, jestli to bylo atmosférou a žánrem, ale sledování se mi místy táhlo, kdyby byl film kratší, ani bych se nezlobila. Z prostředí léčebny znám i lepší filmy, ale i tak bych tento doporučila - není to ale snímek pro všechny.
poolF
poolF
165 bodů
7
Ve filmu je vše skvělé. Atmosféra, herci i tajemno. Všemu trochu škodí delší stopáž, ale ta by nevadila, kdyby Gore zvládl finále. Konec je nepovedený, plytký a zabíjí celý film, takže po konci zbyde člověku nepříjemná pachuť. Film stojí za to vidět, ale je lepší být připravený na to, že nedostane, tak geniální konec jako třeba u Shutter Island.
Renny96
15 bodů
8
Naprosto skvělý zážitek! Neočekávaný děj, výborně napsané postavy. Konec filmu mi bohužel přišel už moc na sílu, což je škoda, jelikož na výsledné zakončení jsem se těšila nejvíc. Je to také první hororový snímek pro herečku Miu Goth, která je ve filmu úžasná.
wikina
wikina
6 bodů