Komentáře a recenze 102

8.5
Masakr. Není to jako Zachraňte vojína Ryana, kde je příběh. Trochu jsem se ztrácel v čase. Mám pocit, že tenhle film je jen do kina.
nairam67
nairam67
101 bodů
10
Když ponecháme stranou drobné nepřesnosti v historii a lehce anglofilní náhled (kdopak asi bránil přístupové cesty k plážím) přehlížející roli žabožroutů v tomto zběsilém úprku a také to, že evakuace trvala 8dní nelze dát méně něž 110%. Je to absolutně dokonalý Nolan ve své podstatě. Musel jsem si ten kousek dát 2x za sebou abych pochytal vše, co nachystal a už se těším na režisérské Blu-ray. Kamera, zvuk, detaily vše už je tady lépe popsáno nicméně Zimmer je tady více než absolutní. Co je to jenom napadlo dávat si laťku takhle vysoko, co budou vyvádět příště netuším.
zzepto
95 bodů
7
Tezko popsat film protoze pro pochopeni cele neobvykle reziserske metody je nutne nekolikrat podivat se na film.
  • Nolan
  • Jako vojenska drama fajn (neni filmu v podobnem zanru moc)
  • Pribeh podle Nolana
angelikap
72 bodů
10
Těžk o popsat slovy, tak silní vnitřní zážitek. Silný film, který ukazuje hrůzu války ale i obyčejnost hrdinství. Film, který si žádá přemýšlejícího diváka, který si příběh umí poskládat. Podstata výpovědi a poučení "netrčí", ale přesto jsou silné. jak lze dosáhnout Opravdu akční film, tím jak je "neakční". Když letadlo letí, tak letí - není tam prostě hned, když chce zaměřit nepřítele, tak to také není hned, když se prodírá někdo davem a běží po molu, které je dlouhé, tak běží, když se někdo topí, tak to také chvíli trvá. Chvílemi je tím napětí silné až k prasknutí. A přes veškerou hrůzu toho, co jsou lidé schopni způsobit, zaznívá i to, že když se spojí stovky malých činů, vznikne neuvěřitelné.
DeniskaZ
DeniskaZ
26 bodů
9
Vynikajici film, zajimave, ze zadna krev, jen hluk, hudba, more, tlukot srdci a hodinek, ale proste jsem se bavila, Nolan umi, sice porad to vypada minimalisticky jako boj par tisicovek muzu, ale ten detail, vrava, vsechny ty kulisy, ten film zije, je napinavy, i kdyz znate vysledek, kdyby tak natocil film o vetsi bitvě..
jarda-weisswolf
jarda-weisswolf
25 bodů
10
Opravdu povedene dílko. Nolan, máš u mne palec nahoru. Celkem se zjímám o tento úsek dějin, a jsem mile překvapen
david-f-lobpreis
22 bodů
7
Zajímavý experiment, který pomocí hrátek s se subbjektivním a oobjektivním plynutím času ukazuje hlavně na nesmyslnost války. Na velkém plátně s kvalitním zvukem v kině je to bombastický zážitek. Ale asi to není film, který bych mohl doporučit ke shlédnutí na malé obrazovce.
patrik-senk
20 bodů
1.5
hruza a des nuda nuda nuda
pavel-seckar
6 bodů
0.5
Totální katastrofa!!! Na film se jdu dívat abych si ho užil! Bohužel, zde jsem prvních 30 min čekal na nějakou pořádnou akci a další část jsem přetáčel, nudil se a nadával. Nakonec jsem se dočkal konečného konce. V ukázkách (jako vždy) bylo ukázáno pár nej scén a zbytek jen nuda a nuda. Tomu kdo to natočil bych dal facku z rozběhu a poslal ho do uranových dolů makat, dokud by veškeré náklady na film nesplatil! Ve válečném filmu jsem očekával krev, střeva a slzy. Bohužel zde jediná krev je z hlavy přislazeného puberťáka. Kde jsou ty časy filmů jako Zachraňte vojína Ryana, Černý jestřáb sestřelen nebo klasika z Arnoldem - Predátor apod. Dnešní "režiséři" jsou jen banda "hošanů", kteří se snaží unudit diváka. Tento film je vražda, smrt, zabití ................ diváka!!!!