Baby Driver

77%

Komentáře a recenze 51

speedy009
260 bodů
8
Naozaj nezvyčajný kúsok. Bavila ma "vysoká farebnosť" filmu + zladenie scén s hudobným podkladom. Dokonca aj výstrely zo zbraní v rytme hudby, to mi príde ako originálny nápad. Scénka z práčovne zase krásne farebná. Film naozaj baví a dej tak nejak krásne plynie
what is in the box
what is in the box
251 bodů
8.5
Kevin Spacey. Hity. Akce. Překvapení. Rychlá auta. Lehkost. 8/10
petas.sl
234 bodů
8
Pro mě dobrý a originální film. Napínavé a v mnoha oblastech nepředvídatelné. Naprosto dokonalá hudba se skvělými songy, soundtrack jsem si stáhla hned. Pro partnery i trocha romantiky, což také oce%nuji. Jméno hlavního hrdiny vystihuje jeho vzhled :)
MiPro21
221 bodů
8.5
Za mě jednoznačně super letní film, akce, sranda, trocha romantiky pro partnerky a ještě jako bonus fajn triky s autem. Není to Oskarovka, ale dá se na to podívat se zájmem. Určitě se těším na soundtrack, hity tam byly slušné. Doporučuji všem kdo chce letní oddychovku.
xverca
205 bodů
9
Tento film doporucuji. Nesla jsem na nej s zadnym velkym ocekavanim, ale prekvapil. Dobre herecke obsazeni, s velmi nadejnym hercem v hlavni roli. Spojeni hudby a jednotlivych scen dokonale, k tomu skvele songy. Tento film stoji za to videt a ne pouze jednou.
Vitouch
165 bodů
6.5
Snad poprvé jsem se na nějaký Wrightův film opravdu těšil, jenže z téhle jízdy nepřecházejí oči, ale bolí hlava. Nerozumím světu, ve kterém se příběh odehrává a přijde mi odtržený od všech možných realit a dokonce i žánrů. Vedlejší charaktery mění svou podstatu během vteřiny, nálady se nepříjemně třískají a na konci zůstane tolik rozpaků, že průměr zachraňují jen sympatie k některým členům vypečené herecké sestavy. Nejvíc otrávený jsem ale z tolik propagované "muzikálové" stránky filmu. To, že je ve filmu nepřeberné množství songů, které zkrátka jen hrají na pozadí scény a Baby si je často brouká, zkrátka není muzikál. To, že do rytmu občas trefně padne výstřel nebo náraz, je pak fajn nápad, ale omrzí se při druhé scéně. Veškerá hravost tak zůstává až překvapivě křečovitá
Dominika1
Dominika1
135 bodů
9.5
Že to bude svěží, akční, zábavné a s dobrou hudbou jsem čekala. Co mě překvapilo byla nefalšovaná romantika. Fakt jsem jim to žrala, když tam balil servírku Deboru a přála jsem si ať jim to vyjde. Edgar Wright má akční filmy nakoukané takže ví, jak tnout do živého. Při scéně, kdy si Jamie Foxx vynutil jít do baru, kde Debora pracovala jsem byla podobně napnutá, jako třeba když ve Smrtonosný Zbrani šel pan Joshua po Murtaughově rodině. Všechny postavy byly parádní, ale nejdůležitější je, že hlavní hrdina Baby byl sympaťák. Líbilo se mi, jak si tam tak tancoval a poslouchal hudbu. A skvěle to graduje.
PinokKio
PinokKio
120 bodů
8
"Co je to kurva za masku? - Austin Powers. - Doktor říkal Michael Myers. - Tohle je Mike Myers. - Měla to být maska z Halloweenu. - To je maska na Halloween. - Maska zabijáka z filmu "Halloween". - Jo ty myslíš Jasona. - Ne! Kurva!" Edgara Wrighta smysl pro humor nepřešel ani v téhle akční jízdě, která by se klidně obešla beze slov díky všudypřítomné hudbě ..
zzepto
95 bodů
6.5
Prvni ukazka filmu (5 min zacatek) byla sdilena na youtubu od Sony. Je to urcite
  • drajv
  • komedie
  • Kevin Spacey
  • melodrama
  • Ansel Elgort
medulka7
78 bodů
3
Asi jeden z nejhorších filmů, na kterých jsem byla za poslední rok v kině. Líbilo se mi obsazení, ale samotný příběh stál za nic. Propojení hudebno, romanticko - akčního příbehu nezní tak špatně, ale v tomhle případě se to opravdu nepovedlo. Milostná část příběhu vůbec nezapadala do akčního. Některé střihy se mi zdáli naprosto zbytešné a hlavně extrémně zdlouhavé. Příběh vlastně o ničem, jen vykradení klasckých filmů a pokus o novou image. Za mě nic moc. Nedoporučuji 3/10