Komentáře a recenze 54

1 096 bodů
10
Strašně podceňovaný horor s mrazivou atmosférou.
hrona
615 bodů
2
Nuda, neskutečná nuda, už upozornění na dývku, že je film přístupný pouze od patnácti o něčem svědčí. Připomnělo mi to hlášku ze Slunce seno pár facek: ,,prosim tě Josef cos nám to tam pustil, to je hrůza furt se tam akorát někdo modlí,, a to prosím pěkné doslova, tak, jako se modlí v tomto filmu, není ani u biblických příběhů O nějakém tajemnu tu absolutně není žádná řeč, jestli toto někdo srovnává s Vesnicí, tak netuším, nač hleděl. Rozhodně by filmu slušel dramatičtější a hororovější nádech. Chápu, že se tvůrci snažili o podobenství tehdejší doby, až fanatické křesťanství, víra a pocit strachu snad úplně ze všeho, izolace se do svých vnitřních pocitů víry a podobných duchovních a duševních stavů, ale.... Hlavní dospělý herci, včetně dcerunky jsou těžce nesympatičtí a herecky nijak nezáří, naopak dětská část je roztomilejší i co se herectví týče, podstatně na vyšší úrovni. Slabota, veliká slabota.
minimoj
587 bodů
6.5
pěkný hororale děj s emi zdál nedokončený.Některé scény na mne působili spíše komediálně ale dcera se bála
Pacman
Pacman
586 bodů
6.5
Pohádka pro dospělé! Takhle nějak si představuju vyprávění bratří Grimmů nebo severské pohádky, kterými rodiče straší svoje děti. Artová záležitost, která dá normálním lidem přičichnout k tomu, jak to asi vypadalo ne tak dávno v Americe na samotě u lesa. Já osobně mám tyhle atmosférický horory rád, žádný lekačky žádný trhaný záběry. Hezky po staru, pěkně pomalu, aby si divák vychutnal hutnou atmosféru. Výkony herců a hereček adekvátní, až velmi zdařilé. Použitá angličtina z tehdejší doby je fakt masakr, výprava věrná, hudba atmosférická na podkres. Trochu mi film připomíná tvorbu Larse von Triera, ale tady to má trochu větší hlavu a patu. Nevím, kolik byl rozpočet, ale kdyby byl ke konci film vizuálně trochu odvážnější a ve scénáři pár zásadních zvratů, tak bych hodnotil mnohem lépe.
Kamil3
Kamil3
527 bodů
4.5
Tak jsem si říkal proč má takové vysoké hodnocení a tak jsem se na čarodějku podíval.Pro mě to je takové nenápadné mírné znepokojení z přemíry náboženství a kultu čarodějnictví.Film vlastně neobsahuje nic nového a tak tu je atmosféra .A ta je tady rozhodně brutální ,jenže nedělá celý film..Těšil jsem se od prvních ohlasů na horor v červených číslech ,ale skutek utek .Nerozumím hodnocení a jdu proti proudu...Pro mě to byl průměr nic víc... ,
Socna
471 bodů
8.5
a jak to jde i bez lekaček a příšer. opravdu nepříjemná atmosféra, která by se dala krájet. Ideální je na film jít a vůbec netušit, pak si ho užijete ještě více. Ne na všechny to mělo podobný vliv jako na mne, v sále se občas lidé i smáli. Sice nechápu proč, co mi vlastně vadilo byl ten doslovný konec jelikož bez něj bych měl v hlavě guláš a přemýšlel jak to co kdo a jak to vše vlastně bylo. za mne z posledních "hororů nehororů" pecka
Liki12
446 bodů
7
Zajímavý příběh a pěkné dobové zpracování.
Lady Di
Lady Di
369 bodů
1.5
Tento film rozhodně nedoporučuji. Po celou dobu se vlastně nic nedělo. Vlastně až skoro na úplném konci, který byl nepochopitelný. Jde sice o zajímavý snímek se skvělým prostředím, kostýmy a výkony herců, ale děj je... nudný, nezáživný. Bylo to 90 ztracených minut.
pery34
299 bodů
10